אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 24

אנג'ל 30/01/2012 819 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

עוד שבועיים חלפו מאז התאונה הנוראית.קוין שכב בבית החולים,פצוע עם שתי צלעות שבורות,חבטה בראש,ואיבוד זיכרון.כל יום חדש היה נראה לו קסום.
הוא ציפה לכל ביקור של ד"ר אנדריאה.שטיפלה בו במסירות.כשלידו,שכב איש זקן שהעביר לו את הזמן בדיבורים על משפחתו.בין השניים התפתחה ידידות.
"מה שימך,נערי?"שאל האיש.
"האמת היא..שאני לא זוכר."אמר קויון,"ואתה?"
"שמי מר בייקר.אבל,אתה יכול לקרוא לי מקס."אמר מגרד בראשו.
"אוקי.אקרא לך מקס.."חייך אליו קויון.
"מתוקה הרופאה..מה?"שאל אותו האיש.
"כן.."הנהן קוין,מתישב.
"קדימה!"קרא הזקן,"ראיתי אייך אתה מביט בה."
"אם לומר את האמת..אני מצפה לכל ביקור שלה."אמר,בחיוך ביישני.
"אז..למה אתה כאן?"שאל הזקן.
"עברתי תאונת דרכים.."אמר קויון,"למה אתה כאן?"
"אני שברתי את הרגל.איין לך מושג מה זה להיות בגילי כשהעצמות שלך פריכות ושבירות כמו חרסינה."אמר הזקן.."ההחלמה עלולה לקחת זמן רב.אני עלול כבר למות בציפיה להחלמה."
"בן כמה אתה,מקס?"שאל אותו.
"באפריל אהיה בן 85."ענה הזקן,מרכיב את משקפיו על חוטמו.מעלעל במגזין אופנה.קויון הבחין לפתע בתמונת השער.על השער הופיעה התמונה שלו.כשהכיתוב היה:"תעלומה:מת או חי?"
"אתה יכול לתת לי את המגזין לרגע?"שאל קוין את מקס הזקן.
"כן.."ענה הזקן,"אבל אני מתחיל להשתעמם פה..אז תסתכל ותחזיר לי.."פקד עליו מקס.
קויון לקח מידיו של הזקן את המגזין,מביט בתמונה וקורא את הכתבה שפורסמה עליו במגזין.
"לפי מה שכתוב כאן..אני..נעדר."אמר קוין לעצמו.."שמי קויון ריספין ואני דוגמן-על/איש עסקים."
קוין הביט בתמונה על השער..הוא ניסה להזכר בחייו הקודמים.אך,בנתיים..כלום.הוא עדיין,לא זוכר דבר.
עיניו הכחולות בהו בקירות,כשהוא מנסה להבין מי הוא.
"חטפתי לבטח מכה רצינית בראש.כי אני פשוט,לא זוכר כלום."אמר.
קצב ההחלמה שלו היה מדהים.עם המשך הטיפולים..הוא גם התחיל טיפולי פיזיותראפיה ואימוני כושר.
שתי רגליו החלו לחזור לפעילות מלאה.
אחר הצהריים,לקחה אותו הרופאה ד"ר ביילור לטיול בחצר בית החולים כשהוא יושב בכיסא גלגלים.מכיוון שהוא עדיין פצוע ,איין לו עדיין מספיק כוח לטיולים ארוכים.
כשמאוחר יותר,ישבה ד"ר ביילור עם עמיתה ד"ר ג'ק סטיל,בקפיטריה של בית החולים.
"חמוד הבחור הזה שאת מטפלת בו.."אמר ג'ק אוכל את הכריך שלו.
"זה עם בעיית הזכרון?"שאלה.
"כן."ענה,"אליו התכוונתי..לא אל הזקן."
"טראומת ראש זה דבר לא נעים.."אמרה אוכלת מהסלט שלה.
"את יודעת מי הוא?"שאל מעיר את תשומת ליבה.
"מי הוא? אתה יודע עליו משהו?"שאלה אנדריאה.
"אנדי!"קרא,"נו באמת? איין לך מושג מי הבחור הזה?"
"לא נראה לי שלו יש מושג מי הוא.."צחקה אנדריאה.
"השם קויון ריספין אומר לך משהו?"שוב שאל.
"לא."ענתה,"מי זה?"
"דוגמן-על.את קולטת!? סלבריטי מאושפז אצלנו במחלקה!"קרא ג'ק.."את קולטת??!"
"טוב.רק אל תחנק מרוב התלהבות.."גיחכה.
הוא היה רק עוד מטופל עבורה.ללא קשר להיותו סלבריטי.
בעוד קייט,עדיין שרויה באבל על מותו.יושבת במשרד שלה,מעיפה מבט בטבעת שלה.
היא הוסיפה לענוד אותה על שרשרת יפה שתלתה על צווארה,בתקווה שיום אחד תראה אותו שוב.
בעוד שהוא מפתח קשרי ידידות עם הרופאה המקסימה שמטפלת בו.הוא לא יודע דבר,על עצם קיומה של קייט.לא יודע דבר.


תגובות (2)

וואוי ממהממם תתמשייכיי ((:

30/01/2012 08:25

וואווו פשוט אין מילים !! מהמם :)

30/01/2012 09:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך