ואי סורי שאני רעעעעעה וחס וחסה חחח חס וחלילילה חס ושלום טפו טפו טפו והעלתי את פרק 33 הוא עלה ולא היה אפשר להיכנס אליו אז לא אשמתי כפיצוי אני יעלה עוד פרק היום אבל כניראה שמחר הוא יעלה אז לא נורא טוב אני לא יחפור חחח
ושוב סורי שאני רעה מי בעד עונה שנייה?

סיפור על 1D פרק33=לא הסוף יש עוד העלה מחדש@!

17/10/2012 1001 צפיות 8 תגובות
ואי סורי שאני רעעעעעה וחס וחסה חחח חס וחלילילה חס ושלום טפו טפו טפו והעלתי את פרק 33 הוא עלה ולא היה אפשר להיכנס אליו אז לא אשמתי כפיצוי אני יעלה עוד פרק היום אבל כניראה שמחר הוא יעלה אז לא נורא טוב אני לא יחפור חחח
ושוב סורי שאני רעה מי בעד עונה שנייה?

"אולי תישארי לישון פה כבר מאוחר"?גמ'ה שאלה"אם זה בסדר מבחינתכם" השבתי וכולם אמרו כן"אני יישן בסלון"אמרתי "מה פתאום תישני בחדר שלי"הארי אמר וחייכתי "רק תישנו"אן אמרה וצחקה "ליאן אני ייספר לאמא שלי ואחותי עכשיו טוב"? הארי לחש לי באוזן "כן בסדר"השבתי מחייכת "אמא גמ'ה יש לי עוד משהו לספר לכם מלבד האירוסין ליאן בהריון"אמר וחייכך והיסתכל עלי שוב במבט מאוהב והחזרתי לו אותו מבט"אני כל כך שמחה בשבילכם"אן אמרה וחיבקה את הארי ואז אותי"אני מקווה שהוא יהיה דומה לך באופי ולא לשניצלון הזה"גמ'ה אמרה וחיבקה אותי"סיכמנו שלא תיקראי לי ככה"הארי אמר"למה באמת קראת לו שניצלון?"שאלתי תוך כדי צחוק"כי הוא קרא לעצמו בפייסבוק הארי השניצלון סטיילס"גמ'ה אמרה"ההיתי קטן"הארי השיב"קטן בן 13"גמ'ה אמרה "אני הולכת לחדר לישון אל תשתללו"אן אמרה חיבקתי אותה והיא חיבקה את הארי וגמ'ה ועלתה לחדרה "אני חושבת שזה חמוד שקראת לך ככה"אמרתי צוחקת "את לא תפסיקי לצחוק בזמן הקרוב נכון"?הארי שאל אותי"לא ניראה לי שאני יפסיק"אמרתי צוחקת"יש לי דרך להפסיק אותך"הארי אמר והיתקרב לנשק את ליאן"אאההם אני כאן אבל אני ישיר אותכם לבד"והלכה לחדרה"אין פלא שאתה ככה"אמרתי להארי וחייכתי(כשאני עושה פעולה נגיד אמרתי עשיתי וזה אני מתכוונת לליאן)"איך ככה"?הארי שאל אותי"ככה מתוק חמים מצחיק מראה אהבה ואם תגיד משהו שקשור לחוסר צניעות שלך אני…"ניקטעה מהחיבוק של הארי"מה קרה"?שאלתי את הארי""כלום אני פשוט הרגשתי שאני צריך לחבק אותך"והיתנתקנו מהחיבוק"אני אוהבת אותך"אמרתי"גם אני אוהב אותך"הארי השיב לי והיסתכל עלי במבט מאוהב"הארי ליאן יש עליכם כתבה בטלויזיה בערוך00(חירבשתי)"גמ'ה אמרה "מהר תדליק את הטלויזה"אמרתי להארי""(מה שרשום בשורות הבאות הוא מהטלויזיה )הארי סטיילס כוכב הבנות סמל הנוער העכשוי ניתפס עם חברתו בים בבית חולים ובעוד מקומות כשקראו לו לראיון בתוכנית של ניק(זוכרים)הוא אמר שהיא ארוסתו ושהיא בהריון"התיקשורת ידעה לפינינו?"גמ'ה שאלה"כן אבל רק מלפני חצי שעה תני ליראות"הארי השיב""ועכשיו זה רשמי הארי סטיילס לא רווק יותר אני מצטער באופן אישי לכל המעריצות הארי אמר בראיון שמעריצות התנפלו על ליאן ארוסתו ושהוא מבקש שיתרחקו ממנה והחיים הפרטיים שלו הוא מתכוון שאפשר להגיד לו שלום בסופר אבל להרביץ לארוסתו אין מצב ואני מקווה שהארי יסכים להגיב לכתבים שליד ביתו וביתו של הבנים הארי גם אמר לניק לא בראיון שהוא עובר ממחר לדירה עם ליאן אני מקווה בשביל המעריצות שהם ידעו את הכתובת עד כאן שידורי ערוץ00 ניתראה מחר באותו השעה"ליאן אני מצטער אם זה הרבה פירסום ופרטים על החיים שלנו אז לא ידעתי שזה יהיה ככה עם כל כך הרבה דברים פרטיים"הארי אמר לי"זה בסדר יש לי טלפון חכה"
ליאן"הלו?"
לרין"מה היה עכשיו בערוץ 00"?
ליאן"אני מניחה שראית סתם זה היה חלק מראיון של הארי"
לרין"מה אלה המכות"?
ליאן"מעריצות של הארי שברתי את היד אבל עזבי"(ליאן עם גבס)
לרין"הבנים מוסרים לך ד"ש ולהארי גם"
ליאן"תודה אנחנו נישאר לישון כאן אצל אמא של הארי ואחותו ומחר ניקח את הדברים לבית החדש"
לרין"איך אני יסתדר איתם"?
ליאן"תתרגלי מה אם לוק"?(חבר של לרין)
לרין"כלום"והיתחילה לבכות
ליאן"מה קרה איתו"?
לרין"הוא התנ"ולא יכלה לסיים את המשפט
ליאן"הוא התנשק אם מישהי"?
לרין"כן אבל הוא ביקש סליחה והיא אמרה לי שהוא יוצא איתה בסתר ואני לא יודעת מה לעשות"
ליאן"אני תכף יבוא"
לרין"אין מצב שאת תבואי 12 בלילה ואת בצד השני של העיר אני יהיה בסדר בניגוד לליאם"
ליאן"מה קרה לליאם"?
לרין"הוא אוהב אותך וכשאת נישקת אותו הוא הרגיש שהוא יותר אוהב אותך הוא סיפר לי את מה שקרה את שיחקת לו בלב הוא בקושי אוכל בקושי שותה בקושי יושן כל היום בחדר שלו בוכה"
ליאן"ואי מה עשיתי אני חייבת לדבר איתו הוא ער"?
לרין"שנייה אני יבדוק,יורד לו דם חכי רגע ליאם את שומע אותי?ליאם?
לרין"ליאן אני חושבת שליאם ניסה להתיאבד"


תגובות (8)

תמשיכי

18/10/2012 06:31

הפה שלי לא מצליח להיסגר מההלם!! ליאן לא חשבתי שאת רעה כל כך (חחח..) את מנסה להרוג את ליאם???? למה??

18/10/2012 09:07

אבל למה באמת את מנסה להרוג את ליאם מדוע ? תמשיכי מהר כדי שאבין לאן ממשיכה העלילה לעשות דרכה ??? ♥

18/10/2012 09:12

תמשיכי!!! ואל תהרגי את ליאם!!!!! (חח..)

18/10/2012 09:32

אני חייבת לעשות מתח ואולי אני יעשה משהו אחר בלי ניסיון היתאבדות כי לרין חושבת רק שהוא היתאבד קיצר ניראההה
אני ימשיך חחח

18/10/2012 10:33

דיי הפרק הבא לא עולה לי ברורררר שלהמשיך אני מאוהבת בסיפר הזה וכע העלתי עוד פרקים חעחע ביוש♥♥

18/10/2012 12:57

אני יטפל בזה והארי שלי חחחחח
תודה על התגובות

18/10/2012 13:28

טיפלתי אני העלתי שוב אבל יש לי בעיה באתר או שבמחשב אבל ניראה לי שבאתר אני מצטעררררת אבל ניראה לי שזה יקרא הרבה בימים הבאים מחר אני כבר יבדוק מה אני עושה אני כל כךךךךך מיצטערת על העיכובים ואני לא כזאות רעההה
אתם תירגעו איך שתיקראו תפרק חחח
<3 וסורי על העיכובים לא אשמתי:( העלתי שוב ומחר יעלה אני מקווה שבלי הפרעות סורי לילי ואחריםםם

18/10/2012 13:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך