אנג'ל
המשך יבוא...

סלבריטי-פרק 25

אנג'ל 30/01/2012 842 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

קויון הביט בד"ר ביילור בעודם מטיילים במסדרנות בית החולים.
"גיליתי משהו חדש.."הוא האיר את תשומת ליבה.
"מה גילית?"שאלה מחייכת,חיוך מקסים.
"שמי קויון ריספין.."הוא אמר.
"לפחות אתה יודע את שימך.זו כבר התקדמות."אמרה,כשידו נוגעת בידה,במקרה.הוא נתן בה מבט חודר עם העיניים היפייפיות שלו.נושם נשימה עמוקה.עיניו ריצדו.
"אני עייף..אולי נחזור פנימה?"שאל אותה.
"אוקיי."ענתה,"אבל אחר כך אני צריכה לבוא לבדוק אותך."
"אני יודע.סבב רופאים.."אמר,כשהם מסתובבים פנימה אל תוך המחלקה.
ד"ר אנדריאה עזרה לו להכנס למיטה,וכיסתה אותו בשמיכה.
הוא ניסה להרדם בעוד מקס הזקן פתר תשבצים.
קויון התהפך מצד אל צד,נאנח.
"אתה לא מצליח להרדם.מה?"שאל אותו מקס,"חושב על הד"ר?"
"לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייה.."אמר מניח את ראשו על הכרית ונאנח.
"תגיד לה את זה."אמר מקס.."תגיד לה שהיא מוצאת חן בעינייך."
"אני לא יכול.."אמר בבישנות.
כשמאוחר יותר,שוב הביט קוין במגזין האופנה.הוא קרא שוב ושוב את הכתבה,מנסה להבין מי הוא באמת.אייזה בן אדם היה לפניי התאונה.ולאחר מיכן הוא נרדם כשהמגזין מונח לידו על השולחן.
קייט לא יודעת דבר על מה שעובר עליו.היא לא יודעת שהוא חי.
בערב,צפו מקס וקויון בטלויזיה..הם צפו באיזו תכנית אירוח.
"מצטערת להפריע לכם.."אמרה אנדריאה כשהיא נגשת לקויון ומודדת לו לחץ דם. מקס יצא לרגע מהחדר בכדי לתת להם מעט זמן לבד.לאחר מיכן בדקה אם הפציעות שלו מחלימות כראוי.היא עמדה כה קרוב אליו.קויון הביט בה,נושם את רייח הבושם הנעים שלה..
היא הניחה את אוזניות הסטטוסקופ שלה על אוזנה,מתכוונת להאזין לריאות שלו.בכדי לבדוק אם הקרע מתאחה כראוי ואיין דם שהסתנן לתוכן.
קוין הצמיד את צידו השני ,המתכתי של הסטטוסקופ לאמצע החזה שלו.כשלפתע,היא שומעת את פעימות הלב החזקות והמהירות שלו.היא לא הבינה מה הוא מנסה לומר לה.הלב שלו הלם חזק,מזרים דם בכל גופו.
" את שומעת את זה?את שומעת את הלב שלי?"שאל אותה.."הוא הולם חזק כל כך כשאת כל כך קרובה אליי."
"קויון.."אמרה מביטה לתוך עיניו.למזלם,מקס לא נכח באותם רגעים בחדר.הוא יצא לכמה רגעים.
"אנדי.."נאנח,נותן בה מבט בעיניו הכחולות,מניח את כף ידו על לחיה בעדינות.הוא הפך,כל כך פגיע פתאום..מביט בה במבט שהקרין פגיעות.הוא רצה כל כך לנשק אותה באותו רגע.
"מה אתה עושה?"שאלה,מתרחקת ממנו..
"אל תגידי שאת לא מרגישה כמוני.."אמר,מתנשם.
"מרגישה מה?"שאלה,נרתעת ממנו מעט.
"קשה לי לנשום כל פעם שאני רואה אותך.כואב לי בחזה"..אמר בפנייה,כשהוא תופס בכף ידה.
"קוין.."אמרה,נרתעת ממנו.
".אני לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייך,אנדי.."אמר,שולח שוב ידו לפנייה.
"דיי.."ביקשה ממנו.
"רק תגידי שאת לא רוצה בי ואני אפסיק.."אמר עצוב.
"אני צריכה ללכת.."אמרה ניגשת לחדר הבא.
קויון נשכב על הכרית נאנח אנחת ייאוש עמוקה.הוא הרגיש כאילו זה עתה עבר ניתוח לב פתוח והפצע בפנים התחיל לכאוב.הוא מתחיל כנראה,לפתח רגשות כלפיי אנדי.
"היזהר.."הזהיר אותו הזקן,"אהבה היא עסק מסוכן.שמור על הלב שלך,בן.שמור עליו במקום בטוח.מה שבטוח,אל תחשוף אותו.אתה עלול להפגע."
מקס אמר לו דברים נכונים.קויון כבר נכווה פעם אחת,בחייו הקודמים.אך,הוא אינו זוכר כמה כאב לו בגלל קייט מישום שהוא אינו זוכר אותה.
"אני לא מסוגל מקס.בכל פעם שאני רואה אותה,נשימתי נעתקת ממני."אמר.
ולאחר מיכן שוב נשכב על הכרית ונרדם כשהוא חושב על אנדי היפייפיה.מרגיש מעט אשם על מה שאמר לה.מאוחר יותר בלילה,כשהיא שמה לב שאינו יישן היא נגשה אליו.מקס כבר יישן.אפילו נחר.
"את שוב צריכה לבדוק אותי?"שאל,מביט בה.
"לא."ענתה.."רציתי רק לדבר."
"אנדי.."נאנח.."אני מתנצל אם גרמתי לך אי נעימות."
"זה בסדר.."חייכה אליו,נרגשת מההתנצלות שלו.
"הלב שלי דופק כשאת כל כך קרובה אליי.."אמר מתנשם,מסיט שיערה מעיניה.
"אתה רועד.."אמרה כשהוא מביט בה,נוגע בפנייה.
הם הביטו זה בזו,כה קרוב.אנדי לא הספיקה לומר דבר,כשאז חשה בזוג שפתיו המדהימות ננעלות על שפתייה.הוא נישק אותה,נשיקה צרפתית לוהטת.
"מה אנחנו עושים?" אמרה כששפתיו ניתקו משפתייה.
"אני מצטער.."התנצל.."לא התכוונתי לנשק אותך כך."


תגובות (2)

אהבתייי מאודד .. .

ישמח עם תגיבי על הסיפור לי ותביעי את דעתך

01/02/2012 04:49

מקסים תמשיכי בבקשה ♥

01/02/2012 05:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך