אנג'ל
המשך יבוא...

סלבריטי-פרק 40

אנג'ל 10/02/2012 683 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא...

הם הולכים לקצור את חייו.
קויון ראה אור לבן.שהתחלף במראה של שדה ירוק יפייפה.הוא הלך בתוך השדה,שומע את הנשימות שלו,ואת הלב שלו פועם ברקע.בעוד,אל חדר הניתוח הוכנסה גם קייט,שנחלשה מרגע לרגע..
קויון הביט סביבו והבחין בקייט,לבושה בשמלה לבנה עם גימורי זהב.שערה הערמוני מבריק כל כך יפה.ליבו,החסיר פעימה ברגע שראה אותה בשדה,קוטפת פרחים.
"את הפרח הכי יפה בשדה הזה.."ניגש אלייה.
"היי קויון,"חייכה אליו.קויון חייך לעצמו.הוא הבין שהוא חולם.חלום כה מתוק.ממנו,לא ירצה לעולם להתעורר.
זוג האוהבים רצו זה אל זו..שפתיהם נפגשו.הם החלו מתנשקים בשדה הפורח.השמש זרחה וחיממה אותם באורה המבהיק והנעים.
כשבנתיים,אחז הרופא המנתח בליבו ההולם של קויון,וניתק אותו בזהירות.הלב הפסיק לפעום.
הם העבירו את ליבו של קויון אל החזה של קייט.כשהם מצפים לראות אותו מתחיל לפעום.
בעוד בחלום,קויון כבר לא שמע את נשימותיו יותר.
באותו רגע,הוא הבין. זה נגמר,הוא בגן עדן.
שם יוכל לצפות באהובתו,מתאוששת וחוזרת לעצמה,אחרי השתלת הלב שעברה.
"יש!"קרא אחד הרופאים כשהבחין בלב של קויון פועם בחזה של קייט.
קייט הועברה ישר למחלקה,כשהיא מתחילה להתאושש במהירות.
היא עדיין הייתה תחת השפעת ההרדמה.ייקח לה זמן להתאושש.אך,חברותיה וגם הצוות הרפואי,ייצטרכו להיות חזקים ולספר לה על קויון.
קוין שכל כך אהב אותה,ונתן לה את הלב שלו בכדיי שתוכל להמשיך לחיות.
הם העבירו אותו מייד לחדר המתים.בכדיי להכין אותו לקבורה.כשהם,מודיעים למשפחתו על מותו.
"הבן שלכם עשה מעשה אמיץ ונוגע ללב."אמר אחד מאנשי הצוות הרפואי.קויון בעצמו לא ידע עד כמה עוצמתי המעשה היפה שעשה עבור קייט.שכן,לשם מה הוא זקוק ללב אם אין לו אותה?


תגובות (4)

אעאעאעאעאעאע!!!!
לא לא לא לאאאאאא!!!!
אל תגידי לי שקווין ימות עכשיו… זה לא קורה לי!!
זה כ"כ מרגש! אני כמעט בוכה…
תמשיכי מהר בבקשה، ואל תאכזבי אותי!

10/02/2012 02:43

לאאאא לאאאא לאאא אני לא יוכלה לאמין אני כולי רועדת !!! שקווין לא ימות !! בבקשה
אסור לו למות !! בבקשה תמשיכי מהר הכי מהר שאפשר !!!
ותעשי שקווין לא ימות !!

10/02/2012 03:39

היי אנג'ל אנא אל תעשי שקווין ימות שימי לב את התגובות הנ"ל של נטלי ורותם אז אנא תתחשבי בהן ואל תמיתי את קווין בסדר ? מבטיחה ?
שבוע טוב ותמשיכי כי הסיפור ממש מעניין ומרגש ממני בקי ♥

11/02/2012 12:47

הוא יחייה,אבל במימד אחר..

12/02/2012 01:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך