אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 23

אנג'ל 29/01/2012 766 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..

קייט החלה להפנים את הבשורה המרה על מותו של קוין.כשרגשות אשמה מחלחלים בה ומנקרים את מצפונה.
"עכשיו כבר מאוחר מידיי.."חשבה לעצמה.."הוא מת.הדמעות שלי לא יחזירו אותו לחיים.."מנסה לשחזר בראשה,את טעם הנשיקה האחרונה שחלקה עימו.היה לה טעם מר-מתוק.כשבמקום אחר..הובילו פצוע שנפצע קשה בתאונת דרכים איומה שאירעה בעקבות מזג האויר האיום ונורא.
"הוא לכוד.."נשמע קול הפארמדיק.."סובל מפגיעת ראש ואיבוד דם מאסיבי.."
היה להם קשה לחלץ אותו.גופו היה לכוד כשגוף האוטו לחץ על החזה שלו ושבר לו שתי צלעות.זה מצב מסוכן ומחייב התערבות כירורגית.משמעו ניתוח.
לאחר שחולץ הפצוע והוכנס לאמבולנס,הוא נלקח לביית החולים,כשהוא מחובר לעירוי דם.
"מה שימך?"שאל אחד מאנשי צוות האמבולנס..
"קויון.."אמר,מאבד את הכרתו..כשזמן מה לאחר מיכן,הוא התעורר בחדר לבן..
בחורה יפייפיה עם שיער בלונדיני מתולתל וחלוק לבן טיפלה בו..היא היתה נראית לו כמו מלאך.
"אני מת?"הוא שאל מביט בה.
"לא.."אמרה,"למזלך הרב, אתה בחיים."
"חבל."אמר,"דווקא נראית לי כמו מלאך."
"אתה מאמין במלאכים?"חייכה אליו בחיוך מקסים,מסדרת את הכרית מאחורי גבו.
"כן."חייך,אוחז לפתע בראשו..
"מה קרה?"שאלה.
"הראש שלי כואב רצח."אמר.
"כן."אמרה,"עברת תאונה נוראית.יש לך פגיעת ראש רצינית."כשהיא מחדירה לעירוי הנוזלים שלו,מורפיום בכדיי לטשטש לו את הכאבים.
"מה שימך?"שאלה.
"אני..לא זוכר."הוא אמר.."אני לא זוכר כלום.מדוע נסעתי..לאן נסעתי.כלום.בלאק אאוט טוטאלי."
"אתה סובל מפגיעת ראש רצינית."אמרה,בודקת את הרפלקסים שלו.."אבל, לפחות אין לך דימום תוך גולגלתי.אתה בהכרה.ואין נזק לעמוד השירדה שלך."
"כאילו לחצתי Delete והכל נמחק לי בבת אחת.את שמי איני זוכר."קרא,מעט לחוץ.
"בטח היו לך חיים טובים."חייכה אליו.
"אוליי בכלל הייתי רוצח שכיר? לכי תדעי.."קרא.
"אתה לא ניראה לי כמי שהיה רוצח."אמרה מביטה בעיניו המדהימות.
"מה לדעתך היה שמי?"שאל שוב,מקמט את מיצחו בהבעה מוזרה.
"נקרא לך..טום."אמרה.."זה יהיה שמך."
"טום?"שאל .."מדוע טום?"
"לא יכולתי לחשוב על שם אחר".חייכה אליו.חיוכה הזכיר לו מישהי.אך,הוא לא זכר מי.
"מה שמך?"הוא שאל.
"ד"ר ביילור,אנדריאה."חייכה אליו,מין חיוך מבויש.הוא הקסים אותה במבטיו.
קויון סבל מאובדן זיכרון לאחר התאונה.הייתה לו פגיעה בזכרון.אך,אין כל זכר לפגיעה מוחית.קויון עבר ניתוח בחזה.הוא סבל מדימומים וקרעים בהמון כלי דם.יש לו שתי צלעות שבורות..שאחת מהן חדרה לריאה שלו וגרמה למצוקת נשימה.הכל תוקן בניתוח.ליבו שהיה "לכוד" בתוך כלוב הצלעות שלו,לא נפגע כלל.
קויון הביט ברופאה הצעירה היפייפיה שטיפלה בו במסירות ודאגה לו.מישום מה,הוא חש לכוד.בכל פעם שרק שמע את קולה,או ראה אותה באיזור הלב שלו החל לפעום מהר יותר. עד מהרה הוא הבין שהיא זו שגורמת לכך.בנוסף לכך,הוא סובל מאובדן זיכרון זמני.מה שאומר כי במוקדם או במאוחר,יתחיל להזכר בפרטים מעברו.
הוא קלט לפתע כי כאילו,דף חדש נפתח בפניו ונתנה לו הזדמנות שניה.ואילו, קייט התאבלה עליו למרות שלא היו כל איזכורים לכך שהיה על המטוס.אנשי הזיהוי של כוחות ההצלה עדיין לא סיימו לזהות את גופות כל ההרוגים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך