סיפור ערסים / אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 15

Mai-love-stories134 20/01/2015 1098 צפיות 2 תגובות

אחרי השיחה עם אריאל , החלטתי לא לחזור לאולם ולנסוע הביתה , לא יקרה כלום נכון ? מקווה שאמיר לא יכעס .
יצאתי החוצה מחכה על המדרכה למונית …
אחרי כמה דקות מונית עצרה לי ונכנסתי במהירות, אמרתי לנהג את הכתובת והוא התחיל לנסוע .
" אז מה נערה יפה כמוך עושה בקניון לבד ?" שאל הנהג .
" סרט עם חברים " עניתי ,
" ואיפה החברים ?" שאל , מה זה עניינו ???.
" נשארו " אמרתי , תשובות קצרות הוצאתי מפי , לא ממש תכננתי עכשיו לספר לו את סיפור חיי אם הוא חשב כך .
" מה קרה ?" שאל , מה הוא רוצה מחיי ??? אבל טוב נו …. מה יכול לקרות .
" רבתי עם איזה בחור שכנראה אוהב אותי ואני אותו אבל אנחנו לא ממש יודעים איך לבטא את זה .." אמרתי והוא חייך .
" אותו הדבר גם קרה לבת שלי " אמר הנהג .
" כן זה קורה וכמעט לכול נערה " אמרתי והבטתי אל החלון .
" אז איפה הבת שלך לומדת ?" שאלתי , אולי היא לומדת איתי .
הוא שתק לכמה רגעים ..
" היא כבר סיימה תיכון " אמר הנהג ופנה ברמזור .
" אהה אז איפה היא עכשיו ?" שאלתי , מנסה להיות נחמדה , לא הייתי הכי במצב רוח להקשיב אבל טוב לפעמים לדבר עם מישהו .
" היא נפטרה" הוא אמר בעצב , לא הייתי צריכה לשאול
" מצטערת " אמרתי והוא נאנח
" זה בסדר " אמר ועצר מול ביתי .
" טוב תודה ושוב פעם אני ממש מצטערת " אמרתי , שילמתי ויצאתי מהמונית .

" מדיסון מתוקה שלי איך היה ? איפה כולם ? למה באת לבד?" אמא כרגיל התחילה לחקור אותי בשאלות .
" הם בסדר אמא , אני חושבת ….פשוט רציתי כבר לחזור , לא היה לי כוח להישאר " אמרתי ואמא חיבקה אותי .
" שמחה לשמוע , עכשיו בואי , ארוחת צהריים " אמרה והלכתי אחריה למטבח .
" אז מה קרה ? אני מכירה אותך מדיסון " אמרה אמא והתיישבה מולי .
" כלום אמא , אני בסדר גמור " אמרתי והתחלתי לאכול .
" זה לא נשמע ככה " אמרה
" טוב אמא רדי מזה ! אני בסדר גמור " אמרתי והיא הסתכלה עליי במבט של 'אני יודעת שאת לא בסדר '
" אמא דיי נו אני יקום מהשולחן " אמרתי והיא הרימה את ידיה באוויר כאילו נכנעת
" אוקיי אוקיי , לא אמרתי כלום אבל כשתרצי להגיד לי אני אהיה פה " אמרה והמשכתי לאכול בשלווה עד ששמעתי פתיחת דלת חזקה , זה היה מאוד מבהיל .

~ נקודת מבטו של אמיר ~
" איפה מדיסון ?" שאלתי שראיתי את אריאל נכנס לבד לאולם .
" לא יודע בטח עוד מעט תבוא " אמר והתיישב חזרה במקום .
" בובי מה קרה ?" שאלה ליאן כשראתה את פניי .
" איפה מדיסון ?" שאלתי אותה
" היא יצאה לפני כמה דקות עם אריאל " אמרה ליאן והצמידה את שפתיי אל שלה .
" אבל אריאל חזר לבד " אמרתי והתנתקתי ממנה .
" טוב חכה רגע אני אתקשר אליה " אמרה ליאן והוציאה מהתיק שלה את הטלפון וחייגה .
" היא לא עונה , בטח אין לה סוללה " אמרה ליאן וקמתי מהר ויצאתי מהאולם , שמעתי את אריאל ואת ליאן מאחוריי .
" תעשו טובה ותישארו כאן אל תהיו קרציות " אמרתי בלחץ ויצאתי מהאולם , חיפשתי את מדיסון בכול מקום ! איפה הילדה הזאת כוסעמקק ????
" סעמקקק מדיסון " צעקתי בכול רחבי הקניון וכולם הסתכלו עליי כמו משוגע .
" מחפש את אחותי הקטנה ! עכשיו זדיינו מפה ומהר ! " צעקתי על מי שעמד בדרכי והסתכל עליי מוזר .
" היא לא בשום מקום " אמר אריאל מתנשף ולידו ליאן .
" באמת ???? אוי תודה אריאל עכשיו שאמרת את זה הכול הסתדר לי בראש " אמרתי בציניות
" חכה שנייה יא הומו ! בוא נלך לבית שלך בטח היא שם " אמר אריאל
" כן היא בטח שם מאמי " אמרה ליאן .
" אני יהרוג את הילדה הזאת בסוף " מלמלתי לעצמי שנכנסנו למכונית .

~ נקודת מבטו של אריאל ~
חיפשתי בכול מקום את מדיסון , היא לא הייתה , מה היא ברחה בגלל מה שאמרתי לה מקודם ?? סעמקק למה אני לא יכול להוציא אותה מהראש שלי ?? מה יש לי ? למה אמרתי לה בכלל שתעזוב את עמית בשבילי ?? אני אריאל דיין , ערס , סטציונר שמחליף בחורות כמו גרביים . למה לעזאזל שאני איתה אני לא מרגיש כמו עצמי . אני אחר שאני איתה .
הייתי צריך לקחת אותה איתי חזרה לאולם .
אחרי כול החיפושים שלי , של אמיר ושל ליאן נכנסנו לאוטו ונסענו לביתו של אמיר .

אמיר דפק בחוזקה על דלת ביתו .
" הלוו בסוףף תשבור את הדלת , אמיר " אמרה ליאן והוא המשיך לדפוק בדלת .בסוף אמיר הוציא מהר מפתח של הבית ופתח במהירות את הדלת .
" שלום חמודים איך היה ?" שאלה אמא של אמיר ומדיסון
" איפה מדיסון ??" שאל אמיר בכעס ואמא שלו הצביעה לכיוון המדרגות הוא מהר עלה לחדר ואני וליאן אחריו .
" מה ניראלך ????? מדיסון נשבע שאני ישים לך מכשיר מעקב !" צעק אמיר ואני רק הבטתי במדיסון יושבת על המיטה עם אוזניות ועושה שיעורים ואמיר התקדם אליה והוריד לה את האוזניות מהאוזניים והיא הביטה בו בכעס .
" מה אתה עושה קיבינימט ???? שמעת על המושג ' לדפוק בדלת ' " צעקה עליו מדיסון , איזה חמודה היא שהיא צועקת ! ומיד אמיר חיבק אותה חזק חזק ,
" אתה מוזר כול כך וגם אתה חונק אותי ! " אמרה מדיסון בלחש בגלל הלחץ שהפעיל עליה אמיר כשחיבק אותה היא מיד דחפה אותו ממנה.
" איפה היית ? אתה יודעת כמה דאגנו ????" צעק אמיר ומדיסון מיד נרתעה לאחור ושמה את ידה על האוזן הימנית , מסכנה מה הוא רוצה ? להפוך אותה לחירשת .
" כן מה ניראלך ??" שאלה ליאן בכעס
" את יודעת כמה חיפשנו אותך ?? " צעקתי עליה , הייתי גם מאוד עצבני ומודאג .
" תודה על הדאגה אבל עכשיו הכול נפלא " אמרה וחזרה לאוזניות .
" לפחות יכולת לומר לי " אמר אמיר
" אופס שכחתי ! סורי אחי " אמרה
" מדיסון אל תתחכמי איתי עכשיו , בואי ליאן , נלך לאכול ארוחת צהריים , אחר כך אני מדבר איתך " אמר אמיר והוא וליאן יצאו מהחדר , כך שאני ומדיסון נשארנו .
" אם באת עכשיו לצעוק עליי אז תלך " אמרה
" לא באתי לצעוק עלייך , הייתי מודאג " אמרתי והיא הורידה את האוזניות .
" תשמע אריאל , אני עם עמית כרגע , רק התחלנו לצאת …" קטעתי אותה מיד
" אולי תפסיקי ללכת סחור סחור? , למה את לא מעזה להגיד לי מה את מרגישה אליי ? את מרגישה אליי משהו??" שאלתי והיא הביטה בעיניי , מבולבלת , התיישבתי לידה ואחזתי בפניה .
" לא ייאמן " אמרה וקמה מהר מהמיטה .
" אתה הבחור הכי לא אמיתי שפגשתי ! כי בחור אמיתי לא שואל בחורה מה היא מרגישה כלפיו אלא הוא זה שאומר לה , אבל ברור אני תמיד מתבלבלת בין גבר אמיתי לסוג ד' כמוך " אמרה בלחץ ובעצבנות , עוד פעם מחזור חודשי? טוב אריאל תהיה רציני .
" סבבה ,מעולה ! את רוצה לדעת מה קורה לי איתך ? " קמתי ואחזתי בשתי ידייה , פניה היו קרובות לשלי
" לא מעניין אותי מה קורה לך " אמרה בלחש והביטה בעיניי ובשפתיי , היא הייתה כול כך יפה.
" חבל מאוד כי אני עומד להראות לך " אמרתי ובמהירות הצמדתי את שפתיי אל שלה בלהט .
סוף סוף הרגשתי את הפה הסקסי שלה מתאחד עם שלי .

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
אושר הציף את גופי , לא יודעת איך להסביר מה הנשיקה הזאת גרמה לי להרגיש . שכחתי מהכול , את כול הבעיות שלי , את מחלת הסרטן פשוט הכול .
הלוואי שיכולתי להישאר כך לנצח .
שאנחנו נוכל להישאר ככה לנצח .


תגובות (2)

אההההה סוף סוף חיכתי לרגע הזה שאריאל יתפוס את עצמו בידיים ויראה למדיסון מה הוא מרגיש פשוט מושלמים אין מילה אחרת לתאר אותם תמשיכיי ❤️
סוף סוף הנשיקה הראשונה ❤️❤️

20/01/2015 21:16

כל כך מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/01/2015 16:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך