בקי
מליצת יושר על הכרך הסואן וכל כך נפלא - זו עירי תל אביב שלי

סיפור על תל אביב – העיר אותה אוהבת לאהוב

בקי 30/05/2011 536 צפיות אין תגובות
מליצת יושר על הכרך הסואן וכל כך נפלא - זו עירי תל אביב שלי

סיפור זה אותו כותבת אני היום לכם חברים שלי מתייחס לעיר "ללא הפסקה" זו העיר האהובה עלי זאת העיר שלי. זו כמובן תל אביב . בתל אביב במהלך 24 השעות ביממה יש בה פעילות עניפה, אין מצב שתהיה רעב ולא תמצא מעדניה פתוחה מסעדה פתוחה וכמובן "פיצוצייה ,אין מצב שתהיה צמא ולא תמצא פאב פתוח שממתין לך אין מצב שחלילה אינך חש בטוב יש מיליון מוקדים רפואיים שמיד יאזנו את מצבך. ולמה אני כותבת על כל הפעילות המתנהלת בעיר שלי – תל אביב ?

ובכן אמש התארחו בביתנו זוג חברים שהיה תל אביבי שרוף אך כורח המציאות הכתיבה שהם חייבים לעזוב ולהדרים דרומה לעיר שקטה יותר ופחות פעילויות אפשר למצא בתחומה.

החברים הללו התחילו אמש להתווכח איתנו שהם מאושרים בעיר החדשה בה הם מתגוררים והם לא סבלו את תל אביב גם בהיותם תושביה וגרים בה.

והויכוח החל על כך שבתי הקפה "מוצפים צעירים" ולעזאזל מתי הם עובדים? כיצד הם יכולים להרשות לעצמם לשבת השכם והערב בבתי קפה ? בפאבים ? במסעדות וכן הלאה והלאה.

אני השבתי להם מאחר ואתם אורחינו היקרים לא אומר את מה שעל לבי לשמע הקיטונות שלהם על תל אביבי וכן אומר משהו : כשאתם רואים את הצעירים יושבים בבית קפה שימו לב כי על השולחן יש להם את המחשב הנייד חלק ניכר מהצעירים מנהלים פשוט את חייהם את עסקיהם דוקא בבתי הקפה, כן שמעתם טוב דוקא בבתי הקפה, הם סוגרים עיסקאות על נדל"ן ועל עוד נושאים שהם עובדים וזו ממש הפרנסה שלהם כן הפרנסה מתוך בית הקפה עידן חדש !!!!!!!!. אומר עוד משהו בכל בית קפה תמצאו לפחות 3 או 4 שחקנים מהמוערכים שלנו וזו נקראת פשוט לשבת בצוותא ולהבין היטב את התפקידים שעליהם לממש על הבמה בערבו של יום.

אציין גם את קפה "תמר" המיתולוגי . לשמחתי אני מתגוררת לא רק משם ועוברת לפחות פעמיים ביום לשם הסדרת עיסוקי וכו' וכייף לי להביט בשחקנים שלנו שבין העמך יושבים מתווכחים צוחקים נהנים וכל זאת יבוא לידי ביטוי בערב כשהמסך יעלה והם יציגו בפנינו.

חורה לי מאד לשמוע על כי בתל אביב יש "פרזיטים" וסליחה על המלה הלא יפה שהשתמשתי בה אך רציתי להקצין את הנושא לבל יגידו שתל-אביב שלי איש לא עובד וכולם אוכלי חסד??????!!!!!!!

לא היה ולא נברא כזה דבר. אני קדה לכל יושבי בתי קפה לכל הזוללים במסעדות שטריות המזון הוא לפעמים אפילו טרי יותר מהבית אני שמחה שתל אביב זו עירי מאז ומתמיד ולקינוח התחלתי עם זוג חברי שאירחתי אמש בביתי ולאחר הנאום שנאמתי בפניהם ראשונה "נשברה" ידידתי משכבר היום רעיתו של האורח השני ואמרה בקול כמעט בכייני בקי אמרה לי כל מלה סלע כי תל אביב היא העיר שהייתי "מתה" לחזור אליה כבר מחר כולנו הבטנו לעבר בן זוגה והוא אמר בשקט גם אני כמוך !!!!!!!!!!!!!!!!!

אוסיף לפני סיום עוד משפט כי למעשה מרבית האנשים שגרים מחוץ לתל אביב חוזרים לבתיהם רק ללון כי העבודה שלהם בדרך כלל בסמוך לתל אביב, הבילויים שלהם בתוך תל אביב – לכולם אומר כך "ברוכים הבאים" תהנו מהעיר שלי אך אל תשמיצו איש מאתנו כי איך אומר המשורר "עיר ללא הפסקה" אומר ויודע מה הוא אומר.

תודה רבה תל אביב שלי אני שומרת עלייך לעדי עד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך