סם אהבה פרק 11

Safe and Sound 13/09/2015 806 צפיות אין תגובות

"נו לא  עניתה על השאלה שלי" הסתכלתי עליו מחכה שיתחיל לדבר.
"מה זה עניינךבכלל."אמר עצבני ,השתתקתי מפחד. הוא צודק הוא 100 אחוז צודק, מה אני עושה כאן בכלל.
"זה הבית." אמרתי ,בחיים לא הייתי מאושרת לראות  את הבית כמו עכשיו טוב זה הפעם היחידה.
"ביי "אמר, יצאתי והוא נסע משם.
נכנסתי הבית  רואה את כל הקירות דם מה קרה כאן? התחלתי לרעוד הולכת לכיוון המטבח מה?!
נקודת מבט של מתן
"כן אני  עכשיו בדרך לתחנה" עניתי בקשר. "תלך לרחוב ע***75  אנשים התלוננו שהיה משם צרחות לך תבדוק את זה.", "כן" אמרתי בקשר.
יצאתי מהמכונית מוציא את הקדח נכנס לאט, לאט  מסתכל לכל עבר.  שמעתי צרחות מהמטבח." קייסי "צעקתי רואה אותה רועדת בפינה ולידה שני גופות בני אדם. מה הולך פה? "קייסי." צעקתי רץ לעברה." קייסי סתכלי  עלי" אמרתי ,היא לא זזה. "אני צריך שתשלחו עוד  ניידות ואמבולנס עכשיו." צעקתי לקשר," קייסי סתכלי עלי" הרמתי אותה בסגנון  תינוק, שמעתי את הניידות בחוץ יצאתי בריצה."  איפה האמבולנס" צעקתי ,הייתי בלחץ לחיים שלה פחדתי עליה כל כך.
נקודת מבט סודית
הרגתי  את הורים שלה ,אבל זה לא נגמר. שחושבים על עשיתי לה טובה ענקית היא צריכה להודות לי, אבל קייסי זו  רק  התחלה את לא יודעת מה  מחכה לך   זה יותר גרוע ממוות.
אני יותר גרוע מהשטן עצמו.
נקודת מבט של מתן
ראיתי  שהמבולנס התרחק ואיתו קייסי ,אני בטוח שהיא לא רצחה אותם או שהיא כן זה שאלה שרק אחרי חקירה אפשר לדעת.
אני מקווה בשבילה שלא היא רק ילדה כבר מנעשים  לתפוס אותה מוכרת סמים ,אבל  על רצח היא תיהיה  במעצר עולם.
נכנסתי חזרה לבית  רואה את  הגופות שוב  נהייתה לי בחילה רק מלראות  את הדם.  "אין לנו רמזים להתחלה מי עשה את  זה ,אבל צרכים  לעצור  את הילדה לבנתיים." אמר והרגשתי כאב קטן בלב, אבל למה כואב לי עלייה? היא יכולה להיות רוצחת, אבל לי  עדיין אכפת מימנה  אני לא יודעה למה אבל אכפת לי מאוד ,אבל אסור להיות עם רגשות היא חקירה שאני צריך לחקור. אסור לי לפתח רגשות עליה פשוט  אסור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך