אנג'ל
המשך יבוא...

סלבריטי-פרק 33

אנג'ל 04/02/2012 782 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

קייט הביטה בו,ידו באיזה שהיא דרך מיסטית מצאה את ידה ונאחזה בה..
"אני כל כך מיצטער.."נאנח.הוא חש כאב בחזה,כשהיא הביטה בו.
"אז מה עכשיו?"שאלה קייט.."נחזור להיות ביחד כאילו כלום לא קרה?"
"לא.."ענה,"זה לא הולך כך..את מבינה..יש לי מישהי.חברה."החל לומר..
"הבנתי.."אמרה,קמה ממקומה,כשידו אוחזת בידה,ומושכת אותה אליו.הוא לא נתן לה ללכת.
"אני לא רוצה לפגוע בה.היא בחורה טובה.זה לא מגיע לה.."אמר בייסורי מצפון.
"אתה אוהב אותה?"שאלה אותו..ישירות.
קויון הביט בה ולא ענה.
"שאלתי אותך שאלה פשוטה.אתה אוהב אותה או לא?"שוב הפצירה בו.
קויון הביט בה.
"טוב לי איתה.."הוא ענה כתשובה מתחמקת.כשכמה שעות מאוחר יותר,כשאנדי כבר הייתה בבית וקייט הייתה בביתה שלה,עם אנה וקנדיס חברותיה,קויון עמד במרפסת אוחז בידו כוס משקה אלכוהולי כשלפתע חש את מגעה של אנדי שנגעה בו,היא פתחה את כפתורי החולצה הלבנה המחויטת שלבש,נוגעת בחזה השרירי שלו..מנשקת את צווארו,נצמדת אליו..
"המממ…"נאנח,זה נעים,אל תפסיקי.."הוסיף לומר כשליבו,נמצא במקום אחר.קויון הסתובב אליה.הם החלו מתנשקים בלהט.
"לא.."קרא לפתע.."אני לא יכול.."
"מה קורה לך?"שאלה אותו…
"כואב לי בצלעות.."נאנח,אוחז בחזה שלו.
"עוד פעם?"שאלה.."זו כבר פעם שלישית השבוע."היא אמרה לו,כשבעצם כואב לו במקום אחר.
"אולי זה עדיין לא החלים.."נאנח,כשהיא נותנת לו כדורים נגד כאבים ובודקת לו את איזור.מאוחר יותר בלילה,אנדי כבר ישנה.קויון הביט בה,מלטף את פניה ברכות.הוא לא רצה לפגוע בה.במשך היום הוא ניהל שיחות נפש עם קייט,שכרגע הייתה המפלט האחרון שלו.בערב הבא,הם שוב נפגשו.הפעם אצלה.קנדיס ואנה יצאו,כל אחת עם בן הזוג שלה והותירו אותם לבדם.
"אני יודעת שהנשיקה אתמול בלילה לא גרמה לך להרגיש כלום."אמרה.
"למה את שופטת אותי?"שאל אותה.."אין לך שמץ של מושג מה אני מרגיש..מה?"
"מה אתה מרגיש קויון?"היא שאלה,נותנת בו..כשהוא לוקח את כף ידה ומניח אותה על אמצע החזה שלו.נדמה היה כאילו עיניו בערו באותו רגע.
"הינה.את מרגישה את הלב שלי הולם,קייט?"הוא שאל,כשהדם שוטף במהירות בעורקיו כנהר מיים גועש.קויון הביט בה במבט חודר ובלתי פוסק.מתנשם..
"כן.."ענתה,"אני מרגישה את הלב שלך."
"אומנם, בתאונה אני איבדתי את הזיכרון.המוח שלי לא זכר אותך.אבל, הלב כן.האמת היא שתמיד היית בתוכו.את בתוך הלב שלי ,קייט. והוא כואב .השברים,עדיין לא התאחו.לכן,בכיתי באותו יום שהתנשקנו.כי אני מוצף רגשות כלפייך.את מבינה מה אני אומר לך?"
קייט הביטה בו,נוגעת בפניו..כשהוא שותק,נושך את שפתיו..כשדמעות נצנצו שוב בעיניים שלו.
הוא לקח נשימה עמוקה כל כך,מביט בה במבט עמוק כל כך ומלא רגש.גופו כאב.הוא ערג למגע שלה.שפתיו כמהו למגע שפתייה.הוא שתק והביט בה בעיניים רעבות.במשך,מספר רגעים שנרא כנצח.
"אני אוהב אותך.."הוא אמר לפתע מפר את הדממה,נוגע בפנייה,לא מפסיק להביט בה.הלב שלו הלם בכוח,כאילו עוד רגע יפרוץ מתוך חזהו ויתפוצץ.הדם זרם בעורקיו כשיטפון.מה שחש כלפיי אנדי לא השתווה בעוצמתו לרגשות שחש כלפיי קייט.הייתה מין להבה לוהטת שהתפרצה בהתחלה, אך הלכה ודעכה.אבל עם קייט היא רק הלכה והתעצמה.שכן,מה שהמוח שוכח,הלב זוכר.קויון הבין את רגשותיו העזים כלפייה.כן,הוא עדיין ,מאוהב בה.


תגובות (2)

וואוו מהמם !! תמשיכי

06/02/2012 09:12

100המם נפלא מקסים תמשיכי מהר מהר מהר תודה בקי

06/02/2012 10:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך