להתחיל את הסיפור או להפסיק פה ? :)

סיפור ערסים – הכרת דמויות :)

20/09/2014 1047 צפיות 20 תגובות
להתחיל את הסיפור או להפסיק פה ? :)

עדי – בת 16, כיתה י' , שיער חום כהה ועיניים כחולות , אני לומדת במגמת מוסיקה בבית הספר שלי.

החברה הכי טובה שלי – שי כחלון- אני מכירה אותה מגיל 10 , שי היא היחידה שאני מספרת לה הכל , בלי להסתיר פרטים , אני יודעת שלא משנה מה היא לא תשפוט אותי , אני אוהבת אותה כמו אחותי .

יש לי אח גדול ממני , הוא בכיתה י'א , קוראים לו אלירן , הוא ערס, בדיוק מהסוג שאני שונאת , הוא מזיין וזורק , הוא שותה , מעשן, יוצא למועדונים , ובקיצור , ערס .

אוראל- בן 16 , כיתה י' , שיער שחור ועיניים חומות דבש ,אני יוצא למועדונים שותה , מעשן כמו כולם ,
לא אכפת לי מרגשות של בנות , הייתה לי פעם חברה רצינית , והיא שברה לי את הלב , ומאז לא אכפת לי מבנות , אני מזיין אותם וזורק , אני פוגע בהן , מבחינתי , אני לא צריך אהבה , טוב לי ככה , בקשר להורים שלי ? הם טסו לחול לפני שנתיים , אין לי מושג מתי הם אמורים לחזור , אני גר עם אחותי , כן יש לי אחות , היא בכיתה ט היא כל החיים שלי , אני מוכן למות למענה , אהה והחבר הכי טוב שלי הוא אלירן , הוא אחלה גבר , והוא כמו אח בשבילי .

להתחיל את הסיפור?


תגובות (20)

אני אלך לדפוק את הראש בקיר ואענה לך על השאלה…

20/09/2014 13:24

    אפשר לחסוך תגובות כאלה ? אין לי בעיה שלא תאהבי את הסיפור או ההקדמה אבל פשוט את יכולה איך שהוא להגיד את זה בדרך פחות פוגעת

    20/09/2014 13:30

    אני באמת מצטערת שזה יצאה ככה, אני הבנאדם האחרון שיפגע בקשר לכתיבה. פשוט מאז שהגעתי נתקלתי בהמון סיפורים מאותו הסוג וכולם חוזרים על עצמם…
    סליחה שוב ואני מקווה שמשהו יתן לך ביקורת ויעזור לך לשפר… ושוב סורי^^

    20/09/2014 14:13

אפשר לתת לך תגובה בונה שתתייחסי אליה או שזה יהיה רק בזבוז זמן? עדיף לוודא ולא להקליד משהו באורך פרק שלא תתיחסי אליו פשוט .-.

20/09/2014 13:33

    הוו ליזה, הגאולה שלי במקום הזה

    20/09/2014 13:34

אני לא אהיה עוקצנית ואסתום את הפה שלי. סיפורי ערסים הם לא הטייפ שלי בכלל. אני מקווה שאלין או שנהב יראו את הסיפור וידעו לתת ביקורת טובה (אני סתם עוקצנית ופוגעת בביקורות).

20/09/2014 13:34

אוקיי תודה רבה :)

20/09/2014 13:41

אוקיי, אני עומדת לתת לך ביקורת עכשיו ואם במקרה משהו נראה פוגעני או עוקצני אני מתנצלת מראש. וגם אם פרסמתי את זה אחרי שמישהו כבר נתן לך ביקורת, אני מתנצלת, אני פשוט מקלידה נורא לאט [סיפור עצוב].
טוב, נתחיל.
בואי נתחיל מלקחת ספר אמיתי ומקצועי, כל ספר אמיתי, ולפחות בעמוד ראשון. אין דבר כזה הצגת דמויות, זה פשוט לא קיים. הקורא מכיר את הדמויות במהלך הסיפור עצמו, ואם לשאול אותי? לתת לקראים היכרות עם הדמויות זה זלזול באינטיליגנציה של הקוראים. זה כאילו שאת לא חושבת שהקורא יצליח להכיר בעצמו את הדמויות.
בנוסף, אם את כבר עושה הצגת דמויות, אז זו לא הקדמה. הקדמה זה משהו בסיפור שיכניס אותנו לאווירה שלו, שיסקרן אותנו, אבל בסיפורי ערסים לא צריך הקדמה כי… זה רק סיפור אהבה פשוט. אלא אם יש לך רעיון מיוחד ומסובך מספיק להקדמה.
לגבי סימני פיסוק, הרווח בא רק אחרי הסימן עצמו. נגיד, במקום "בלה בלה בלה , מיאו בלה"
אז זה אמור להיות "בלה בלה בלה, מיאו בלה"
וזה יותר ראיתי אצלך בתגובות אבל מילא, אם- מילת תנאי. "אם תעשה מיאו מיאו, אני אתן לך מיאו."
עם- מילת הוספה [ככה קוראים לזה? #בעיה_עם_שמות] "אני הולך לחנות עם החתול שלי. רוצה לבוא?"
והפרק נורא קצר גם.
לגבי רעיון… אי אפשר ממש לדעת כרגע, אבל הסיפור נראה בינתיים כמו הסיפור הרגיל. בחורה טובה, אח גדול מגונן, מאוהבת בערס, חברה הכי טובה, מתאהבים, משהו קורה והם נפרדים, חוזרים, בגידה, חוזרים, חתונה [או משהו בסגנון. יש לי בעיה עם נוסחאות.]
אני מאמינה שאי אפשר עדין לדעת שום דבר ושאת בטח יכולה לקחת את זה לכיוון לגמרי לא צפוי, אבל זה מה שאני רואה כרגע.
בכל אופן, אני מקווה שתקחי זאת לתשומת ליבך ולא תיעלבי.

20/09/2014 13:51

    טוב תודה את האמת שיש לי סיפור טיפה שונה בראש ואני ינסה להביא לזה כיוון אחר אבל תודה על הביקורת :)

    20/09/2014 13:54

    ליז, אני מתה על התגובות שלך~
    חסכת לי הרבה [הייתי מפרטת בתגובה שלי אבל… #עצלנות].

    20/09/2014 13:58

    הו, משהו שמצאתי בתגובה הנ"ל שעלול לגלוש לסיפורים שלך.
    אני אנסה, לא ינסה, פעלים שאני אעשה בעתיד מתחילים בא', פעלים שהוא יעשה בעתיד מתחילים בי' [אותיות אית"ן]

    20/09/2014 14:00

היי. טוב מממ אני אלין (זו שיובל הזכירה למעלה). אני פשוט אשתדל להגיד את זה בגישה עדינה ולא פוגענית. בהתייחסות לעלילה- הדמויות אהמ איך להגיד את זה…? נדושות. ולא קצת צפויות. ובינתיים זה נשמע כמו סיפור ערסים מן המניין, לא משהו חדש עם עלילה מעניינת. תגווני, תשני, תרענני קצת את הסיפור בדבר חדש ותצרי לעצמך סיפור טוב ולא חרוש.
אני ממליצה לך גם לא לכתוב הכרת דמויות, זה לא תקין. אם את רוצה בכל זאת לעשות תשני את הכותרת מ-׳׳הקדמה׳׳ ל-׳׳הכרת דמויות׳׳.
סליחה אם נעלבת, בהצלחה:) במידה ותרצי עזרה תפני אליי למייל דרך הצור קשר שבפרופיל שלי^~^

20/09/2014 13:54

    לאלאלא כשהתגובות נאמרות בדרך הזאת אני לא נעלבת ותודה רבה אני אנסה לעשות משהו חדש ושונה

    20/09/2014 14:08

אני אל יודעת מה איתם … אני ממש אהבתי חחחח תמשייכיי :)
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגיבי מה דעתך עליו :) (הוא גם סיפור ערסים אז את יכולה אולי להעזיר בו בכתיבה שלך טיפה )
אם את צריכה עזרה-דברי איתי ;)

20/09/2014 17:00

    תודה רבה :) ודרך אגב אני חייבת להגיד שקראתי ודי התמכרתי אז אני מוצאת את עצמי פשוט קוראת פרק ועוד פרק ועוד פרק חח ישלך כתיבה מדהימה

    20/09/2014 17:46

וואיייי את מושלמת תודה :*
תשמייכיי את שלךך

20/09/2014 17:53

אני אחסוך את הביקורת שלי מכיוון שכל האלופות של האתר פה נתנו לך ביקורת.
אני רק אאחל לך המון בהצלחה ואם תצטרכי עזרה אני כאן כדי לעזור.
ברוכה הבאה לאתר

21/09/2014 01:18

תודה >3

23/09/2014 13:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך