oreliya123
זהו הסיפור שלי

סיפור שלי שקרה ליפני שנתיים והוא אמיתי פרק 2

oreliya123 02/09/2012 794 צפיות 2 תגובות
זהו הסיפור שלי

טוב זה ההמשך לסיפור שלי בפרק ראשון כתבתי המון אז הפאם אני לא יחפור לכם הינה ההמשך תהנו זה קצר
אז לכחתי סכין וו…….
אני חושבת "למה אני מראה לו שאני חלשה טוב הוא לא שווה את הדמאות שלי יאאלה מחר אני בא לבית הספר הכי יפה שיש וימצאה לעצמי חברות חדשות"
אני מורידה את הסכין ושמתי אותו בחזרה יום הלימודים ניגמר אצלהם ואני מייד מתקשרת למורה מה השיעורים ואומרת לה"אני בא חוזרת מחר לבית הספר"
היא "יפי עכשיו אני רואה שאת יותר חזקה"
סיפרתי למורה שלי את כל הסיפור
יום למחרת :אני קמה בבוקר אם חיוך אני שמחה שאני הולכת לבית הספר
אז התערגנתי ואמא שלי הסיעה אותי לבית הספר האמת שגם אמא שלי שמחה שאני חוזרת ללימודים הרגילים שלי גם אני אבל מצד אחד פחדתי אבל מה לעשות היתי בבית משהו כמו חצי שנה ולא יצאתי אוקי אז אני יצאת מהמחונית לוקחת את הטיק וניכנסת כולי יפה עשיתי פסים פירסינג אני נכנסת הראשון שראה אותי זה היה הוא וחברה שלי שהיתנשקה איתו איתי באותה כיתה "אז ממש היה לי אכפת ממנה"
אז אני נכנסת לכיתה והחברה שהיתנשקה אם האקס שלי רואה אותי והיא פותח את הפא ואני אפילו לא שמה לב עלייה שמתי את הטיק ויורדת למטה הוא עוד פאם רואה אותי אבל בזמן האחרון שלא היתי בבית ספר המון דברים הישתנו לו יש חברה חדשה אני יושבת בצד ואני רואה שהוא רוצה לבוא עליי אבל החברה שלו לא נותנת לו נגמרה הפסקה ואני ניכנסת לכיתה עובר שיעור ראשון שני הפסקה שיעור שלישי רביעי וניגמר היום אני הולכת הבית ונישארת אם חיוך אחרי חודשים חבר חדש ואנחנו ביחד כבר שנתיים וחודש זה כל הסיפור שלי…………………………………
אאההה רגע שחחתי להגיד משהו אני אם חבר שלי כבר המון זמן והאקס שלי החליף חברה כל שבועים……….זהו….=))))


תגובות (2)

אני ממש שמחה שהתגברת על האקס שלך:)
ומקווה שתהני עם החבר החדש בהצלחהXOXO
ורציני חצי שנה לא הלכת לבית הספר??

02/09/2012 12:49

תודה לא הלכתי חצי שנה לבית הספר כי אני סיפרתי הכל למורה והיא הבינה אותי היא הרשתה לא ללכת עד שאני לא יתחזק והמורה שלי זאת קרובת משפחה שלי אז ביגלל זה היא למדה אותי בבית כל חצי שנה והשלמתי את השיעורים זאת הבעיוה היחידה שהיתה עצלי

02/09/2012 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך