סיפור ערסים / אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 16

Mai-love-stories134 23/01/2015 1252 צפיות 5 תגובות

" מדיסון ! מדיסון חכי רגע " זה היה עמית , זיהיתי את קולו ,
" עמית אני צריכה כבר להגיע לבית ספר , מה אתה רוצה ?" שאלתי , עוד 10 דקות אני צריכה להגיע לבית ספר המזויין הזה .
" את לא החזרת לי טלפונים , מה נהיה ? אחרי שנפגשנו בקולנוע , את לא עונה להודעות , לא לשיחות , מה יש עשיתי משהו ?" שאל והבטתי בו , ורק חשבתי על איך להוציא את עצמי מהבור שנכנסתי אליו , מצד ראשון יש את עמית הוא מדהים והכול , אבל אני לא סגורה על מה שראיתי בקולנוע . אבל מצד שני יש את אריאל והנשיקה שלנו אתמול …. אני לא יכולה אפילו להסביר מה קרה לי , אני כול כך רוצה לראות אותו , התכתבנו כול הלילה וכמעט לא ישנתי ועכשיו בא לי עמית והשאלות שלו .
" לא עמית … זה לא אתה זה " הוא קטע אותי
" זאת את , נכון ? מדיסון תפסיקי לזיין בשכל ותגידי מה יש ?" אמר מעוצבן
" טוב מה אתה עצבני ? תרגיע " אמרתי עצבנית גם , שילוב של עייפות ועצבנות =מצב רוח על הפנים .
" אני צריכה הפסקה " אמרתי לבסוף והוא הביט בי מבולבל .
" מדיסון רק עכשיו התחלנו לצאת , מה נהיית לי עכשיו ככה?" אמר בטון העצבני שלו, לא יודעת משהו בו הפחיד אותי , אין לי מושג למה .
" אני מצטערת , קרו המון דברים ו…תאמין לי שאני רוצה להסביר , אבל עכשיו לא , עכשיו אני צריכה להגיע לבית ספר " אמרתי ובאתי ללכת והוא הלך לצדי , לא עוזב הקרצייה .
" מזכיר לך שגם אני לומד איתך בבית ספר , רק שנה מעלייך קטינה " אמר וצחק , מתי הוא נהיה כזה דפוק ??
" קטינה אחותך " אמרתי והמשכתי ללכת והוא איתי , הפעם הוא שתק , יפה לו .

" נו גברת צעירה , השעון לא התעורר?" שאלה המורה כשנכנסתי כמה דקות אחרי הצלצול .
" טוב תרגיעי מה הלחץ ? כולה 5 דקות איחור " אמרתי והתיישבתי ליד ליאן
" 20 דקות " אמרה בכעס
" טוב לדעת אחותי " אמרתי והוצאתי ספרים .
" חוצפנית ! דברי ככה אל חברים שלך אבל אליי לא !" צעקה המורה, זאתי בסוף תאבד את הקול , טוב עדיף כך
" טוב טוב , אפשר בבקשה להתחיל את השיעור ?" שאלתי אותה, אחר כך היא מתלוננת שהיא לא מספיקה ללמד .
" צאי להרשמה " צעקה עוד פעם ,
" מה קרה המורה הבעל שלך זורק אותך ?" שאל ילד אחד וכולם צחקו
" לא הוא ברח מרוב הכיעור " אמר ילד אחר וכול שאר צחקו .
" יאללה החוצה " אמרה לי המורה
" סעמק למה רק אני ?? גם יניב ויוגב דיברו " אמרתי והצבעתי על שניהם
" החוצה " צעקה ויצאתי מהכיתה , בת של זונה מה יש למורה הזאת ?

" חכי בחוץ בבקשה" אמרה המזכירה והיא ביניים דיברה בטלפון , חיכיתי בחדר המתנה
" הופה מה השובבה עשתה הפעם ?" הסתובבתי וראיתי את אריאל עומד מולי ומחייך את החיוך הכובש שלו .
" השובבה הוצאה מהכיתה בגלל המורה הזונה הזאת " אמרתי בכעס
" נו נו נו ילדה רע של אבא " אמר ונישק את שפתיי ברכות .
" ומה קרה לך ? שוב פעם זרקת על המורה כיסא ?" שאלתי והוא גיחך
" לא זה היה שבוע שעבר " אמר ונישק אותי שוב
" אהה יופי " אמרתי
" סתם שרפתי בטעות משהו במעבדה המזויינת הזאת " אמר
" לאלא אני פשוט צריכה להסביר למורים שאתה וידע לא הולך ביחד " אמרתי מנסה לא לצחוק .
" ואני ואת כן הולכים ביחד?" הוא שואל אם אני רוצה להיות חברה שלו ?
" נחשוב עלייך ….מקווה שזה לא יגרום פיצוץ " אמרתי והוא גיחך ונשק לי על שפתיי ברעבתנות .
" תלוי …." אמר ואז הנער שהיה במזכירה יצא
" מדיסון בואי כנסי " קראה לי
" המכשפה קוראת לי " אמרתי ונכנסתי למשרד .
" מה עשית הפעם מדיסון ?" שאלה המזכירה בזמן שהיא רושמת לי את הפתק לתת למורה.
" זה בדיוק מה שאני שואלת את עצמי " אמרתי בציניות והיא נאנחה ונתנה לי את הפתק כדי לתת למורה , להראות שנרשמתי .
" ביי ביי " אמרתי ויצאתי , ראיתי שאריאל מחכה בכיסא ומשחק במשחק הזה aa
" שלב 26 ? מה קרה חיימשלי ?" שאלתי והוא הרים את ראשו .
" זה לא אני הגרוע זה המשחק המזדיין הזה " אמר בכעס ושוב נפסל .
" ברור ברור , יאללה כנס דפוק מחכים לך " אמרתי והוא קם מהכיסא נשק לי נשיקה קטנה על שפתיי ונכנס .
הרגשתי את לחיי מתחילות להאדים , אז במהירות הלכתי חזרה לכיתה .
" בקשה " אמרתי למורה והאתי לה את הפתק מהמזכירה והיא המשיכה בשיעור .
" את אומנם נראית ילדה טובה , אבל מאחורי זה יש בך רוע " אמרה ליאן וצחקתי
" מדיסון רוצה עוד פעם ללכת להירשם ?" שאלה המורה
" לא סליחה " אמרתי והמשכתי להעתיק מהלוח .

" אני יכול לגנוב לך אותה לרגע ?" הופיע עמית מולי ומול ליאן בזמן שאנחנו הולכות לקפיטריה ואחז בידי בחוזקה כדי שאני יבוא איתו .
" לא חבל תכנס לכלא " אמרתי
" אפילו לגיהינום אין לי בעיה ללכת , רק בואי שנייה " אמר לי
" יאללה לכי איתו אני אחפש את אמיר , בואי אחר כך לקפיטריה " אמרה לי ליאן
" לא ליאן " אמרה ובאה ללכת אחריה .
" יש לנו שיחה , בואי כבר " אמר ומשך אותי בידי והוליך אותי במסדרון והגענו מחוץ למבנה בית ספר והוא הוביל אותי למקום מבודד כזה , שאין הרבה תלמידים שמסתובבים בו , בחצר איפשהו .
" עמית , אמרתי לך אני רוצה הפסקה ! תכבד את זה " אמרתי
" אני רק רוצה להבין מה קרה למדיסון שלפני כמה ימים סימסה לי שניפגש ושהזמינה אותי לבית שלה , אה מדיסון ? מה קרה פתאום ?" שאל בכעס והצמיד אותי לקיר , הרגשתי ממש לא בנוח .
" זה לא משנה מה קרה פשוט תעזוב אותי עמית , אנחנו יצאנו לדייט או שניים ולא יודעת לא התאים אז עוברים הלאה תעשה את זה גם אתה " אמרתי והוא הצמיד אותי אליו , כך שהרגשתי את נשימותיו על פניי .
" ומה אם אני לא רוצה ??" שאל ולפני שהספקתי לענות שפתיו הוצמדו לשלי בחוזקה , כמה שניסיתי לדחוף אותו ממני …. שום דבר לא קרה , הוא לא זז מני , שפתיו היו עדיין על שלי .

~ נקודת מבט של __~
" הזוג החדש של בית ספר " אמרתי וצילמתי את מדיסון ואת עמית מתנשקים , עכשיו מה שנותר זה לשלוח לכולם את התמונה , אין מה לעשות … אני הרכלנית הקבועה של בית הספר הזה וככה זה יישאר .

~ נקודת מבטו של אריאל ~
" אחח יזיין מה קורה ?? מה זה אתה לא מתקשר להגיד שלום ? משהו ? יא זבל אחד " עידו התיישב לידי , הזיין הזה שנישק את הבחורה שלי . התעלמתי ממנו
" נו מה אתה עדיין תקוע על הריב הזה שהיה " אמר
" יא בן של זונה מה אתה רוצה עכשיו ?" שאלתי
" היום בעשר במועדון , בחורות , שתייה עניינים , אתה בא ??" שאל עידו
" לא אחי יש לי חברה מצטער "אמרתי , סוף סוף השגתי את מדיסון , הבחורה שתמיד רציתי , לא עניינה אותי אף אחת אחרת .
" מזה???? מי זאת ?? מה אתה לא מספר יא זיין ??" אמר
" אתה לא חבר שלי אז תרגיע " אמרתי והוא נאנח
" נו דיי אחי , מצטער יאללה אני מוריד מהאגו שלי " אמר עידו
" יאללה מה אתה עושה טובות " אמרתי ופתחתי את פחית הקולה שהייתה מונחת על ידי .
" תביא שלוק " אמר
" ניראלך ??יא מטונף " אמר וקם
" יאללה לך לך יא מניאק" אמר עידו והלך , לפתע הטלפון שלי צלצל , הודעה , שוב פעם שונטל , איזה רכלנית זונה .
ראיתי שהיא שלחה תמונה , זאת הייתה מדיסון ? ולמה לעזאזל היא ועמית מתנשקים ?
איפה שני הזונות האלו ??
הורדתי בשבילה את האגו שלי , ניראה עכשיו מה יש לה להגיד …..


תגובות (5)

אעאעאעאעאעאעאעאעאעא לא.לא.לא.לא.לא זה לא קורה !
אוף! כל כך קיוויתי שלא תיהייה כזאת דרמה!
(אה,הפרק מצויין כרגיל)

23/01/2015 19:42

תמשיכיייי

23/01/2015 21:08

תמשיכייי
המשכתי את שלי תקראי ותגיבי<3

24/01/2015 15:41

לקחתי רציני את הסיפור^^"'

24/01/2015 19:00

מבטיחה היום בערב ממשיכה פרק :)

24/01/2015 19:51
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך