הי אני לא סופרת והאמת עד חמש דקות לפני שהתחלתי לכתוב אז לא האמנתי בחיים שאני אעשה את זה עוד אין לי סיפור אבל יש לי התחלה :) אודה לכול מי שיש הערה או עצה.

סיפור

12/08/2016 707 צפיות תגובה אחת
הי אני לא סופרת והאמת עד חמש דקות לפני שהתחלתי לכתוב אז לא האמנתי בחיים שאני אעשה את זה עוד אין לי סיפור אבל יש לי התחלה :) אודה לכול מי שיש הערה או עצה.

"הוא מתכוון לעשות משהו?" "הוא בכלל מחבב אותי?" "איך אני יכולה לדעת?" מאיה ישבה בחדר על המיטה שלה. השעה היתה 23:30 אתמול היא חזרה ממחנה של התנועה שלה. עכשיו התקופה של החופש הגדול והיה לה את כול הזמן שבעולם לנוח. הבעיה היתה שהיא לא הצליחה לנוח. היא לא הפסיקה לחשוב על אחד המדריכים שמדריכים ביחד איתה. לאחר כמה דקות היא החליטה להתקשר לחברה שלה אולי היא תוכל לעזור לה. "הלו" "הי מה קורה. את עסוקה?" "לא, למה? הכול בסדר?" "כן הכול בסדר סתם רציתי לדבר איתך. אני לא מפסיקה לחשוב עליו." "על מי?" "נו את יודעת על תומר…" "אה תקשיבי אין הרבה מה לעשות. כאילו את צריכה לנסות לפתח איתו שיחות. חוץ מזה את צריכה לקוות. אבל רק שתדעי שממה שסיפרת לי נשמע שהוא גם ממש בעניין שלך" "כן? אבל הבעיה שאני ממש לא יודעת אם הוא יעשה עם זה משהו כאילו…. אני לא יודעת אוף" "מאמי לכי לישון תאמיני לי זה יעשה לך רק טוב" "טוב יאלה נתראה כבר מחר לילה טוב." "אל תישכחי מחר בשמונה. אם את שוב תאחרי אני הורגת אותך." "טוב טל אל תדאגי" מאיה כיוונה שעון לשעה שבע וחצי ונרדמה.

מאיה פקחה את העניים "ואו מה השעה?" היא לקחה את הפלאפון השעה היתה 13:04. פאק יואו אני לא מאמינה טל הולכת לרצוח אותי!!!!! היא החליפה בגדים הסתרקה ציחצחה את השינים ויצאה למרכז. "שיט 25 שיחות שלא נענו 24 מהן הן מטל יואו מה אני אומרת לה" "הלו" "מאיה!!!!! מה נראה לך למה לא הגעת בשמונה אני כבר עברתי מהמצב שלי לכעוס ללדאוג לך יש לך מוסג למי לא התקשרתי." "יואו סליחה את לא מבינה איך נרדמתי אבל רגע למה נלחצת כולכך את כבר רגילה שאני מאחרת לא?" " כן אבל לא באיחור של שלוש שעות בלי שאת עונה לי לפלאפון." "חחחח בן אדם לחוץ" "שתקי" "סטומה" "כלבה" "חחחח טוב מה אז איפו את יש עוד טעם שאני אבוא?" "לא כבר אין טעם, אל תבואי למרכז אני כבר בבית. עוד שעה אני כבר צריכה לטוס." יאו איזה בעסה שלא ראיתי אותך אבל טוב ברגע שאת יכולה את מתקשרת ותשלחי תמונות בטח מזה יפה עכשיו בלונדון" "טוב נדבר" "בי"


תגובות (1)

מהמם תמשיכי

12/08/2016 03:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך