סורי שיצא קצר שמחה לשמוע איך יצא

סיפו ערסים – פרק 6

02/07/2016 802 צפיות 5 תגובות
סורי שיצא קצר שמחה לשמוע איך יצא

נקודת מבט עידו-‫
נוי חיבקה אותי בתחנה זה לא הפריע לי היא ביקשה ממני לשבת לידה הסכמתי בחרתי מקום מאחורה ליד החברים שלי ראיתי שאחד החברים שלי מנסה להתחיל אם נוי והוא נגע בה נוי נצמדה עלי הבנתי שהיא מרגישה לא בנוח אז אמרתי לו שיפיסיק או שהוא יחטוף מכות נוי כמה באמצע הנסיעה וישבה מאחורי ניקול

-נקודת מבט נוי-
ישבתי מאחורי ניקול היא בעטה לי בכיסא " נו דיי תפסיקי" אמרתי
"מה תעשי לי תרביצי לי " ניקול אמרה בקול מתכחם
"כן " אמרתי בבטיחון
" נראה אותך עכשיו אני בבגדים נוכים יהיה לי יותר קל לקרוע אותך" ניקול אמרה
קמתי לכיוונה
" בואי נוי היא לא שווה אתזה" עידו אמר
היה שיעור משעמם ואז הפסקה
בהפסקה אחת הילדות באה אליי והתחילה לקלל אותי ז לא הבנתי למה היא מקללת אותי זאת הייתה אחות של מאיה ואז היא נתנה לי בוקס לא רציתי לריב איתה כי ידעתי שיעל יהרוג אותי אבל בסוף רבתי איתה ושברתי לה את היד .

-נקודת מבט יעל-
שמעתי שאחותי נוי רבה מכות והכי גרוע אם אחות של מאיה היא שברה לה את היד אמרתי למאיה שאני מצטער והיא סלחה לי רציתי להרוג את נוי נגמר הלימודים הגעתי הביתה וכעסתי על נוי צעקתי עלייה בסוף היא אמרה לי מה קרה אבל עדיין כעסתי.

-נקודת מבט עידו-
החלתתי שמהיום אני לא עוזב את נוי ראינו טלוויזיה בחדר היה בית ריק והיה משעמם שאלתי אותה אם אין לה בעיה שאני יביא כמה חברים וחברות היא ענתה סבבה כל הילדים והילדות הגיעו שיחקנו אמת או חובה יצא לי שישאלו אותי בחרתי חובה חובה עלייך לנשק בפה את נוי במשך דקה ראיתי שכל הבנות מסתכלות עלי קמתי ונישקתי את נוי ???? נגמר דקה והתנתקנו . וראו שנוי נגעלה ולא היה לה נעים להגיד את זה אז היא פשוט המשיכה אם זה


תגובות (5)

היי התחלתי לקרוא, סיפור יפה מחכה להמשך ????

02/07/2016 15:37

תודה רבה!!!!

02/07/2016 16:15

טוב אממ יש לי כמה הערות מרכזיות, ועוד כמה קטנות. (בלי שום כוונה לפגוע, קח\י הכל בקלילות אני באה בכוונה טובה:)
1. שגיאות כתיב וחוסר בפיסוק. זה באמת מרכיב מאוד מאוד מרכזי בסיפור ואם את\ה רוצה שיקחו את הסיפור ברצינות חייבים לשים על זה דגש. סימני פיסוק כמעט לא קיימים ויש המון שגיאות כתיב, אז אולי תבקש\י ממישהו שיעבור על זה לפני שאת\ה מפרסמת (אם יהיה לי זמן אפילו אני אוכל אם את\ה רוצה)
2. אין שום תיאורים של הדברים, תיאורים של מקום, אנשים, סיטואציה, רגשות, מחשבות. אלו דברים שממש מוסיפים לסיפור ומעבים אותו ועוזרים לקורא להתחבר אל הדמויות ואל הסיפור.
3. הקטע של הנקודות מבט. אני מבינה שזה חלק מהרעיון של הסיפור, אבל אותי זה משגע שכל רגע עוברים נקודת מבט. אם כבר את משתמשת ברעיון הזה (שהוא דווקא ממש סבבה ביסודו) תאריכי את נקודות המבט, תכתבי את הרגשות ואת המחשבות שלהם ותעשי שיהיה הבדל בין נקודות המבט. אני אסביר את עצמי, נגיד בנ.מ. של נוי בהתחלה היא אומרת שהיא חיבקה אותו בתחנה וזה לא הפריע לו, ואז נ.מ. שלו הוא אומר שהיא חיבקה אותו בתחנה וזה לא הפריע לו. אני חושבת שאם את מסתכלת מהנ.מ. של נוי באמת תסתכלי על הסיטואציה כאילו היא מסתכלת על הסיטואציה. כלומר, אפשר להגיד חיבקתי אותו בתחנה והוא חיבק אותי בחזרה כך שהנחתי שזה לא הפריע לו. את מבינה מה אני אומרת?
4. כל הסיטואציה האחרונה יכלה להיות הרבה יותר מעניינת אם היית מוסיפה תיאורים ורקע ופירוט.
5. הוא נישק את אחותו???? למה שהוא יעשה דבר כזה??
6. הקטע עם נועם. לא הבנתי למה פתאום הם שונאים אותו סתם ככה. אם את רוצה דמות של גבר מניאק, תגרמי לנו להבין שהוא מניאק על פי המעשים שלו, בלי שהדמות הראשית תגיד לנו שהוא כזה.
שוב אם את לא מרגישה שאת צריכה להשתפר, תתעלמי ממה שכתבתי. זה רק לעזרתך וזה בהכי רוח טובה שאפשר. הכוונה שלי טובה מקווה שככה תראי את זה :)
-butterfly

02/07/2016 16:45

הי אמ קודם כל אני בת ואת כן ממש צודקת בנוגע להכל אכך לצומת ליבי ואנסה להישתפר רק דבר אחד הסיפור נכתב קודם בטלפון שלי אני לא חושבת מה לכתוב עכשיו אני פשוט מעתיקה אותו ולפעמים אני עוברת עליו ובגלל שזה כתוב על "טיוטה"

02/07/2016 18:08

אז גם אני שמה לב לדברים האלה ופרקים שיש אחרי זה זה משתנה אשמח שתמשיכי לקרוא אני ינסה להשתתפר❤

02/07/2016 18:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך