oreliya123
זה סיפור מקורי לחלוטין של חברה שלי ואמיתי!...דרך אגב היא כתבה אותו...ו...תתדרגו!

סיפור שקרה לחברה הכי טובה שלי!

oreliya123 04/09/2012 2439 צפיות אין תגובות
זה סיפור מקורי לחלוטין של חברה שלי ואמיתי!...דרך אגב היא כתבה אותו...ו...תתדרגו!

אוקיי…קודם כל קרדיט לחברה שלי מיכל!…סיפור אמיתי!

אני אספר לכם על 3 בני דודים שלי שהכרתי לפני שבועיים!….לראשון קוראים אייל בן 15….ויש זוג תאומים שקוראים להם מאיה ומקסים ששניהם בני 14…..והם בני דודים חורגים(חוץ מאייל)

טוב אז כך מתחיל סיפורנו:

אני הולכת לאכול ארוחת ערב אצלהם…..דרך אב הם גרים ביפו….ואמא שלהם מבקשת ממני לקרוא לכולם….אני קוראת לאייל..הוא יורד…קוראת למאיה…היא יורדת…קוראת למקסים…אבל אין תגובה…
אני דופקת על הדלת וצועקת לו:"יש ארוחת ערב! אתה בא?"…"עזבי אותי אני עסוק!" הוא אומר….אני מתחילה לדאוג ואז אני רוצה לפתוח את הדלת….אבל…אני מהססת..רגע…אוליי הוא באמת עסוק? אני חושבת…אבל לבסוף אני פותחת את הדלת ומה אני רואה: את מקסים מנסה לקשור את החבל סביב צאוורו ואני מסתכלת לאיפה מוביל החבל….ואני רואה שהוא מוביל לחלון!…הוא מנסה לתלות את עצמו! "מקסים!" אני צועקת ורצה לכיוונו" "עזבי אותי!" צועק אליי אבל אני לא מקשיבה ואני ממשיכה להיאבק עד שהוא מביא לי סטירה מצלצלת…אני נופלת ומתחילה לבכות…הוא שם לב אליי "מיכל" צועק ורץ וכורך את זרועיו סביבי…הוא לא מתעסק בחבל…חשבתי לעצמי ואז בא אליי רעיון! אני המשכתי לבכות והוא בכלל שכח את מה שהוא התכוון לעשות "למה עשית לי את זה?" אני שואלת "אני מצטער מיכל…פשוט…אני…אני כעסתי" הוא עונה "למה?" שאלתי…..הוא לא ענה….ואז שינה את הנושא:"רוצה לשמוע מוזיקה?" הוא שואל אותי ועוזר לי לקום "בטח!" אני עונה לו ושמה מוזיקה במחשב שלו בטעות אני נכנסת לוואלס איטי…אני נבהלת מנסה לשנות את השיר אבל לא מצליחה המחשב נתקע! מחשב מטומטם! אני חושבת לעצמי ומקללת את המחשב בשקט…מקסים צוחק ואומר:"לא ידעתי שאת רוצה שנרקוד וואלס" ואני מסמיקה כל כך עד שאני קודחת מחום ומזיעה! "את חולה?" הוא שואל "מובן שלא!" אני צועקת ועוד יותר מסמיקה…הוא צוחק ושואל בקול בריטי:"האם תרצי לרקוד איתי וואלס?" אני מצחקקת וקמה לרקוד…..רקדנו וואלס….זה היה נפלא! ידיו היו צמודות אליי והוא הסתכל עליי באהבה….הוא היה כה יפה לאור הירח! חשבתי לי…עיניו הכחולות והיפות נצצו והם היו כה מבריקות עד שחשבתי לעצמי שיש לו גולות במקום עיניים!….שערו הבלונדיני התרופרף ברוח…….."מיכל!" הוא צועק מיד אני נופלת ומסמיקה…..הוא צוחק "המחשב החליף לג'ז" הוא אומר…לדעתי המחשב שונא אותי!

ואז אני יושבת אל המיטה שלו ורואה אותו רוקד בתנועות מצחיקות…צחקתי…הוא צחק…ואז אנחנו יושבים ומפטפטים כמו שתי זקנות…לבסוף הוא אומר:"היה לי כיף" "גם לי" אני עונה…..ופתאום…הוא רוכן אליי את פיו….הוא מנסה לנשק אותי! אני חושבת ואז אני זזה לצד והוא אחריי וכך אני עושה את זה עד שאני מגיעה לקיר"למה את בורחת ממני?"הוא שואל "אניי…אהה….לא אני.." אני מגמגמת….ואז הוא מנשק אותי!!!….בהתחלה זה הלחיץ….אבל אחר כך זה ניהיה כיף! XD

פתאום אני מחליקה ונופלת אל המיטה הוא מחליק איתי ואז הוא מצחקק ומנשק אותי שוב..ואז הוא מנסה להפשיט אותי…אני מיד מתרחקת ואני אומרת לו:"תסתפק בנשיקה לא יותר מי זה" הוא צוחק ואז אנחנו הולכים לאכול….. הסוף! מקווה שנהנתם! :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך