סם אהבה פרק 12

Safe and Sound 14/09/2015 708 צפיות אין תגובות

אמא ואבא שלי מתו, הרבה פעמים רציתי שהם ימותו, אבל עכשיו שזה קרה אני לא יכולה זה כואב הם התעללו , הם עשו לי כל דבר שהיא אפשר לתאר, אבל הם הו. ר..ים שלי אני לא יכולה לחשוב שמשהוא רצח אותם.  הסתכלתי על החדר הלבן איך אני הצאה מכאן? חושבים שאני רצחתי את ההורים  שלי.
יש שומר ליד החדר איך אני בורחת  מי שרצח תהורים שלי בטח רוצה גם לרצוח  אותי. לא פחדתי ממוות בחיים, אבל פחדתי עכשיו כל כך. מה מתן  עשה שם? למה הוא היה שם? למה המשטרה לא תפסה אותו אולי הוא זה שרצח את הורים  שלי ?
נקודת מבט של מתן
"יש כיוון לחקירת הרצח?" שאלתי." לא אין רמזים אין קצה חוט בנתיים החשודה היא הבת שלהם.", יצאתי עצבני מהמשרד לא מאמין שקייסי רצחה אותם. אני רוצה לראות אותה עם היא בסדר אני חייב לבקר אותה לקבל תשובות ממנה אולי היא רצחה אותם אולי לא, אבל יש לי תקווה גדולה שלא. הלכתי לעבר המכונית נוסע מהר לבית חולים
"איזה חדר קייסי בוסטון" שאלתי את הפקידה, היא הסתכלה עלי מסמיקה כאילו שאני הסתכל עליה. "בחדר 305 במחלקת תראומה." אמרה והסתכלה עלי. "היא חברה שלך "? "לא עיינינך." ,הלכתי משם מהר רוצה רק לראות איך היא להוציא תשובות ,אבל חלק בי ידעה שזה לא להוציאה תשובות זה משהוא אחר משהוא יותר עמוק.
נקודת מבט של קייסי
שמעתי דפיקה בדלת הסתכלתי על האיש שכל כך פחדתי ממנו. קמתי מהר מהמיטה מתקרבת לפינה של הקיר הוא הסתכל עלי מבובל "על תית…ק..רב.. עלי"גימגמתי הפחד השתלט עלי "קייסי" שמעתי את קולו המלאכי ,אבל לא הקול שלו זה לא של המלאך זה של שטן הוא רוצח. "על תיתקרב עלי אתה רוצח."  הוא  פער את עיניו "קייסי אני לא הרוצח." אמר הסתכתי עליו. "זה שקר זה שקר למה אתה משקר." צעקתי הוא התחיל להתקרב עלי.
נקודת  מבט של מתן
למה היא חושבת שרצחתי אותם, יכול להיות כי היא לא יודעת שאני עובד במשטרה. התקרבתי עליה היא הסתכלה עלי בפחד התקרבתי עד שהגעתי עליה  סתכלי עלי היא רעדה הרימה את מבטה "אני לא רצחתי אותם."

פרק קצר כי אהבתי את הסוף אבל אני מעלה היום פרק  מאוחר יותר השמח לתגובות ולדירוגים .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך