סלעים מנופצים

Bloddy bomb 28/08/2023 105 צפיות אין תגובות

כותרת: סלעים מנופצים

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: גוף שלישי מוגבל

מתווה:

1. הקדמה
– הציגו את הגיבורה, שרה, אדריכלית מצליחה עם לב שבור עקב מערכת יחסים כושלת בעבר.
– הצב את הבמה בעיר שוקקת שבה שרה מתמקדת בקריירה שלה ויש לה מעט זמן לאהבה.

2. מפגש בבית הקפה
– שרה פוגשת את דניאל, זר מקסים ומסתורי, בבית קפה מקומי.
– הם מנהלים שיחה קצרה, ומשאירים את שרה מסוקרנת מאישיותו החידתית של דניאל.

3. חשיפת העבר של דניאל
– סקרנותה של שרה מובילה אותה לחקור את הרקע של דניאל.
– היא מגלה שלדניאל יש עבר טרגי, לאחר שאיבד את אשתו בתאונת דרכים שהותירה אותו מצולק רגשית.

4. לאט לאט בניית אמון
– שרה ודניאל מתחילים לבלות יותר זמן ביחד, ומטפחים קשר הולך וגובר.
– שרה עוזרת לדניאל להתעמת עם עברו ולרפא את פצעיו הרגשיים, בעוד שדניאל תומך בשרה בהתגברות על הפחד שלה מאהבה.

5. בריחה לכפר
– בני הזוג מחליטים לצאת לטיול סוף שבוע למפלט כפרי נופי.
– מוקפים ביופיו של הטבע, הקשר של שרה ודניאל מעמיק כשהם נפתחים זה לזה, חולקים את החלומות והשאיפות שלהם.

6. נוצר עימות
– החבר לשעבר של שרה, אלכס, צץ מחדש, מנסה לזכות בה בחזרה.
– שרה מוצאת את עצמה נקרעת בין רגשותיה המתמשכים כלפי אלכס לבין אהבתה הגוברת לדניאל.

7. ההחלטה הסופית
– שרה מבינה שהלב שלה שייך לדניאל ועליה לעשות בחירה קשה להרפות מעברה ולחבק עמו עתיד.
– היא מתעמתת עם אלכס ומסיימת בתקיפות את מערכת היחסים שלהם, ולבסוף משתחררת מכבלי עברה.

8. התגברות על מכשולים
– שרה ודניאל מתמודדים עם מכשולים במערכת היחסים שלהם, ובוחנים את המחויבות והאהבה שלהם זה לזה.
– הם מנווטים דרך אי הבנות, קנאה וחוסר ביטחון, ובסופו של דבר מגיחים חזקים ומאוהבים מתמיד.

9. רגע שיא
– מתרחשת תאונה הרסנית, שמותירה את שרה במצב אנוש.
– אהבתו ונחישותו של דניאל עומדות למבחן אולטימטיבי כשהוא נלחם על חייה של שרה ועתידם יחד.

10. רזולוציה
– שרה מתאוששת מפציעותיה, מבינה את שבריריות החיים ואת עומק אהבתו של דניאל.
– הם מתחייבים להוקיר כל רגע ביחד, בידיעה שאפילו סלעים מנופצים אפשר לבנות מחדש למשהו יפה.

נקודות מפתח:

– שרה, אדריכלית מצליחה, פוגשת את דניאל, זר מסתורי שמושך את העניין שלה.
– עברו הטרגי של דניאל וצלקותיו הרגשיות נחשפים בהדרגה, ומאפשרים לשרה להבין את כאבו.
– הקשר של שרה ודניאל מעמיק כשהם תומכים זה בזה בריפוי הפצעים הרגשיים שלהם.
– הם בורחים אל הכפר, שם הקשר ביניהם מתחזק בתוך יופיו של הטבע.
– סכסוך מתעורר כאשר החבר לשעבר של שרה צץ מחדש, מה שמאלץ אותה לבחור בין עברה לעתידה עם דניאל.
– שרה בסופו של דבר בוחרת בדניאל, מרפה מעברה ומחבקת את אהבתם.
– בני הזוג מתמודדים עם אתגרים הבוחנים את המחויבות והאהבה שלהם זה לזה.
– רגע שיא מתרחש כאשר שרה נפצעת אנושות, מה שמעמיד את אהבתו ונחישותו של דניאל למבחן.
– שרה מתאוששת, מבינה את החשיבות של להוקיר כל רגע עם דניאל, מה שמוביל לפתרון סיפור האהבה שלהם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך