Safe and Sound
מה אתם חושבים שהיא תקפוץ השמח לתגובות לדירוגים או סתם לדבר גמר חתימה טובה לכולם ושהיה צום קל לכולם. נ. ב הפרק הבא יעלה רק ביום חמישי ודירוג אחד או תגובה ביום חמישי עושה שלוש פרקים

סם אהבה פרק 14 חלק מיני

Safe and Sound 21/09/2015 2154 צפיות 2 תגובות
מה אתם חושבים שהיא תקפוץ השמח לתגובות לדירוגים או סתם לדבר גמר חתימה טובה לכולם ושהיה צום קל לכולם. נ. ב הפרק הבא יעלה רק ביום חמישי ודירוג אחד או תגובה ביום חמישי עושה שלוש פרקים

התנתקתי ממנו. "למה יש לך מכשיר קשר" צעקתי עליו, אני לא מאמינה הוא שוטר הוא פאקינג שוטר.
"מי שלח אותך המשטרה, ואתה אמרתה שתעזור לי במה בדיוק להכניס אותי לכלא!? מבטו היה מושפל לריצפה. "ועוד נישקתי אותך" אמרתי בגועל. "פשוט תלך מכאן עכשיו" צעקתי עם דמעות נשברתי. אני לא אוהבת אותו, נשברתי בגלל שהוא שיקר לי. ואמר "שהוא יעזור לי", באותה שנייה ידעתי שבחיים אני כבר לא האמין לאנשים.
נקודת מבט של מתן
מכשיר מטופש. עליתי לאוטו אני לא מאמין שאני נישקתי אותה ועוד שיש לי חברה חמש שנים. נכנסתי הבית רואה את האישה שלי מסתכלת עלי בוחנת אותי. "מה קרה" דאגה הייתה בעייניה. "כלום" אמרתי מרים אותה זורק אותה על המיטה, הסתכלתי עליה אהבה תשוקה ראיתי בעייניה, למה אני בכלל חושב על קייסי שיש לי את הדבר המושלם הזה מולי. נישקתי אותה מוריד לה את החולצה בחנתי אותה כמו בכל פעם את היופי שלה.
"מה קרה אתה חסר סבלנות" הסתכלה עלי בעיניים משעשעות. "פשוט תנשקי אותי." אמרתי בחיוך מאוהב. הורדתי לה את החזייה, נושך לה את הפטמות ומנשק " כן תמשיך, תמשיך" צעקה וגנחה. ירדתי עם פי לכיוון המכנס שלה מוריד לה אותו באיטיות מייצרת. "נוו" צעקה חסרת סבלנות הורדתי במהירות. "את כל כך רטובה בשבילי" אמרתי בקול צרוד מתשוקה.
"רק בשבילך אני רטובה כך" אמרה מגרה אותי. "כן תמשיך" היא אמרה תופסת בראשי. "מתן אני עומדת ליגמור" אמרה והפסקתי. "למה" צעקה, אבל בלי לחכות שניה נכנסתי עליה היא צעקה מופתעת אחרי שנים חייכה חיוך מרוצה.
" יותר מהר " גנחה, וזה מה שעשיתי" כן" צעקה. החדר התמלא בגניחות שלי ושלה, והתשוקה.
"זה היה טוב" אמרה ואני הסכמתי איתה. "אני אוהב אותך". "אני מאוהבת בך" אמרה בחיוך. ונישקתי אותה. "עכשיו אתה יכול לספר לי מה קרה" אמרה בקולה המלאכי. "לא קרה כלום" חייכתי עליה. "אתה בטוח." "כן אישתי לעתיד" .
נקודת מבט של קייסי
אני לא רוצה לחיות יותר, אני לא יכולה לחיות יותר כולם בוגדים בי בסופו של דבר. "רוצח יקר אני הקדמתי את מה שאתה תעשה לי" אמרתי בלחש. תפסתי לחלון מנעשה לעמוד על החלון." לא" שמעתי צעקה מאחורי, אבל לא הקשבתי מתן, רוצח, הורים, אתם החראים על המוות שלי.

מה אתם חושבים שהיא תקפוץ השמח לתגובות לדירוגים או סתם לדבר
גמר חתימה טובה לכולם ושהיה צום קל לכולם.
נ. ב
הפרק הבא יעלה רק ביום חמישי
ודירוג אחד או תגובה ביום חמישי עושה שלוש פרקים


תגובות (2)

אממ.
זה די מסכם את מה שיש לי להגיד, אבל בכל זאת.
לא עקבתי אחרי הסיפור, אבל זה פרק די… בעייתי, נגיד את זה ככה.
היא שאלה למה יש לו מכשיר קשר. -"למה יש לך מכשיר קשר?!" צעקתי.- סימני פיסוק גם בתוך גרשיים.
הוא הגיע הביתה. ואז סקס.
וואט?
הוא עלה לאוטו. הקטע שהוא לא מאמין היה טוב, אבל הוא עלה לאוטו ואז הגיע הביתה? את יכולה להגיד שבזמן הנהיגה הוא כעס על עצמו או על קייסי או משהו, אבל שינהג.
וכשהוא מגיע הביתה את יכולה, שוב, לתאר. הסיפור מפוסק נכון, כתוב בסדר, אבל אין לך תיאורים.
הוא שוכב עם חברה שלו, או ארוסתו, התבלבלתי לגמרי, אבל הוא לא מרגיש שום דבר או עושה שום דבר.
הוא מוריד לה את המכנס ו… מה הוא עושה? איך פתאום היא גומרת? מה הוא מרגיש? מה הוא חושב? איך היא נראית? איך הבגדים שלה נראים? איך קוראים לה?
זה חסר תחת סעיף תיאורים.
וגם. אנטרים זה דבר נהדר.
הוא והיא מדברים איזה שתי שניות ואז שוכבים, אבל צריך לרדת אנטר כל פעם אחרי שמישהו מדבר. למשל, אקראי מהמוח שלי:
"הוא הרוס," היא אומרת בברוטליות. העיניים שלה כהות באור הגווע בזמן שאני מביט בה.
"אני יודע," אני אומר. אני בולע רוק וממשיך לדבר. "אני יכול לתקן את זה."
"לא, אתה לא," היא אומרת.
כן, את יכולה לעשות פסיק, לסגור גרשיים ולתאר. תיאורים זה לא מילה גסה.
וקפיצות של נקודות מבט לא אהוב עלי במיוחד, כי זה קוטע את הסיפור באמצע.
איך פתאום היא רוצה להתאבד, ומי לעזאזל צועק מאחוריה?
והיא על סמים? מסוממת, כאילו? את יכולה גם לתאר איך היא מזריקה הרואין במקום בוכה, את יודעת.
אולי השתמע מזה ביקורתיות יתר ואולי תקיפות, אבל זה לא בכוונה לפגוע, רק כדי שהסיפור שלך ישתפר.

21/09/2015 16:43

חחחח לא הכל סבבה אמת תודה אני יודעת שאני מחזירה פרטים אני לא כותבת הרבה זמן ואני לא הכי יודעת איך לכתוב ממש נכון ומה שכתבת ממש עזר לי מהפרק הבא אני יעשה בול כמו שאמרת על התיאורים הכל ומי שצעק לה מאחורה בכוונה לא אמרתי כדי שזה היה מותח אבל את צודקת בכל ובאמת תודה ולדעתי זה בכלל לא תקיפה או ביקורת יתר כי את אומרת את מה שאת רואה וזה סבבה ותודה כי בזכות שמוכנים אותי הסיפור יכול רק לעלות תודה

21/09/2015 17:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך