פתוח לגבי שמות

״רק פיתחי את ליבך אם תרצי לחייך ואבוא עד אלייך…" הקדמה

27/11/2013 1000 צפיות 4 תגובות
פתוח לגבי שמות

נתנאל אזולאי-
בן 17 כיתה יא׳  שיער שחור פחם, תספורת ערסים, עיניים חומות דבש, 2 עגילים בגבה. אחד ליד השני ואליקס
״שלום שלום למי שלא מכיר. נתנאל אזולאי, זה שמי. למה, מי לא מכיר אותי?. לא תמצאו אותי בלי וודקה ביד וסיגריות בשנייה, למה מי אני בלעדיהם?
בחורות זה הדבר השני הכי יקר לי. אני מכבד את הבנות שמכבדות את עצמן, מי שלא יכולה לבוא לנתנאל! הדבר הראשון הוא אמי. היא זו שהולידה אותי, גידלה אותי, האכילה אותי, קנתה לי…. הכללל היא בשבילי הכלל. האחד שלי לא הגיעה, וגם אני לא רוצה שתגיע. טוב לי בחיים האלה! 
החבר הכי טוב שלי רון אדרי.״ 

רון אדרי-
בן 17 כיתה יא׳ שיער חום בהיר טיפה מתולתל, עיניים ירוקות, עגיל בפיטמה ואליקס באוזן. 
״מי מושלם חוץ מימני, מי?
מכירים אותי? כן. למה מי לא? מזרחית זה הדבר הכי אהוב עלי. יותר מסגריות, אבל לא משתייה. אני מחכה שהאחד שלי תגיע, אבל היא מאחרת וטוב לי עם החיים האלה :). את נתנאל אני מכיר מהגן. אני זוכר אותו בא עם בגדים מהמותג לכיתה. עזבו כיתה…מהגן.
אמא זה הדבר הכי טוב שקרה לי. 
סלאמת חבר׳ה. בנות, תתקשרו ;)״

אור אבוטבול-
בת 16 כיתה י׳ עיניים כחולות ושיער שחור פחם. 1.65
״אתם יודעים מה הדבר שאני הכי שונאת? שקוראים לי גמדה. זה מה שאני שונאת. שקוראים לי ג-מ-ד-ה! 
כל מי שאמר את זה, במצב קשה בבית חולים. יש להם מזל שריחמתי והשארתי אותם חיים! ״מוזיקה זה סם.״ מכירים את איזי? איזי זה הדבר. 
אני שונאת מזרחית, אבל אני אוהבת את איזי.
אנגלית זה בנשמה! אני טובה בשיעורים. מאוד. אבל לפעמים יוצא מצב שאני פשוט בורחת משיעור כדי לטייל.
חברה טובה- שיר מימון.

שיר מימון-
בת 16 כיתה י׳ עיניים ירוקות ושיער חום בהיר.
״שלוםםםםםם כפרותתתתת
אני שיר מימון מתל אביב. יש לי שמחת חיים משוחררת. אני פשוט חולה על חייייםםם. אני אוהבת לצאת למועדונים ולהשתחרר, עד שזה מגיע לשטויות. 
החיוך אצלי זה תמיד. גם כשאני ישנה. יש כאלה שחושבים שיש לי חיוך קפוא.
להלהלהלהלה אין לי מה לעשות, הלכתי. סלאמת בייי
נ.ב. נכון שנתנאל אזולאי חתיך? ;)״


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הקטע האחרון הצחיק אותי ^0^ תמשיכייי

27/11/2013 14:33

תמשיכיייי (:

27/11/2013 14:37

באמת? לא יכולת למצוא שם טיפה יותר מקורי מ "סיפור ערסים" ?

27/11/2013 15:43

תתחילי

27/11/2013 23:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך