אנג'ל
המשכון בדרך...

סלבריטי-פרק 42

אנג'ל 11/02/2012 790 צפיות תגובה אחת
המשכון בדרך...

ביום שלאחר מיכן,התקיימה הלוויה.רבים ממעצבי האופנה ומפורסמים רבים נכחו בה.
קייט הגיעה על כיסא גלגלים.מלווה בשתי חברותיה.
ארונו של קויון היה מונח על הדשא לפניי שהורד אל בטן האדמה.קייט הזילה דמעות.היא לא הפסיקה לבכות לרגע.נאלצת בלית ברירה,להתמודד עם המוות שלו.
"אתה באמת,מת."אמרה מתייפחת.
"אל תיבכי.."נשמע קולה לפתע..כשהיא מסובבת את ראשה ורואה אותו,לבוש בחליפה,מתקרב אלייה.
"קוין.."נאנחה..מבחינה בעיניים הכחולות שלו..,"אתה באמת פה?"
"כן.."לחש,עומד קרוב אלייה.."הלב שלי פועם,בחזה שלך."
"למה עשית את זה?"שאלה כשהדמעות זולגות מעינייה,והיא היחידה שרואה אותו.
"את באמת לא יודעת?"שאל,תופס את פנייה בידו.
"קויון,זה לא הגיוני.."אמרה בוכה.."למה..עשית את זה?"
" אני כל כך אוהב אותך,קייט..לא יכולתי לתת לך למות."אמר בקול עדין.מביט בעיניה,במבט של אהבה.
"רגע.."אמרה.."משהו לא מסתדר לי..אייך אתה כאן? אתה מת."
"את מאמינה במלאכים קייט?"שאל נוגע בפנייה.
"אתה..מלאך?"שאלה,מתרגשת,חשה בנגיעות שלו על צווארה,כשהוא מוחה את הדמעות מעינייה.
"כן."ענה,"אבל,רק את יכולה לראות אותי."
"אז..אני לא חולמת?..אתה באמת כאן?..אני לא משתגעת?"שאלה..מבחינה בכנפיים הלבנות שלו.
"אני באמת כאן.."אמר.."לא, את לא משוגעת."
אנה וקנדיס,חברותיה תמכו בה ברגעים הקריטיים הללו.כשקייט,עדיין אינה מאמינה שהוא,איננו.כמה תהפוכות עובר הלב בשל אהבה.קויון,שלפני כן לא ידע אהבה מה היא..התאהב בה,עד כלות נשימתו.עד שזה,הרג אותו.בעוד היא מביטה בארון מורד אל תוך האדמה,היא חשה בליטוף קל על לחייה.היה זה קויון,שליטף את פניה,ומחה את הדמעות מעיניה.הוא היה כעת,למלאך השומר שלה.
שנשלח אלייה בשל אהבתו העזה כמוות כלפיה.כן,הוא אכן,מת למענה.בשם האהבה.
"מעפר באת ואל עפר תשוב.."נשמע קולו של אחד המספידים.
הלויה הייתה ארוכה ועצובה.רבים מעולם הבידור הספידו אותו.המון צלמים,וכתבים הגיעו לשם בכדיי לסקר את האירוע העצוב הזה.
"בדרך כלל,אנו שומעים על מנת יתר,התאבדות.אפילו רצח והתאבדות. אך,זה הוא מקרה יוצא דופן.של סלבריטי שהקריב את חייו למען הנערה שאהב.כל כך נוגע ללב."אמר אחד הכתבים לאחר ששאל על סיבת מותו של קויון.בחור צעיר שכל חייו לפניו,מסיים אותם באופן כה טראגי.שכן,יש לו חיים אחרים כעת.הוא מלאך.ורק קייט יכולה לראות אותו.הוא משגיח עלייה.
זמן מה עבר מאז.קייט החלימה לחלוטין וחזרה לעצמה.היא הוסיפה לעבוד במשרד לעורכי דין,כשאורות הזרקורים הופנו אלייה,בשל מותו של קויון.היא הפכה לסלבריטי,בעקבות היותה,הנערה שקיבלה את ליבו של קויון ריספין,דוגמן העל יפה התואר.ראיינו אותה למגזיני תרבות,וצהובונים למינהם.ובנוסף לכך,היא קיבלה הצעות להשתתף בקמפיינים של חברות קוסמטיקה ואופנה מובילות.הקריירה שלה זינקה לשמיים בבת אחת.היא הפכה מפקידה במשרד לעורכי דין ,לסלבריטי.פניה הופיעו על שלטי חוצות ומגזינים.היא החליטה לתעד את זכרונות האהבה שלה בספר נוגע ללב.כך,תשמר את זיכרו,לנצח.את העותק הראשון,שמרה לעצמה.כששם הספר הוא:"זכרונות מהמלאך שלי."מידי פעם היא עלתה לבית הקברות בכדיי להתייחד איתו,ולהניח זר על המצבה.עדיין,היא לא הצליחה לעכל את העובדה שהוא,קבור באדמה.בערב,הזמן בו היא חשה בודדה ביותר,קויון צופה בה דרך החלון,בכאב לב.כואב לו על כך שהיא עצובה..אך,למרות זאת הוא לא היה משנה דבר במה שעשה.הוא נפגש איתה,בחדרה.
"היה עליי לבחור מי מבין שנינו יחיה..בחרתי בך."אמר,עם דמעות בעיניים.


תגובות (1)

וואו איזה פרק !! אני מקווה שיקרה משהוא משמח בסיפור הזה … חבל שהוא יגמר ככה עם עצב הוא סיפור מדהים

12/02/2012 12:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך