ואיייייייייי שחכתי מהמתיחה של זאיין עד פרק 46 היא תיהיה
סורי שקצר אני חייבת לעוף
שחף??????????Tוהבת לאב יו מיי לאב

סיפור על1Dפרק43

29/10/2012 1189 צפיות 9 תגובות
ואיייייייייי שחכתי מהמתיחה של זאיין עד פרק 46 היא תיהיה
סורי שקצר אני חייבת לעוף
שחף??????????Tוהבת לאב יו מיי לאב

ניכנסו לננדנוס הזמנו"למה אנחנו כאן אנחנו בדרך כלל לא יוצאים מה יש לי יום הולדת ולא ידעתי?"שחף שאלה"לא הזמנתי אותך כדי להגיד לך שאני מחבב אותך יותר מידידה"אמרתי והלב שלי דפק מהתשובה שלה"זאייני גם אני מחבבת אותך יותר מידיד אבל רק ליפני שבוע עברתי פרידה מאוד קשה ניפרדתי מבר הXשלי ואני אשמח לנסות אבל עם ניקח את זה ממש לאט"שחף אמרה די שמחתי כי גם אני עברתי פרידה קשה"גם אני עברתי פרידה מפרי,ואני פה כי אני מחבב אותך כבר הרבה זמן ופרי פשוט עזרה לי להדחיק את זה אני יחכה לך כמה שתיצטרכי"הנה ההזמנות שלכם"המלצרית בה היבאה לנו את ההזמנות עשתה לי עיינים והלכה"למה ניראה לך שאת…."שחף אמרה וקטעתי אותה "אני חושב שהיתכונת להגיד למה ניראה לך שאת עושה עיינים לחבר שלי?אני טועה?"שאלתי"לא אתה לא טועה"שחף אמרה התבוננתי בעיינה שצבעם לא היה ברור חום אפרפאר כזה יפה לא חשבתי פעמיים ונישקתי אותה!

מנקודת המבט של שחף
"כמה דקות ליפני שיצאתי לזאיין אבא שלי התקשר אליי הוא אמר לי שמה שהיה לא סגור עם יש לו עוד בת אומת ולא רק את זה יש לו עוד בת שלא ידע אלייה בכלל הבת הגדולה שלו בגילי והבת הקטנה שלו בת 14 עוד כמה חודשים אני פוחדת שבגלל שאבי גילה את בנותיו הוא לא יתייחס אלי יותר בפגישה עם זאיין זאיין אמר לי שהוא מחבב אותי אמרתי לו שאני גם מחבבת אותו אבל שרק אתמול ניפרדתי מריי הוא טס לפריז לגור שם לתמיד אז נפרדנו הראש שלי מתפוץץ ממחשבות על זאיין על אבא שלי על האחיות החורגות שלי פתאום המצלרית באה הגישה לנו את ההזמנות ועשתה לזאיין עיינים באתי להגיד לה"למה ניראה לך שאת עושה עיינים לחבר שלי?וזאיין קטע אותי והשלים את המשפט בלחש ושאל אם הוא צודק הסמקתי ואמרתי כן לאחר עוד קצת מחשבות זאיין נישק אותי הרגשתי בטוחה הרגשתי אהבה הרגשתי רגישות הרגשתי מה שאף פעם לא הרגשתי עם אף בן שיצאתי איתו היתנתקתי מהנשיקה וחייכתי לזאיין רק שתקנו שתינו מהקפה שהזמנו קמנו החזקנו ידיים ויצאנו מהננדוס השתיקה שהייתה לא הייתה מביכה אלה טובה שתיקה למחשבה"קיבלתי SMS מהארי הוא אמר לי לבוא אליו עוד ארבע כי קרה משהו לאישתו אבל זה משהו טוב"זאיין אמר לי"מה נעשה עד הארבע שעות האלה?"אני יודע את כמה את רוצה לנצוח וכמה זה החלום שלך(לצנוח ממטוס) אז ארגנתי לנו משהו"זאיין אמר"שכרת מטוס לצניחה חופשית?"שאלתי את זאיין עם חיוך על הפנים"הכל בישבילך אהובתי"זאיין אמר לי ונישק אותי עלינו על האוטו של זאיין ושוב השתררה שתיקה אבל טובה לא מביכה!
"הגענו"זאיין אמר לי הלכנו להתלבש בבגדים מיחודים ואחרי שסיימתי חיכיתי לזאיין רבע שעה
"למה לקח לך כל כך הרבה זמן?"שאלתי"השעיר שלי לא מושלם לבד"זאיין אמר לי וצחקתי והלכנו לקבוצה שלנו שאמרו לנו להיות איתה שניכנסנו עלינו על המטוס"אנחנו בגובה 20,000רגל אפשר לצנוח"(עם מצנח כן אני לא רוצה להרוג אותם)המדריך אמר אני וזאיין החזקנו יידים התבוננו אחת לשנייה בעיינים וקפצנו"אהההההההההההההההההה"צרחתי וזאיין ניקרא מצחוק זאיין ידע שזה החלום שלי הוא כל כך מושלם לאחר חצי שעה שההינו באויר נחתנו במקום על מזרונים זה היה מקום מיוחד"אני הולכת להחליף לבגדים הרגילים שלי"אמרתי לזאיין והלכתי לחדר ההלבשה לאחר חצי שעה ההיינו מוכנים והלכנו"היה כיף,תודה"אמרתי"טוב עכשיו הולכים לליאן והארי"זאיין אמר לי ונכנסנו לאוטו"מי זאות ליאן?"שאלתי בזמן שניכנסנו"אישתו היה משהו עם אבא שלה והארי ביקש שנבוא"הייתה לי הרגשה מוזרה ניראה לי שזאות היא כי אבא אמר לי קוראים לבנותיו לרין וליאן לגדולה ליאן ולקטנה לרין ושהגדולה נשואה ובהריון ושאחותה מצאה אותה ברחוב וההורים המאמצים מתווהוא סיפר לי את כל הסיפור עליהם על העברינים על ההורים על הכל"היא בהריון,ואחותה מצאה אותה ברחוב?"שאלתי"איך ידעת?""היא מצאה את אבא שלה והוא אמר לה שיש לה עוד אחות?"כן תמשיכי"זאיין אמר לי כאילו מחכה למשהו"אז אני אחותה!


תגובות (9)

עאעאעעעאע תמשיכיי!! וגם אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ;)

29/10/2012 12:08

תמשיכי!!!!!!!

29/10/2012 12:36

איזה מושלם תמשיכיייייי!!!!! :) ♥♥
ובפעם הבאה פרק יותר ארוך זה טוב מידי בשביל להיות קצר כי אני קוראת מהר!! D:

29/10/2012 12:36

אני קוראת את שלך עדן אבל לא יוצא לי להגיד :(
מקווה שיסתדר לי
ותודה על התגובות וזה היה קצר כי ממש ההייתי חייבת ללכת
וזה היה או זה או כלום

29/10/2012 14:02

וואי איזה שלמות!! צניחה ממטוס זה באמת החלום שלי!!!!! איזה מושלם הפרק הזה!! תמשיכי!!!

29/10/2012 22:36

גם החלום שלי איזה מקורי חחחח

30/10/2012 05:54

את ממשיכה היום??? ואת שאר הסיפורים?? אני במתח מכולם!!!!!!!!!

30/10/2012 09:29

אני עכשיו חזרתי מלעשות גוונים חמש וחצי ויצא ממהמהמהמהמהמהממהמהם
חחחחחחחחחח
צניעות….
וגם לק שחור
כן כן אני אימו אבל בלי הקטע של לחתוך ורידים למה אתתם חושבים שיש אסונות בסיפורים שלי?חחחחחחחחחחח אני ימשיך

30/10/2012 09:33

העלתי את פרק 10בהתאהבתי בךבגלל תמונה

30/10/2012 11:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך