Mai-love-stories134
~ שבת שלום ^_^ אשמח אם תגיבו כדי שאני יוכל לדעת אם להמשיך ואם הסיפור טוב :)

סיפור ערסים / אהבה~ 3 מילים אחרונות ~ פרק 19

Mai-love-stories134 30/01/2015 1159 צפיות 3 תגובות
~ שבת שלום ^_^ אשמח אם תגיבו כדי שאני יוכל לדעת אם להמשיך ואם הסיפור טוב :)

~ נקודת מבטה של מדיסון ~
" אתם מכירים אחד את השני ?" שאלתי והתקדמתי לכיוון הדלת איפה ששניהם עמדו מבלי לומר מילה , רק שתקו כמו דג .
" אהה כן מדיסון , זה החזיר עליו סיפרתי לך " אמרה ליאן ושניהם הביטו אחד בשני בכעס
" תשמרי על הפה שלך זונה " הזהיר שון את ליאן .
" בונא יא זיין אל דבר אל חברה שלי ככה " צעק אמיר והתקדם אלינו בכעס .
" רגע שנייה ! תנו לי להבין רגע …. ליאן , שון הוא זה שסיפרתי לי עליו ועל הריב שלכם ובמקרה שון הוא גם הידיד הכי טוב שלי " אמרתי לה .
" אני לא מאמינה שאני צריכה עוד פעם לראות את המעפן הזה " אמרה ליאן והוציאה לו לשון .
" אני מעפן ? סתמי ת'פה שלך אחושרמוטה " אמר שון
" שניכם תרגיעו כבר ! " אני ואמיר צעקנו עליהם יחד .
" מה אתם צועקים ?" צעקו שניהם עלינו חזרה .
" טוב נדבר אחר כך … בואו פשוט נוכל קודם ארוחת ערב " אמרתי ושלושתם הנהנו וליאן ושון הביטו זה בזה בזעם .
יש לי הרגשה רעה לגבי הפגישה הזאת בין כולנו .
" אני יושבת פה זה הכיסא הקבוע שלי " אמרה ליאן והיא ושון נלחמו על הכיסא .
" לא אני תמיד יושב פה עכשיו זוזי כבר !" צעק שון ושניהם דחפו אחת את השנייה .
" איזה שני תינוקות !! שבו כבר !" צעקתי על שניהם ואמיר היה די שקט … למה ? הוא בדרך כלל הפטפטן הכי גדול מבין כולנו , הוא חושב על משהו אני מכירה אותו .
" לא !מה אתה עושה ?????." צעקה ליאן באמצע הארוחה על שון ששפך עליה את היין .
" אופס " אמר בציניות והמשיך לאכול .
" אופס ?? אני יראה לך מה זה אופס " אמרה ליאן וקמה …. לא מה היא מתכננת עכשיו ?
ליאן לקחה מהר את שקית הזבל ושפכה את הכול על שון !
" כוש של אימ אמא שלך !! מה את עושה יא בת של זונה ??. " צעק שון ושניהם התחילו לריב הוא לקח את היין שהיה על השולחן ושפך עליה .
" ליאן דייי " צעק אמיר אבל ליאן התעלמה
" שני מפגרים דיי נו " אמרתי ניסינו להפריד ביניהם .
" אתה תיראה מה זה " אמרה ליאן בזמן שמשכתי בידה כדי שהיא ושון יפסיקו לריב .
" איכסס שני מסריחים " אמרתי וסתמתי את האף .
" בגלל החברה הכלבה שלך " אמר שון ואמיר סטר לו .
" כמה פעמים אמרתי לך לדבר אליה יפה ??" שאל אמיר ותפס בחולצתו של שון .
" עזוב אותו אמיר הוא גם ככה דילג על כיתה א' הוא לא יודע ממש לספור " אמרה ליאן בציניות .
" טוב יאללה דיי " צעקתי ואמיר לקח את ליאן ומשך אותה למעלה לחדרו .
" אז….מה הקינוח ?" שאל שון עם חיוך והבטתי בו באדישות .

~ נקודת מבטו של ליאן ~
" כול הזמן את סתם נגררת לריבים " אמר אמיר כשנכנסו לחדרו
" הוא זה שהתחיל ! אתה ראית איך הוא דיבר אליי !! ואתה בכלל כמו דחליל ישבת ולא דיברת " אמרתי בכעס והוא שתק .
" ברור שאתה תשתוק !" אמרתי וצחקתי צחוק ציני .
" שתקתי כי זה היה עדיף תאמיני לי שהיה עדיף שאני אשתוק , אחרת…." הוא לא סיים את המשפט
" אחרת מה ??" שאלתי והוא לא עונה .
" אחרת מה ??? למה שתקת אמיר ?? למה לא הגנת עליי ושקעת במחשבות מפגרות ??" צעקתי עליו .
" כי אם לא הייתי שותק מזמן שון היה עף מפה ולא היה חוזר " אמר אמיר בכעס
" אז למה אתה כועס עליי ??" שאלתי בכעס
" כי אני יודע ששון נדלק עלייך " צעק אמיר ופתאום נשמתי נעצרה . הוא מה ???
" מה ??? לא הוא לא ! אתה יודע מה עדיף שלא נריב עכשיו כי רק שטויות יוצאות לך מהפה " אמרתי ובאתי לצאת מהחדר אך אמיר אחז בידי ומשך אותי אליו .
" קינאתי " אמר בשקט , באמת ?? איזה חמודדד טוב ליאן די תשמרי על רצינות .
" בשון ?? גם אם הוא דלוק עליי וגם אם הוא לא אתה היחיד שמעניין אותי אמיר " אמרתי והחזקתי את פניו בידיי בעדינות והכרחתי אותו להסתכל עליי .
" את כזאת מדהימה ! ואני רק מוציא עלייך את העצבים שלי " אמר והרכין את ראשו ,הוא לא הביט בי כרגע .
" דיי אל תאשים את עצמך ככה , גם אני לפעמים מוציאה את העצבים על האנשים הלא נכונים , אני אוהבת אותך אמיר ושון הוא סתם חמור פגום שחי בסרט " אמרתי ואמיר צחק .
" אני לא רוצה לריב איתך " אמר והצמדתי את שפתי אל שלו בעדינות … לאט לאט הנשיקה הפכה להיות יותר עוצמתית , הוא דחף אותי לכיוון הקיר ורגליי חיבקו את מותניו , הנשימה של שנינו לא הייתה סדירה והדופק שלי האיץ את הקצב .
" הלוו יש קינוח בואו כבררר " שמעתי מדיסון קוראת לנו מחוץ לדלת שנינו צחקנו ויצאנו מהחדר .
" אז מה קרה ??" שאלה מדיסון וסיפרתי לה הכול , מסתבר ששון הלך , הוא הלך להתנקות אצלו בבית , אומנם זאת לא הייתה הארוחה הכי טובה , אבל לפחות אני מגלה עוד ועוד דברים על הקשר שלי ושל אמיר וכמה שאהבה שלנו חזקה וכמה שאני אוהבת אותו .

אמיר נתן לי להתקלח אצלו במקלחת והוא השאיל לי חולצה ומכנסיים שהיו ניראים עליי כמו שמלה .
אחרי שצחצחתי את שיניי הלכתי לחדרה של מדיסון לראות אם הכול בסדר .
" היי " אמרתי ונכנסתי לחדרה ראיתי אותה יושבת עם הטלפון , פניה היו עצובות .
" אריאל ?" שאלתי והתיישבתי לידה , היא הנהנה
" התקשרתי אליו מלא פעמים אני לא יודעת איפה הוא …אני רוצה לפחות לדבר איתו להסביר לו לפני שאנחנו לגמרי מנתקים קשר " אמרה מדיסון וחיבקתי אותה
" אל תדאגי הכול יהיה טוב " אמרתי

~ נקודת מבטו של אריאל ~
יצאתי מהשירותים אחרי איזה 4 זיונים וראיתי את עידו מתקדם אליי .
" תקשר אליי " אמרה הבחורה שהייתי איתה עכשיו .
" נחשוב עלייך " אמרתי והיא הלכה , סגרתי את החגורה במכנסיים וחזרתי להתיישב בבר
" הופה תראו מי בא בסוףף" אמר עידו והתיישב לידי
" איך יכולתי לפספס ??? " אמרתי והתחבקנו חיבוק גברים .
" עלקק אתה ! תגיד כבר הספקת לזיין ?" שאל עידו .
" מחפש עכשיו את החמישית לילה הזה " אמרתי ושתיתי עוד כמה שלוקים מהבירה
" שמח שחזרת ! " אמר עידו
" גם אני , סוף סוף רווק לא צריך בלבולי מוח של ילדות קטנות שלא מבינות מהחיים שלהן " אמרתי
" אהה כן … תגיד מה נסגר בסוף עם החברה שלך ?" שאל עידו .
" איזה חברה ואיזה נעליים , סתם השתמשתי בה וזרקתי אותה " אמרתי
" איזה גברר יאללה אתה בא לתפוס עוד כוסיות ?" שאל עידו , הנהנתי והלכנו לרחבת הריקודים .

~נקודת מבטה של מדיסון ~
ליאן ואמיר כבר הלכו לישון . כן כן הם ישנים ביחד , כאלה דביקים אבל בכול זאת חמודים !
הלכתי למטבח , לבלוע את הכדורים שלי שהרופא נתן לי , הם עוזרים לרוגע .
הייתי עדיין עם הפאה , באתי להוריד אותה אבל נשמעו דפיקות בדלת . מי זה בשעה כזאת מאוחרת ?
פתחתי את הדלת לאט .ומיד שהבנתי מי זה, גופי קיבל הלם .
" מ..ה אתה עושה פה ??" שאלתי בקול רועד


תגובות (3)

ברור שאת ממשיכה..!
וגם, יש בעיה שמאוד מפריעה לי בהרבה סיפורים, זה הרווח בין הפיסוק. אני מוצאת את זה בעיקר בסימני קריאה וסימני שאלה, לדוגמא:
' " שמח שחזרת ! " אמר עידו'

קחי את זה לתשומת לבך.
המשיכי מהר.

30/01/2015 20:30

תמשיכיייי

30/01/2015 23:47
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך