סם אהבה פרק 10

Safe and Sound 13/09/2015 771 צפיות אין תגובות

מה אתה עושה כאן ….

פרק 10
"אותו שאלה אני אמור לשאול אותך". הרגשתי את הפחד, אבל למה למה אני מפחדת ממך מתן למה?
" יש מסיבה"  אמרתי  כמו  סתומה במקום לברוח, רגע מה הוא עושה פה ?
" מה אתה עושה כאן ?" 'שאלתי שוב מה הוא באמת עושה כאן הוא לא נראה אחד שנוכח סמים.
"אח שלי גר כאן אני עובר עליו עד שהגמרו לי את השיפוצים בבית ". "אה" זה הדבר היחיד שהיה לי להגיד. הסתכלתי עליו והפעם ראיתי את השרירים שלו , ואת הגופייה הלבנה שנצמדה עליו יותר ושהבליטה כל קוביה וקוביה, הוא האיש הכי יפה  שראיתי בחיים. הוא כל כך המ.. מושך רציתי  אותו בתוכי. רגע מה אני חושבת עליו הוא פאקינג נכח אותי שהייתי מסוממת לביתו , וחוץ מזה הוא סתם חולה בראש.
"טוב  נחמד היה לדבר איתך "רק רציתי ללכת משם חזרה למסיבה ולדרוש את ה500 שקל שלי. " כן היה נחמד לראות אותך שוב קייסי" אמר. הלכתי משם מהר לא רואה לאיפה הוא פונה או הולך, יש משהוא מוזר  במתן הזה.
"דילן" צעקתי עליו ראיתי את חבריו מביטים בי ."אני רוצה את ה500 שקל שהרווחתי עכשיו."הוא מהסתכל עלי כאילו נפלתי מהירח. "לא נותן לך שום כלום אמרתי לך אני יעשה  לך הנחה ועכשיו תעזבי אותי" צעק את שלושת המילים אחרונות  חוצפן. טוב זה זמני ללכת מהמסיבה הדפוקה הזאת.
נקודת מבט של מתן
ראיתי אותה היא כזאת יפה, אבל כזאת מסוכנת. היא סך הכל ילדה מסכנה שקילקלה את חייה בסמים ,אבל זה מחובתי  לתפוס אותה. אני זה שיהרוס לה תחיים ,אני זה שבגללו היא תשב בכלא, אני זה השוטר שהתפוס אותה.
נקודת מבט קייסי
שיט איך אני חוזרת אני לא יודעת איזה רחוב זה ,ואני לא יודעת את הדרך  חזרה לרחוב שהוא הביא אותי ממנו מה אני  עושה?, למה הייתי צריכה  לבוא למסיבה הזאת למה?
ראיתי מכונית כחולה  עוצרת לידי.
"צריכה טרמפ" ראיתי מהחלון את  זה שדילן שלח אותו לכחת אותי.  טוב אין לי איך לחזור ועדיף שאני יעלה איתו  מלהיות ברחוב שאין לי מושג איזה אנשים מסתובבים פה. פתחתי תדלת והתישבתי ליד הנהג." לא קצת
מוקדם מדי לעזוב מסיבה" חייך. " אותו שאלה לגביך למה אתה עוזב מוקדם מידי "אמרתי מחזירה לו באותו מטבעה  ."אמא שלי בבית חולים." אמר בעצב והופתעתי שדיבר  בכזאת פתיחות איתי, וגם כאב לי כל כך שהסכמתי לעלות."את יכול להוריד אותי בפינה?!" למרות  שאני לא מכירה את הרחוב, אבל עדיף  כך ושאני לא הכח לו זמן מבוזבז במקום להיות עם אימו.
"אבל אין פה בתים מה את נורמלית מה קרה?" שאל והסתכל עלי מבולבל.
"כלום פשוט עדיף שתוריד אותי" עניתי
"זה בגלל מה שסיפרתי לך אני הולך לבקר אותה, אבל אני  גם הולך לכחת אותך הבית אני לא רוצה שההקרה לך  משהוא  בגלל שהורדתי אותך במקום שאין בו איש ולא בתים ושיהיה  מחבל ויחטוף אותך." אמר עצבני. איזה מחשבות יש לו מה מחבל לחטוף לחץ, אבל עדפתי לשתוק יש משהוא בדבריו.
"תפנה ימינה" הוא  עשה  מה שאמרתי לו "חכי שניה" אמר וענה לפלא הסתכלתי עליו שדיבר הוא ממש חתיך רק עכשיו שמעתי לב לזה.
"כן כן אני מקשיב כן  תתפלו באה אני בדרך עוד כמה דקות אני מגיע" התחיל לדבר וראיתי את הכעס שלו מתחיל להתפתח מהשיחה, ואני פחדתי בלי סיבה." כוסמאק" צעק  עצבני ,פחדתי לשאול מה קרה לא רוצה לחטט  אבל אני חייבת לא בכוונה לחטט בכוונה לעזור. נגעתי בוא בעדינות בקטף" אתה בסדר"  צייצתי בשקט הוא הביט  בי ."את יפה את יודעת" שינה נושא במהירות. "לא אני לא יפה אני מאופרת ואתה בסדר" שאלתי שנית.
נקושת מבט של מתן
תפסתה אותה כבר? לא אבל אני התפוס בלי שהיא תחשוד


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך