סם אהבה פרק 13

Safe and Sound 16/09/2015 689 צפיות אין תגובות

הסתכלתי עליו בפחד רציתי לשאול אותו כל כך למה הוא היה שם, אבל הפחד שיתק אותי. הסתכלתי על עיניים שלו ראיתי עיניים של מלאך לא של רוצח. "למה הייתה שם" קיבלתי את האומץ לשאול. "אני לא יכול להגיד לך" השפלתי את ראשי, הוא רוצח ידעתי את זה לא משנה מה עיניים שלו אומרות. "תעזוב אותי בבקשה" אמרתי בפחד, הרמתי את מבטי עליו הוא הסתכל עלי במבט של אני מצטער.
"על מה יש לך על שרצחתה אותם, על שאתה רוצה לרצוח אותי" צעקתי עליו לא יודעת מאיפה כל הביטחון פתאום.
"לא אני לא הרוצח שלהם אני לא למה את לא יכולה להאמין לי עם הייתי רוצה לרצוח אותך ברגע הראשון שראיתי אותך הייתי רוצח אותך."
הוא צודק אני כבר לא יודעת למה להאמין." אז למה הייתה שם? "שאלתי שוב.
" אני לא יכול לגלות, אבל אני לא הרוצח ואני יודעה שאת לא הרוצחת אני רוצה לעזור לך. "
" למה שתעזור לי אני ילדה שנוכחת סמים חושדים בי על רצח הוריי ואתה רוצה לעזור לי? מה אתה מקבל מי זה כלום אין לי כלום להביא לך לא כסף לא כלום. "
" אני לא רוצה שום דבר רק שתהאמיני בי "אמר ראיתי כנות בעיינים שלו. הרגשתי שבויה לו לא יכולתי להזיז את עיניי מה קורה לי.
נקודת מבט של מתן
הסתכלתי עליה היא שברה אותי שחשבה שאני הרוצח, אבל אני יודעה שהיא לא הרוצחת אני יעזור לה לצאת מזה הם סתם יכניסו אותה לכלא אני לא מוכן לזה. הסתכלתי עליה עינייה הירוקות כמו הטבע, הפנים כמו בובת חרסינה, היא פשוט מלאך כל כך יפה, רגישה ועם זאת אמיצה, ועיניים שלה שפשוט לא יכולתי להזיז את עייני ממנה. לא אסור לי אסור לי צעקתי בראש זז ממנה. "אני יעזור לך באמת." אמרתי "איך תעזור לי הם רוצים לקחת אותי לתחנה למעצר" אמרה, כאילו אין מצב שאני יכול לעזור לה. הסתכלתי עליה בכאב כל כך, כך היא חושבת. "אתה יכול להתקרב" התקרבתי לא מבין יותר קרוב" אמרה וזה מה שעשיתי ליפני שהבנתי מה קורה היא נתנה לי בעיטה למטה. ובאה לברוח תפסתי את ידה מושך אותה. נפלנו שנינו לרצפה הסתכלתי עליה והיא עלי היינו שנייה מנשיקה, התקרבתי יותר הסתכלתי על שפתיה והיא עשתה כמו שעשיתי. הרגשתי את עולם עוצר, הרגשתי את הנשימות שלנו מתערבבים ביחד התנשמנו בכבדות, וזה קרה מה שרציתי הנשיקה הכי טובה שהייתה לי. לא יודעה מה הרגשתי באותו זמן לא יכולתי לתאר את הרגשות. נעשיתי להתרחק, אבל הגוף שלי לא רצה המוח אמר לי שהיא רק חקירה אבל הלב אמר משהוא אחר לגמרי.
נקודת מבט של קייסי
לא יכולתי השפתיים שלו עלי היו הרגשה הכי מדהימה, "מתן אתה שומע", "מתן", מכשיר קשר?!

אהבתם לא חשבתם על נשיקה נכון השמח לתגובות ולדרוגים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך