נו איך עברנו כאן 47 פרקים? פעמים היה כפול חחחח
אוהבות??????????????
העלתי שוב את 45 כי לא ראיתם אותו הוא היה לי בפרופיל אבל מבולגן איזה ארוך יקח לכם נצח חחחח לחשף לא היא היחידה שקראה אז העלתי שוב ♥
השקעתי בזה שעתיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואוו קצת עצוב לי לסיים את הסיפור מקווה שאוהבות

סיפור על1Dפרק45-46 סוף העלאה מחדש!!!

04/11/2012 1319 צפיות 32 תגובות
נו איך עברנו כאן 47 פרקים? פעמים היה כפול חחחח
אוהבות??????????????
העלתי שוב את 45 כי לא ראיתם אותו הוא היה לי בפרופיל אבל מבולגן איזה ארוך יקח לכם נצח חחחח לחשף לא היא היחידה שקראה אז העלתי שוב ♥
השקעתי בזה שעתיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואוו קצת עצוב לי לסיים את הסיפור מקווה שאוהבות

מנקודת המבט של אדי
"מצאתי את בנותי הם חברות של שחף אני עומד להיות סבא בגיל 47 אני כל כך מתרגש לרין סיפרה לי שגם לה יש חבר והיא רק בת 14 היא ילדה מתוקה וליאן אחרי כל מה שהיא עברה וגם לרין עברה הרבה אני שמח שהכל היסתדר עד שנירדמתי שמעתי רעש הלכתי לבדוק הרעש נשמע מהסלון הגעתי לסלון וראיתי את ליאן על הריצפה מדממת הזמנתי אמובולנס"ליאן את שומעת אותי?"שאלתי עייניה היו פתוחות וכולה דם היא שתקה אך הייתה ערה השארתי להארי וללריןמיכתב"אנחנו בבית החולי סנט סטלין תבואו"בידיוק האמבולנס בא עליתי איתה החזקתי לה את היד"אבא?"ליאן אמרה לי חלושות"שש אל תדבריליאני הכל יהיה בסדר"כשהגענו לבית החולים אישפזו את ליאן בטיפול נימרץ ולאחר 10 דקות העבירו אותה למחלקת יולדות הרופא סימן לי לבוא איתו"מי אתה בישביל ליאן?"אני אבא שלה אך זה סיפור ארוך,מה קרה לה?"הייתה בעיה עם התינוקת וליאן תיצטרך ללדת לידת פג(מוקדמת)בחודש שמיני"אם היא בחודש שמיני איך אין לה בטן גדולה?"בגלל הבעיה תתקשר לבעלה ותודיע לו לבוא"הרופא אמר לי והלך היתקשרתי להארי(ליאן היבאה לו את המספר של הבית)"הלו?"הארי מלמל חלושות"הארי,זה אדי קרה משהו לתינוקת שלך ושל ליאן,אנחנו בבית חולים סנט סטלין תבוא בלי לרין"אני בא,בי"בידיוק עבר אותו רופא שדיבר איתי"אני יכול להיכנס אלייה?"כן,אתה יכול"הרופא אמר לי והלך מהר ניכנסתי לחדרה של ליאן היא הייתה במיטת בית החולים על בגדים של בית החולים מחוברת לאינפוזיה היא ישנה,החזקתי לה את היד ודמעה זלגה מעייני….

מנקודת המבט של הארי
"בערך ב12 וחצי קיבלתי טלפון מאדי הוא אמר לי שלליאן קרה משהו ושהם בבית החולים סנט סלטין לבשתי בזיריזות ג'ינס וחולצה שחורה ונעלי ספורט,ראיתי בשולחן את הפתק שאדי כתב לקחתי את המפתחות נעלתי אתהבית וניכנסתי למכונית נסעתי כמו מטורף ב24:40 הגעתי לבית החולים"איפה מאושפז,ליאן…."הפקידת קבלה קטעה אותי"לוי?"היא שאלה"איך ידעת שאני בישבילה?"כי היא היתאפשזה פה כל כך הרבה בחצי שנה האחורנה"ועכשיו זה ליאן סטיילס איפה היא"?אמרתי"חדר224 מחלקת יולדות"הפקידה אמרה לי ורצתי בטיל לחדר של ליאן ראיתי שם את אדי בוכה נגעתי לו בכתף וחיבקתי אותו(חיבוק גברים,כן)

מנקודת המבט של ליאן
"ב11 בלילה כאבה לי הבטן,ממש חזק ירדתי לסלון לקחת כדור לכאבים ונפלתי אך לא כי ניתקלתי ממשהו כי לא יכלתי ללכת יותר התחלתי לדמדם ולאחר כמה דקות אבא מצא אותי מזל שהוא ישן אצלי הוא הזמין לי אמבולנס וראיתי שהוא רשם פתק להארי וללרין באמבולנס היצלחתי להגיד"אבא"אך בקושי בבית חולים העבירו אותי ממחלקת טיפול נמרץ למלחקת יולדות אחות אחת ניגשה אלי ואמרה לי שאני עוד מעט יילד ילדה קטנה ושהכל יהיה בסדר,היא היזרקיה לי משהו ונירדמתי"די,תעזבו אותי אני לא מכירה אותכם,את תכירי ואת מכירה את חבר טוב שלנו"הנערים אמרו לי"תחכי כאן",הנער המתולתל אמר לי"ליאן הארי בבית חולים נהריה בואי מהר"לואי אמר לי "ליאן,אני רוצה להיות איתך ולא משנה עד כמה את מסובכת"הנער אמר לי"ליאן את חייבת לבוא אלינו או שנהרוג את הארי המכות היו רק הקדמה למה שאנחנו מסוגלים"אחד מהנערים הנרקומנים שלח לי הודעה,במהלך זיכורנתי השנה האחרונה עם הארי,נייל,לואי,ליאן,זאיין,לרין,שחף,אדי שמעתי קול עדין ורך"ליאני,את תקועה בפרק זמן,זה אומר שאולי תמותי"היתחלתי לבכות במחשובתי ובחדר השחור שהייתי בו(בראש שלה היא יושנת)לבשתי פתאום שימלה לבנה חלקה וראיתי אור לבן גדול מיתקרב אלי,הזריקה שהאחות נתנה לי מסוגלת להרוג אותי?"שאלתי את הקול ששמעתי קודם לכן"הזריקה?אין לה קשר עצם העובדה שאת יושנת,אך ליאן עברת הרבה בחיים היו לך שלוש אבות נאנסת וניכנסת להריון פעמים פעם אחת ברצון ובפעם הראישנה לו מצאת בטעות את אחותך האמיתית וגידלת אותה מצאת עוד אחות היתחתנת
שברת לב למישהו(ליאם)אולי זהו זמנך לנוח"שמעתי את הקול אומר לי"אני עוד לא מוכנה מה עם האנשים שאני אוהבת?ושאוהבים אותי?"את יכולה לנסות להיתנגד לאור הלבן שמיתקרב אלייך יותר משנייה לשנייה אך זה יעלה לך ב…….."הקול אמר וניקטע"במה?נו תעני לי"צעקתי האור ממש היתקרב אלי הרגשתי כמו מתה לכמה שניות ואז צרחתי "לאאאאאאאאא"והיעוררתי לייד מישהו מתולתל לא ידעתי מי זה…..

מנקודת המבט של הארי
"פתאום ליאן התחילה לדבר מתוך שינה ולהישתעל קראתי מהר לרופא והעבירו אותה למחלקת טיפול נימרץ שוב לאחר 10 דקות איפשרו לנו להיכנס לחדרה אחד אחד אדי הסכים שאני יהיה הראישון ניכנסתי,ליאן מחוברת למכשירי הנשמה ולמחשב שמראה את הדופק"ליאני,על תמותי לי את העולם שלי,אני ישתגע בילעדיך,בבקשה את מסוגלת לפתע המכישיר של ליאן היפסיק לעבוד ולאחר כמה שניות שמעתי צעקה"לאאאאאאאא"מליאן"חיבקתי אותה"מי אתה?"ליאן לא שוב,בבקשה""ליאן את לא זוכרת אותי?,זה אני הארי בעלך"אמרתי בוכה"אני לא זוכרת כלום רק שקוראים לי ליאן לוי ואני בת 18איך אני יכולה להיתחתן בגיל כל כך מוקדם?"ליאן אמרה"את גם בהריון ממני"אמרתי והשפלתי מבט"תצא מכאן אני רוצה להיות לבד"ליאן אמרה בקול תקיף ויצאתי בוכה

פרק46
מנקודת המבט של הארי
"פתאום ליאן התחילה לדבר מתוך שינה ולהישתעל קראתי מהר לרופא והעבירו אותה למחלקת טיפול נימרץ שוב לאחר 10 דקות איפשרו לנו להיכנס לחדרה אחד אחד אדי הסכים שאני יהיה הראישון ניכנסתי,ליאן מחוברת למכשירי הנשמה ולמחשב שמראה את הדופק"ליאני,על תמותי לי את העולם שלי,אני ישתגע בילעדיך,בבקשה את מסוגלת לפתע המכישיר של ליאן היפסיק לעבוד ולאחר כמה שניות שמעתי צעקה"לאאאאאאאא"מליאן"חיבקתי אותה"מי אתה?"ליאן לא שוב,בבקשה""ליאן את לא זוכרת אותי?,זה אני הארי בעלך"אמרתי בוכה"אני לא זוכרת כלום רק שקוראים לי ליאן לוי ואני בת 18איך אני יכולה להיתחתן בגיל כל כך מוקדם?"ליאן אמרה"את גם בהריון ממני"אמרתי והשפלתי מבט"תצא מכאן אני רוצה להיות לבד"ליאן אמרה בקול תקיף ויצאתי בוכה"

מנקודת המבט של ליאן
"התעוררתי בחדר לבן לידי נער עם שעיר מטולטל בעל עיינים ירוקות הוא חיבק אותי דחפתי אותו ממני אמרתי לו שאני לא זוכרת אותו הוא אמר שהוא בעלי ניבהלתי אני לא מכירה אותו והוא גם אמר שאני בהריון קצת פחדתי לא יודעת למה!אמרתי לו בקול תקיף לצאת מהחדר הוא יאצ והיתחלתי לבכות,למה אני לא זוכרת כלום? למה אני לא יודעת כלום ?למה כואב לי כל הגוף?שאלתי את עצמי עצמתי את עניי בתיקווה להירדם ולא לקום בקרוב ונירדמתי"ליאן,זה לא זמנך"הקול ששמעתי בפעם הקודמת שישנתי אמר לי"די כבר אני לא יכולה יותר אני לא מרגישה טוב תני לי לנוח בשקט"אמרתי לקול"ליאן,את חזקה את מסוגלת לזה תתעוררי"הקול שלפתע נשמע ממש מוכר"אמא?"שאלתי"ליאני,את מסוגלת אני מצטערת על מה שניגרם לך איתי ועם אבא אבל את חייבת להתמודד עם זה"אמא?איך את מסוגלת לדבר איתי את בכלל מתה את ואבא הרסתם לי את החיים אתםיודעים מה עברתי?הייתי בחבורת נרקומנים נאנסתי הייתה לי בולמיה רצינית גרתי ברחוב אחרי שעשיתי הפלה אני עברתי חיים קשים והכל בגגלכם"צעקתי לקול תוך כדי שבכיתי"ליאני,אני מצטערת על הכל אני אוהבת אותך תחזרי"הקול אמר לי המסך השחור שהיה בראשי נהפך ללבן פקחתי את עייני"אני זוכרת"אמרתי בקול חלש ובחיוך יצאתי מחדרי וראיתי את הארי יושב לבד ליד חדרי על כיסא קטן בוכה"אני זוכרת"אמרתי לו הוא חיבק אותי"אני אוהבת אותך"לחשתי לו"אני גם אוהב אותך"הוא לחש לי נישקתי אותו נשיקה קטנה"איפה אבא שלי?"שאלתי"אמרתי לו שילך ללרין היא בטח עוד יושנת ואמרתי לו שאני יעדכן אותו בכל מה שיקרה"הארי אמר לי"אחח כואב לי ממש חזק הבטן"בואי,את מוכנה"הארי אמר לי והיחזיק לי יד הוא לקח אותי לחדר היולדות שהייתי בו קודם לכם וקרא לרופא"ליאן,את מוכנה ללדת?"הרופא שאל"כן"אמרתי בחיוך למרות שפחדתי כי ידעתי שבלידה מוקדמת יש סיכונים"אני יחזור עוד כמה דקות כדי לבדוק עם הגוף שלך מוכן"הרופא אמר ויצא"הארי אתה יכול להיא לי את הפאלפון שלך?"שאלתי"קחי"חייגתי לאבא"אבא?"ליאני את בסדר?"כן אבא ניזכתרי בכול ראיתי את אמי בראשי אני יסביר אחרכך אני עומדת ללדת עוד מעט אתה יכול לבוא?"כן ולרין היתעוררה ב2בלילה לישתות מים והיא ראתה אותי בוכה בסלון אז סיפרתי לה נבוא בבוקר"עוד שעה?"כן משהו כזה"טוב בי אבא אני לא יכולה לדבר"אמרתי וניתקתי הרופא חזר לחדרי"ליאן את מוכנה"הוא אמר"חייכתי אל הארי והיסתכלתי עליו במבט מאוהב הוא החזיק לי את היד הרופאים היזריקו לי זריקה נגד כאבים הלידה נמשכה כשעה"מזל טוב נולדה לכם בת"
הרופאים אמרו לנו הארי נישק אותי החזקתי את בתנו הארי מלטף את שעירי ואני מחוכית עצמתי את עינילכמה שניות אך הייתי ערה ראיתי דמות עטופה בסדין לבן עם שעיר בשצבע חשור הנחתי שזאות אמי האמיתית"תודה"לחשתי לה"אני אוהבת אותך"היא ענתה היתקרבתי לחבק אותה אך היא נעלמה פקחתי את עייני"איך ניקרא לה?"הארי שאל"יולי אלין סטיילס?"בסדר"יולי קטנה שלי"הארי אמר ליולי"אתה יודע שהיא לא מבינה אותך"אני יודע"הרופאים לקחו את יולי למקלחת ראישונית בכל זאות אחרי שמונה חודשים בבטן ולאחר עשר דקות החזירו לנו אותה היביאו לה בקובוק חלב קטן והיא שתתה היא שכבה לה במיטת התינוקות שהייתה צמודה למיטתי והיה לה צמיד קטן שרשום בו"יולי אלין סטיילס בתם של הארי אדוארד סטיילס וליאן אלין סטיילס"היא הייתה כזאת יפה היו לה את העיינים של הארי ואת החיוך שלו היא הייתה פצפונה וכזא מתוקה הייתה לה נקודת חן קטנה באותו מקום שיש לי בכף הרגל נישקתי את מצחה וחזרתי לשכב על מיטתי"

מנקודת המבט של לרין
"בשלוש בלילה הלכתי לישתות מים וראיתי את אבא בוכה שאלתי אותו מה קרה הוא סיפר לי על ליאן לא יכלתי לחזור לישון לאחר כמה דקות הוא אמר לי שהוא קיבל טלפון מליאן ושהיא בסדר ושנבוא עוד כמה דקות הלכתי למקלחת יצאתי בשש וחצי בבוקר די מוקדם לבשתי טייטס שחור וחולצה לבנה ושעירי היה פזור ונעלתי נעל בובה ורודה מבד"אני מוכנה"אמרתי לאבא"גם אני בואי"הוא אמר וחיבק אותי לאחר נסיעה מהירה של 10 דקות הגענו הלכנו לחדר של ליאן שהפקידה בקבלה אמרה לנו איפה היא וראינו את ליאן והארי מחבקים תינוקת קטנה ומתוקה חיבקתי את ליאן ואחרך אבא חיבק אותה חיבקתי גם את הארי ואבא לחץ לו את היד החזקתי את התינוקת"איך קוראים לה?"שאלתי"יולי אלין סטיילס"ליאן ענתה וחיבקנו אותה

מנקודת המבט של הארי
"היום ה1.2.12 נולדה בתי הראישונה יולי אני וליאן כל כך שמחנו ועד אחרי מה שליאן ברה אני זוכר את הפגישה הראישונה שלי עם ליאן אני בחיים לא ישכח את המילים"הארי אם תיהיה איתי אתה תיפגע אני מסובכת"וגם את מהשפט שהשבתי לה"ליאן אני אף פעם לא הרגשתי לבחורה מה שאני מרגיש אלייך ועוד בפרק זמן כזה קצר"ומאז אנחנו ביחד עברנו עליות ומורדות אבל בסוף הכל היסתדר

מנקודת המבט של ליאן
"עבורו עשר שנים מאז שהכל היתחיל היום ה1.2.2022 יולי בתי בת10 הבן השני שלנו לאון בן5 היום אני והארי נשואים כבר 10 שנים באושר אז מה קרה לכולם ב10 שנים האלה?
שחף וזאיין?היתחתנו ב2014 היום יש להם תאומים שני בנים בני שש דיימון ולוק.
נייל ומדלן?התחתנו ב2015 יש להם שלוש בנות נסיכות לגודלה קוראים לינוי לאמצעית קוראים שני וקטנה קוראים מייזי.
ליאם ודניאל?הם הזוג הכי מסוך הם ניפרדו וחזרו יותר מ5 פעמים עד שהחלטיו להיתחתן ב2015 היום יש להם בן ובת תאומים לבן קוראים דילן ולבת קוראים מייגן.
לואי?הוא הכיר נערה חמודה שקורים לה ליאור היא יפייפה אמיתית הם התחתנו ב2017 יש להם שני בנים לבן הגדול קוראים"אריק הוא בן 5 ולבן הקטן קוראים אור.
לרין ולוק? היום הם כבר בני 20 לוק היציע ללרין להיתחתן ב2021 והיום הם מצפים לתינוק או תינוקת עוד אי אפשר לדעת
אדי?הוא הכיר איזה מישהי מבוגרת בערך בגילו הם יצאו בהתחלה ובסוף אדי היצעה לה ניסואין קראו לה ז'וסלין והיה לה בת אחת שקרואו לה איימי היא היום בת 25
"אמא אני רוצה עוד עוגה"בני לאון אמר לי"הנה קח עוד עוגה"יולי ולוק תשחקו יפה"רטנתי לביתי ולבן של זאיין ושחף"ליאן תחתכי לי עוד עוגה בבקשה"נייל אמר תוך כדי אכילת משולש פיצה גדול"נישארת אותו הדבר"לחשתי לי הוא לא שמע הבאתי לו את העוגה"איימי תעזרי לי עם דיימון"שחף קראה לאיימי כן הם נהיו חברות טובות כולנו כאן חברים טובים היתבונתי בכולם לכמה שניות והלכתי לצד להארי החזקנו ידים מסתכלים על כולם איך הם נהנים הגדולים עם הגדולים והקטנים הם הקטנים "הכל היתחיל כאן בבית הזה מילפני 10 שנה"לחשתי להארי אה כן שחכתי להגיד אני והארי חזרנו לחיות עם הבנים ושחף דניאל ומדלן היצטרפו אלינו ליפעמים אמי לילך מתגלת אלי בחלום כדי להגיד מסר חשוב או סתם ליקפוץ להגיד שלום אפשר להגיד שניהינו חברות אפילו אם זה רק במוחי נישקתי את הארי נשיקה קטנה לא שמנו לב שלרין צילמה אותנו"למען הודורות הבאים"היא אמרה"למען הדורות הבאים"אני והארי אמרנו והיתנשקנו שוב….


תגובות (32)

אימא אני פשוט בוכה!! ועכשיו הרסת לי!! רציתי לעשות בצעירים לנצח שיהיו בן ובת ולבן הם יקראו לוק!! את קוראת מחשבות!! עכשיו אני משנה את העלילה לגמרי וזה אפילו יותר טוב ממה שחשבתי אז תודה!! מקווה שתמשיכי את שאר הסיפורים!!

04/11/2012 09:16

חחחחחח סורי שאני הורסת משחות קראתי את הסיפור החדש שלך ומושלמי ומ1 עד 10 כמה היית נותת לסיפור בכללי?

04/11/2012 09:18

לבת שלהם קוראים יולי ?!
חה , איזה צירוף מקרים !

04/11/2012 09:23

למה צירוף מקרים?.

04/11/2012 09:30

למה???????????? ותגיבו חחחחח

04/11/2012 09:40

חחחחחחח ממש יפה!!!

04/11/2012 09:56

תודה ועצוב לי שניגמר יש לי מועקה בלב והיה לי אפשרות למשוך ליותר ארוך אבל זה כבר היה נמאס לכם וזה כבר ניקבע חחחחח אוף יש לי בוחן באנגלית ואין לי כוח ללמוד טוב אני תעף עפה ובנתים תדרגו לי תספיור מ1-10

04/11/2012 10:02

חחח אסתי מזל טוב! יש כבר יותר מדי סיפורים על ג'מבה חח ולמה את מיתאמנת למבחן באנגלית מה יש להתאמן??

04/11/2012 10:05

חחח דנה ג'מבה מושלמת כמו של הארי אין יותר חחח רק שלו וכי אני לא כמוך מכונת אנגלית ותסכמי לי את החומר למבחן מתי מוסיפים דיד ודו ומילותשאלה וזה ותפרשי לי את הסיפורים טוב?טוב?חחחחח לאב יו

04/11/2012 10:07

אפשר להבין מי זה ג'מבה??? זה הארי??. אבל קוראים לו שניצל!!!!!!

04/11/2012 10:09

שחף ככה אני קוראת להארי : ג'מבה, ג'מבורי, ג'מבונון והשם החדש שהמצאתי רק אתמול הוא ג'פה הכינויים מתייחסים לשיער שלו ולעצמו אם את מבינה אותי :)

04/11/2012 10:23

דנה את מתה חחח נשמה שלי ואני ג'מבה גאה למדתי ליחוית עם זה ויש לו ג'מבה מהממת

04/11/2012 12:33

מושלם !! <3 <3 <3

04/11/2012 14:29

תודה רום חחח אני עצבה קצת אבל גם קצת שמחה חחוח

04/11/2012 22:20

עוד לא קארתי אני אקרא עכשיו או עוד כמה דקות אני במתח!! חבלוש שנגמר אני זוכרת שרק היתחלתי לקרוא אותו והיתאהבתי בסיפור הזה את כותבת מדהים!!!

04/11/2012 22:36

תודה נסיכה שלי מתה עליך!!!ואורלי חברה שלי שידועה במשתמש אורלושXזאיין מוסרת שתמשיכי עכשיו אפילו אם את לא כאן חחח תמישיכי ואם לא…………..כדי לך להמשיך חחחח בצחוק ואורלי מצווה עלייך אנחנו בהפסקה עם דנהXזאיין ואורלי אני ועוד חברה שלנו

05/11/2012 00:51

רוצים עונה שנייה?או שזה ימאס לכם?

05/11/2012 06:49

אני פשוט מתה על הכתיבה שלך ואני לא מאמינה שפיספסתי כל כך הרבה פרקים ולא לא נמאס ברור שרוצים עוד עונה!!!!

05/11/2012 08:03

יובלולה כמה זמן לא היית אמלה נראה לי חודש!!!

05/11/2012 08:10

טוב אז נחכה לתגובות של כולם ויש לי רעיונות כאילו הדור הצעיר חח עפתי

05/11/2012 08:11

אומיייגדדדדדדדד זה מושלםםםםםםם
יואוווווו!!! וליאור יפייפיה אמיתית אפילו שזה לא עליי לא משנה גם לא קוראים לי ליאור חעחע❤❤❤רוצים עונה שניה דחוף!!!!

05/11/2012 08:15

ייצא לך סייפור מדהיים כלכך חבל שהוא נגמר ! את חייבת להמשיך ולכתוב עוד סייפור יש לך כיישרון :)

05/11/2012 13:26

דרך אגב לילי זה עלייך!מזל טוב ליום הולדתך!! בת כמה את?וגם לאחי יש היום קניתי לו ממתקים חחח בערב נחגוג לו ואני יקדיש לך וואן שוט בהיזדמנות הראישונה שתיהיה לי

06/11/2012 05:19

תודה באמיתי קוראים לי אור חח חברות שלי עשו לי עוגה של וואן דירקשיין והביאו לי בלונים ובברכות היה רשום לאור סטיילס!!!!! חולה עליהן!!!

06/11/2012 05:21

אה כיף לך באמת שיהיה לך שנה טובה ומקווה שיצא לי לאחל לך גם בשנה הבאה וחסר לך לישכוח תתאריך שלי 23.11.1999 איזה שנה מושלמת ונולדתי ביום נישאוין של ההורים שלי

06/11/2012 05:29

חחחחחחחח כיף לךךך!!! אני ישמח לקבל עוגה שרשום עליה דנה ואורלי מאליקפיין :)) חחח

06/11/2012 05:29

חחחח❤❤❤❤

06/11/2012 05:32

חחחחחחחחחח המשכתי על הערפדים

06/11/2012 06:05

ליאורי כתבתי לך וואן שוט למימולדת מקווה שיעלה מהר ואני לא קרת\אתי את הפרקים החארונים שיצאו אצלך מאוהבת במאליק ודנה ואורלי מצטערת אבל אני עמוסה עד שניגמר הלחץ לאנגלית עכשיו לערבית חחחח מקווה שיעלה מהר ותיכתבו הרבה כי שיגמר לי החלץ אני יקרא חחח

06/11/2012 06:43

גמלי ישעכשיו בערבית!!! חחח❤❤❤

06/11/2012 06:50

אני לא מאמינה שזה באמת נגמר… אני באמת בוכה כאן . זה היה סיפור כזה מדהים, מותח, מרגש, מצחיק, מבלבל.. מה זה לא היה?!
אני כולי צמרמורת לא רוצה סוף רוצה עונה 2!!
תשמעי הכישרון שלך זה משהו מדהים , כל הרגשות שעשית לי במהלך קריאת כל פרק ופרק היה משהו מיוחד ושונה .. למדתי דברים מהסיפור שלך והרגשתי כאילו אני עוברת הכול יחד עם הדמות ! אל תפסיקי לכתוב ותמשיכי את כל שאר הסיפורים שלך! 3>

06/11/2012 06:57

מרשמלו ריגשת אותי אני תכף בוכה פה ואני צריכה לחשוב על רעיון כי הם כבר מבוגרים הבוף אז לא בטוח אבל אני ממשיכה את הסיפורים האחרים שלי!!!!!!! והאלבום של וואן די יצא אני מתה חחח

06/11/2012 08:51
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך