סורי שלא ארוך אין לי השראה וכואב לי הראש
שחף?את תיכנסי בפרק הבא מקווה שאוהבת
להמשיך???

סיפור על1Dפרק39

26/10/2012 747 צפיות אין תגובות
סורי שלא ארוך אין לי השראה וכואב לי הראש
שחף?את תיכנסי בפרק הבא מקווה שאוהבת
להמשיך???

פתאום קיבלתי הודעה"אני יהיה אצל עוד 10 דקות"ההודעה כמובן הייתה מלוק,אני עדיין חושבת מה לעשות הראש שלי מתפוצץ לי לאחר כעשר דקות הייתה דפיקה"אני פותחת"צרחתי בבית,והלכת ליפתוח זה היה לוק היסתכלתי לו בעיניים והוא לי ונישקתי אותו זאות הייתה הנשיקה הראישונה שלנו!@
"אז מה זה אומר שאנחנו?"לוק שאל אותי"קודם כל ניכנס מהכינסה לבית,אני צריכה הסברים על המישהי הזאות שנישקת"אמרתי ולוק השפיל מבט"שיחקנו אמת או חובה אני היא ועוד כמה חברים שלנו והיא בכלל הייתה אמורה לנשק אותי בלחי אני לא אוהב את ליטל""אתה יודע כמה התגעגתי אלייך בשלוש שבועות האלה"?אמרתי עם דמעה"אני מצטער שלא באתי והסברתי לך,בשלוש שבועות האלה הריצו שמעות שאני וליטל זוג יותר נכון ליטל אמרה את זה ואם הייתי בא אלייך ואומר לך את זה היית נפגעת""ועכשיו מה השתנה"?שאלתי"את עוד יומים תעברי לבית ספר שלי,הבהרתי לכולם שאני לא אוהב את ליטל אפילו אמרתי לה את זה עשיתי מה שיכולתי, הבאתי לך משהו"לוק אמר לי והוציא מכיסו קופסה קטנה"זה מקסים
זאת הייתה שרשרת עם לב שמחולק לשתיים(שרשרת אחת לא שתיים)והיה רשום עלייה לוקXלרין שווה <3
חיבקתי אותו""זה אומר שאנחנו חזרנו"?לוק שאל אותי"כן,תקשיב ידיד שלי מתח ידיד אחר שלי ואני רוצה להחזיר לו יש לי רעיון אבל אני צריכה עזרה"אמרתי ללוק ולחשתי לו את הרעיון(אני בכוונה לא אומרת מה הרעיון והמתיחה היא לזאיין)"בא לך ליראות סרט בחדר שלי"?שאלתי את לוק"בסדר וכך היה ראינו קומדיה רומנטית אחרי חמש דקות לוק נירדם על מיטתי(הם ישבו על המיטה של לרין ויש לה טלויזיה בחדר)יצאתי מהחדר וראיתי את זאיין בוכה"מה קרה"?אמרתי לזאיין שלא שם לב שבאתי"פרי נוסעת לסיבוב הופעות של שנה והחלטנו להיפרד"זאיין אמר לי מנגב את דמועתיו,חיבקתי אותו"אל תדאג יש סיבה לכל דבר"תחשוב חיובי תיראה את נייל דמי בגדה בו ואחרי כמה שעות יש לו חברה,שמתי עין על מישהי?"שאלתי בחיוך מנסה לעודד את זאיין"האמת שיש לי איזה ידידה אחת שאני מחבב ואני חושב שהיא מחבבת אותי היא הייתה שכנה שלי ונישארנו בקשר אנחנו ניפגשים פעם או פעמים בחודש כי היא אין לנו זמן היא לומדת לתואר ראישון ולי יש את הלהקה"הצעה שלי תתקשר אלייה תקבעו להיפגש ותגיד לה שאתה מחבב אותו ותנסו לא ילך יש הרבה דגייות בים"תודה אני יתקשר אלייה"זאיין אמר לי חיבקתי אותו שוב"טוב אני הולכת ללוק הוא בחדר שלי"מי זה"?"אתה לא יודע מי זה לוק?,כולם ניראה לי יודעים(היא מתכוונת לבנים)לוק זה חבר שלי"אמרתי והלכתי לחדרי,לוק עדיין ישן אני המשכתי לצפות בסרט….
מנקודת המבט של זאיין
"פרי יוצאת למסע הופעות של שנה,ניפרדנו דיברתי עם לרין היא עזרה לי להבין שאני מחבבת גם את שחף אני אוהב את שעירה הארוך המטולטל את ענייה החומות אפורות את החיוך שלה את האופי שלה איך שהיא יודעת לעמוד על שלה,נידמה לי שההיית מאוהב בה כבר הרבה זמן אבל פרי עזרה לי להתעלם מזה ועכשיו שהיא לא בתמונה אני יבדוק את הרגשות שלי אני חייב להיתקשר לשחף"הלו שחף"?"הלו חיימ שלי מה קורה"?"בסדר,שחף אני צריך לדבר איתך מתי את יכולה לבוא לבית שלי ושל הבנים?"כן אני מחר בברטיניה יש לי חופש של שלושה ימים מהלימודים"טוב תבואי אלינו מחר ב10"טוב אני חייבת לחזור ללימודים החופש מתחיל לי ממחר בי אוהבת אותך נסיך שלי"גם אני אוהב אותך"אמרתי אבל היא כבר ניתקה.
מנקודת המבט של ליאן
"אני לא מאמינה שזה מה שקרה,אני פשוט לא מאמינה איך הארי עשה לי את זה איך הוא אמר שג'סטין ביבר חתיך איכס היה כל כך כיף היום ראינו סרטים היתנשקנו הכנו אוכל התנשקנו אכלנו היתנשקנו בקיצור נהנו קבעתי להיפגש עם ליאם בעוד חמש דקות הוא אמור להגיע לכאן יש דפיקה בדלת כניראה הוא הקדים"אני פותחת זה בטח ליאם"אמרתי להארי פתחתי את הדלת וראיתי את ליאם עם דניאל הייתי כל כך מאושרת וקפצתי עליו בחיבוק…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך