אנג'ל
המשך יבוא...

סלבריטי-פרק 32

אנג'ל 04/02/2012 683 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

לאחר מיכן הם שוב ישבו ודיברו זה עם זו..
קויון סקר אותה עם העיניים הכחולות שלו.הוא ראה את כל הכאב הניבט מעינייה של קייט..
מביט בה,קפוא.המום.בשעה שחש כאב עז בחזהו.כשהוא חושב על כל מה שעבר עלייה.
"אני כזה אידיוט.."חשב לעצמו.."אלוהים,מה עשיתי לה?"
מאוחר יותר כשהיה לבדו.המחשבות לא הרפו ממנו.הוא באמת התחיל להיזכר,בתקופה שלו עם קייט כשהוא גם חושב על אנדי.חש מחנק אדיר בגרונו.במשך כל הלילה ישב במרפסת,כשאט אט..החלו דמעות זולגות מעיניו.זה כאב לו.כאב לו הלב על קייט.
בבוקר,כשאנדי יצאה לעבודה.היא ניגשה אליו בכדי לנשק אותו בבוקר לפני שהיא יוצאת.
"שתית אתמול בלילה?"היא הריחה את נשימת האלכוהול שלו.
"כן.."הוא ענה,חצי ישן.
"מה עובר עלייך בזמן האחרון?"שאלה מודאגת.
קויון שתק..וניסה להמנע מלהתעורר.כאב הראש שהכה בו היה נוראי.כל שיכול היה לחשוב עליו היה קייט.
הוא לא הפסיק לדמיין את אותו רגע שחיבק אותה בזרועותיו.הוא כעס על עצמו שלא חש רגשות אשמה בקשר לאנדי באותם רגעים.זה הרגיש לו כל כך טוב להיות עם קייט.הוא נישכב על גבו.משחזר כל תו בפנייה של קייט.הוא לא הפסיק לחשוב עלייה.הוא שאל את עצמו:האם עדיין קיימים בו רגשות אלייה?
הוא ניפגש איתה כעת,כמעט כל ערב במטרה להזכר בחייו הקודמים,לפני התאונה.
ערב אחד,הם ישבו במרפסת בדירתו של קויון.אנדי עבדה בבית החולים.
"חשבתי על מה שאמרתי לך באותו ערב.."אמר..
"על מה אתה מדבר?"שאלה..
"באותו ערב שאמרתי לך שזה קשר לא מחייב.."נזכר.."אחרי שהלכת,רציתי לקבור את עצמי."
"קוין.."החלה לומר..
"אתמול כשחיבקתי אותך..זה.."החל לומר,כשהיא מביטה עמוק לתוך עיניו.
"זה היה טעות."נאנחה..
"לא נתת לי לסיים את המשפט."אמר,מחייך מין חצי חיוך.
"למה אתה מתכוון?"שאלה,מביטה בו.
"זה הרגיש לי כל כך טוב.כל כך נכון.כל כך,אמיתי."אמר,מתקרב אלייה.הם עמדו זה מול זו.קויון נגע בשיער שלה,עיניו ריצדו..הוא נשך את שפתיו.באותו רגע,שום דבר כבר לא נראה חשוב.לא כמו הרגע הזה.העולם נעצר מלכת.קייט הביטה בו.היא חשה לכודה במבטיו הכובשים.עיניו הקרינו המון פגיעות..
כשלפתע חשה בכף ידו שליטפה את פניה..כששניות ספורות היא חשה את שפתיו נוגעות בשפתייה.
ליבה הלם בה מהתרגשות,כשנישק אותה והיא נישקה אותו בחזרה.הנשיקה הזו החזירה אותם אחורה לזמן בו היו זוג מאוהב.באותו רגע הכל מסביב נעלם.קוין נישק אותה כשדמעות זולגות מעיניו.הנשיקה הזו הייתה אנטנסיבית וסוחפת.כמו,נשיקה ראשונה של אהבה.
"מה אנחנו עושים?"שאלה אותו רגע לאחר ששפתיו ניתקו משפתייה.
"אל תגידי שאת לא מרגישה את זה כמוני.."אמר מוחה את הדמעות שלו מעיניו.
"..אתה..בוכה?"היא הביטה בו המומה…"מדוע אתה בוכה?"
"זה כואב,קייט.."הוא נאנח.."זה הורג אותי בפנים."
קייט הביטה בו.היא ידעה שהוא סובל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך