אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 20

אנג'ל 28/01/2012 719 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

קויון ישב בסויטה שלו,עם כוס הקפה המרענן של הבוקר.
נאנח אנחה של ייאוש,וקורא את עיתוני הבוקר.עוד מעט ייסיים את התואר שלו במנהל עסקים.
כן,הוא לא סתם עוד גבר יפייפה.הוא הוכיח לקייט,לא פעם ולא פעמיים שיש לו ראש טוב על הכתפיים.ובחזה המושלם שלו פועם לב,רגיש.שהוא כעת גם לב שבור.
קוויון רוצה להמשיך הלאה בחייו,אך משהו מנסה למנוע זאת בעדו.
הוא מאוהב נואשות בקייט,אך אינו יודע דבר על רגשותיה כלפיו.עם זאת הוא הצטער כי נהג בה בקשיחות ייתרה.הפזיזות שלו,גרמה לו לאבד אותה.
"הממ..אני כזה אידיוט.."חשב לעצמו,שותה את הקפה שלו.יש לו יום שלם לסידורים.הטיסה שלו יוצאת ב3 לפנות בוקר.השעה כעת היא רק 8 בוקר לפני הטיסה.
מספר רגעים לאחר מיכן הוא יצא מהדירה,כשהוא טרוד בעיניניו,לבוש חליפת עסקים יפיפיה.
בחור עם קלאסה.דוגמן דוגמן אבל,הוא גם איש עסקים שרכש המון מניות בשוק ההון.יש חוש מפותח וידע לעסקים מאז שהוא זוכר את עצמו.הדוגמנות,הייתה רק תחנת מעבר עבורו.זו רק עבודה.אך,זה לא מה שרצה לעסוק בו.ההוא נכנס למשרד שלו,כשמבטו מופנה אל הקרקע.הוא נראה טרוד.
"אדוני,"פנתה אליו הפקידה של המשרד בו עבד.."הכל בסדר?" כשראתה שהוא לחוץ וממהר.גם היא,מין הסתם הייתה דיי דלוקה עליו.כמו,כל הבנות שעבדו שם.
"הכל בסדר,אנט.."אמר,"אני רק קצת לחוץ היום.יש לי טיסה בלילה.אני רוצה להספיק הכל."
בעוד קייט,פותחת שוב ושוב את הקופסה עם הטבעת ומביטה בה מידיי פעם.
"הוא אוהב אותך.."שמעה את קול ההגיון שלה מהדהד באוזניה.היום עבר חלף במהירות.
קוין התארגן לקראת פגישת הפרידה איתה.זה לא יהיה קל.לא כרגשות עזים כל כך מעורבים בדבר.
זמן הפגישה התקרב בצעדי ענק.קוין ישב במרפסת,כשהטלפון הסלולרי שלו מונח לידו על השולחן הקטן.
כל צילצול טלפון האיץ לו את הדופק.כשלפתע,הופיעה קייט,לבושה בשמלה סגלגלה בגוון לבנדר.שיערה הערמוני היה פזור על כתפייה.עיניה החומות הבריקו.היא ראתה כה יפייפיה.ליבו של קוין החסיר פעימה כשראה אותה,הוא בקושי נשם.הדבר היחיד שהיה נסתר מעיניו היה אצבעה.היא ענדה את הטבעת שלו על אצבעה.הוא לא ידע דבר על כך,מתקרב אלייה..
"אלוהים,את כל כך יפה.."נעתקה נשימתו.
"קויון,"אמרה מביטה בו בזוג עיניים בורקות.


תגובות (1)

אאאאההההההההה תשמיכיי מהרר !!

28/01/2012 10:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך