my story
היי יפים שלי מצטערת שהפרק קצר , מחר אני יעלה פרק ארוך יותר אוהבת אותכם . עם יש לכם עצות ושאלות אתם תמיד מוזמנים לפנות אלי זה חשוב לי .

Bad girl * פרק 4 *

my story 20/06/2015 1656 צפיות 2 תגובות
היי יפים שלי מצטערת שהפרק קצר , מחר אני יעלה פרק ארוך יותר אוהבת אותכם . עם יש לכם עצות ושאלות אתם תמיד מוזמנים לפנות אלי זה חשוב לי .

• בוקר •

השעה הייתה שבע שניק העיר אותי בצעקות שעם אני לא יקום הוא קופץ עלי ״ קמתי קמתי ״ סיננתי בעצבים ונכנסתי למקלחת שטפתי פנים וצחצחתי שיניים יצאתי מהמקלחת הורדתי את הפיגמה ולבשתי הלבשה תחתונה שמתי שורט לבן וחולצה שחורה עם נעליים לבנות .
חזרתי למקלחת עם קופסת האיפור שלי ושמתי מסקרה עיפרון שחור וטיפה פודרה עם אודם אדום .
לקחתי את החפיסת סיגריות שלי והמפתחות לאוטו שכנראה ניק שם לי אותם בחדר שחזר נכנסתי לאוטו הדלקתי שירים והתחלתי לנסוע, בדרך עצרתי לקנות סיגריות כי נשארו לי רק שתיים וקולה .
..
נכנסתי לשער והולכת לספסל מחכה לאשלי .
״ אהובתי ״ זה היה גקס
לפני שהבנתי מה קורה הוא רכן את שפתיו על שלי .
שמתי את ידי על צווארו ונישקתי אותו ״ התגעגעתי אלייך ״ הוא אמר ״ גם אני ״ אמרתי .
״ מי היה מאמין שאמבר בן תיהיה איתי ״ אמר משועשע
״ מי היה מאמין שגקסון סטייס יהיה איתי ״ אמרתי מצחקקת
״ אני .. ״ הוא אמר ונזכר במה שקרה .
•פלאשבק•
נקודת מבט של גקסון –
״ אמבר בבקשה תעני לי בבקשה ״ שלחתי לה הודעה אני לא אחד שרודף אחרי בנות והיא היא עשתה לי משהו אחר משהו שאף בחורה אחרת לא עשתה לי ״ מה גקס תפסיק אתה עושה לי רע ״ היא שלחה .
״ אני מצטער שאמרתי שאני אוהב אותך פשוט לא יכולתי להמשיך להחזיק את זה ״ שלחתי עם סמילי עצוב .
״ אז למה לא הפסקת את זה? למה אתה פאקינג נותן לי להרגיש שוב ככה גקס אתה בן אדם רע ״ היא שלחה והמילים הידהדו לי בראש
״ אמבר דברי איתי !! ״ שלחתי כמתחננן והיא לא ענתה .

•סוף פלאשבק•

״ תיתן לי זמן גקס זה חדש לי כל הדבר הזה ״ היא אמרה
״ אני יודע אני יודע אמבר אני מצטער ״ אמרתי משפיל את מבטי ורואה רגליה היפות ורזות ונזכר במה שקרה אתמול היא התקרבה ונישקה אותי נשיקה מלאת אהבה ותשוקה .

חזרה לאמבר –

אני לא יודעת מה קורה לי אני לא מתאהבת אבל זה מרגיש לי כלכך נכון איתו .
אבל לא אני לא מוכנה להפגע שוב.
״ אם רק היית יודעת איך אני מרגיש שאני איתך ״ הוא אמר ונשכתי את השפה התחתונה ״ גקס אתה חייב להבין אותי זה חדש לי וזה עושה לי רע שאני עושה לך רע . ״ אמרתי בלחש .
״ תסמכי עלי אמבר אני לא יתן שיפגעו בך או שאני יפגע בך . ״
״ את היחידה שגרמה לי להשתנות מלהיות ילד שכל היום בת אחרת במיטה שלו זה נהיה שכל היום אני רק חושב עלייך ומחכה לך ״ הוא אמר , הוא כזה מאמי והוא כזה פתוח איתי .
״ אני יודעת גקס אני מצטערת שאני לא יכולה להחזיר לך אהבה כמו שאתה רוצה אני פשוט לא יודעת איך לעשות את זה ״ והרגשתי את הדמעות מתפרצות .
״ אני יראה לך שזה לא נורא להתאהב״ הוא חייך ונתן לי נשיקה .

צמרמורות עברו בגופי אמבר יכול להיות שאת מתחילה להתאהב?


תגובות (2)

תמשיכי

20/06/2015 09:04

היי ממש אהבתי את הכתיבה שלך הייתי שמחה עם היית קוראת את מה שרשמתי ונותנת ביקורת העלתי בסך הכל 2 פרקים ואני לא יודעת עם להמשיך

23/06/2015 19:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך