אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 11

אנג'ל 18/01/2012 784 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

אלא שקייט,החליטה להעניש אותו.היא רצתה שהוא ירגיש אחת ולתמיד מה זו אהבה וכמה זה כואב לפעמים.לא,היא לא עשתה את זה מתוך רוע לב.היא פשוט הייתה כל כך פגועה ממנו ורצתה ללמד אותו לקח.קייט,רצתה שהוא ירגיש מה זה להיות דחוי.ואייכשהוא,גם ליבחון מה היא מידת הרגש שלו כלפייה ועד כמה הוא אוהב אותה.
"קוין,אני מצטערת..אבל..אני לא יכולה להיות איתך."אמרה מביטה בו בעיניים מצועפות,כשידו אוחזת בידה.קויון הביט בה,כמעט בולע אותה במבטיו.רעד עבר בו,כשחשב עד כמה היא פגועה ממנו.
מוסיף ללטף אותה,נוגע בפניה.
"אני מבין אותך לחלוטין,"אמר בבגרות.."גם אני הייתי חש בדיוק כמוך,אילו מישהו היה מתחייחס אליי כמו שהתייחסתי אלייך.נהגתי בפזיזות.אייני ראוי לאהבתך."
שכן,משהו בה רצה לקום ולחבק אותו חזק באותו רגע.אך,האגו שלה לא נתן לה.המילים שאמר לה כה נגעו לליבה,אך היא נמנעה מלגעת בו.
"אני צריכה ללכת.."אמרה לו.
"אז..נדבר אחר כך??"שאל..
"מתישהו..כן."אמרה כשהוא שוב תופס בכף ידה.
"אני מאבד אותך.נכון?"הביט בעינייה.הלב שלו דפק,הוא נשך את שפתיו.
קייט לקחה את התיק שלה והלכה לעבודה.קויון נשכב על המיטה שלו.קייט הייתה עסוקה בעבודה.כשהיא מחייכת לעצמה.היא הייתה מרוצה מכך שגילתה שקויון מאוהב בה.כשהוא ציפה ממנה לשיחת טלפון .לפחות אחת באותו יום.במשך כל היום,הטלפון שלו שתק.
בערב,ישבו הבנות בסלון ודיברו,תוך כדיי צפיה בסרט.
"את לא מתכוונת להתקשר אליו?"שאלה אנה שהתארחה בדירתן של קנדיס וקייט.
"לא.כנראה שהוא אומר את זה כדיי לזכות בי.."ענתה לה קייט.תחילה חשבה,שהוא אוהב אותה בצורה מינית.אך,נוכחה לדעת כי טעתה.
"זה לא הוגן מה שאת עושה לו."אמרה אנה.
כשמאוחר יותר,הן היו שקועות בסרט ואוכלות פופקורן.לפתע רטט הפלאפון של קייט עם הודעת טקס חדשה.קייט הביטה בהודעה."כואב לי הלב.".קוין."היה כתוב עם ציור של לב שבור.
לאחר שקראה את ההודעה הניחה את הפלאפון על השולחן,מרוגשת.
"זה היה קויון?"שאלה אנה.
"כן.."עתה,נאנחת קלות.
"לא נעים לי לומר..אבל,הוא כנראה באמת,אוהב אותך."אמרה קנדיס.


תגובות (2)

יפה להמשיך!

18/01/2012 08:42

נפלא להמשיך דחוף ממני בקי ♥♥♥

19/01/2012 02:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך