סם אהבה פרק 16

Safe and Sound 02/10/2015 719 צפיות 2 תגובות

פרק 16
ישבתי במיטה הלא נוחה, שון כבר הלך.. הדמעות כבר הפסיקו לצאת הרגשתי את הריקונות בי הוצאתי את הכל כל מה שחוויתי כל השנים העלה את המוות, את התעללות שעשו לי, את מתן את הכל.
נזכרתי במילים של שון ליפני שאלך, "אני לא עוזב אותך לבד אני הולך, אבל אני חוזר עם תוכנת להוציא אותך מכאן."
המילים שלו לא שיפרו את הרגשתי מאיפה אני הדעה שהוא באמת יחזור ולא ברח ממני.
שתי דפיקות שמעתי מהדלת הלבנה הגדולה." קייסי אנחנו נכנסים. " שמעתי קול לא מוכר. הדלת נפתחה לאט, הבטתי בשני הדמיות דמות אחד שלא רציתי לראות אותה בחיים, ודמות אחד שלא הכרתי, אבל ידעתי שזה קשור לרצח של הורי מה הם עוד רוצים ממני זה לא הספיק.
" קייסי שלום אני ריצאר'ד וזה מתן. "אמר בזמן שישבו בכיסאות שהונחו ליד המיטה. הסתכלתי על מתן במטרה לראות סימן כל שהוא של רגש על מה שקרה ליפני כמה שעות, אבל ראיתי רק מבט אדיש ידעתי המשטרה שלחה אותו.
הרגשתי את עצבים מתחילים לגדול איך הוא שיחק בי כך, איך הוא בכלל נישק אותי אמר שהוא יעזור לי, איך הוא יכל לצחוק לי בפנים כך איזה בן אדם הוא?
"שלום קייסי כמו שהצגתי אותי אני ריצאר'ד וזה מתן אני במחלקת הרצח, ומתן של הסמים בנו לשאול אותך כמה שאלות. " אמר רציני בזמן שהוציא מכשיר מקליט ומספר דפים.
בחנתי אותו, העיינים היו כל כך שחורות כמו הלילה, והגוף שלו היה דקיק ורזה, אבל הפנים שלו נראו של אדם טוב, אבל זה סתם מבט פנים שלבש על עצמו היא אפשר לדעת באמת עם אדם הוא רעה או טוב.
" תשאלו. "אמרתי בחוסר חשק, לא הבטתי על מתן הוא הגעיל אותי כל כך.
" טוב אז עם כך נתחיל. "אמר והפעיל את המקליט.
" שאלה ראשונה איפה היית בשעת הרצח? "שאל בוחן אותי.
" הייתי במסיבה ושהג.. הוא עצר אותי מלהמשיך.
"אני מבקש שתעני רק על השאלות המתבקשות בבקשה"
"מה ראית שחזרת מהמסיבה? "שאל ומביט בי בוחן את פני שוב.
" ראיתי אותם מוטלים על הרצפה. "אמרתי בכאב, כואב לי כל כך הגיע להם למות.,אבל לאף אחד לא מגיע למות מרצח כל כך ניבזי.
" את יודעת מי היה רוצה לפגוע בהם? "
" לא שידוע לי. "עניתי רציתי רק לברוח משם רק לרוץ לרגע הצטערתי שלא קפצתי מהחלון.
" ושאלה אחרונה "אמר מרים את עינינו מהדף מביט בי," העם יש לך מניעה להרוג אותם? "
" לא." עניתי מזועזעת מהשאלה הזאת,ומתן עמד בשקט כל הדיון זה מה שחשבתי.
"סיימנו כאן ברגע שישחררו אותך את עצורה על רצח רותי ובן. "אמר." מה" צעקתי, הם רק חקרו אותי מה קורה כאן. "מה אתה עושה". "צעק מתן הבטתי בהלם במתרחש
מה קרה כן הרגע?
נקודת מבט סודית
עשיתי את מה שביקשתה.

מה קורה כאן איך עצרו אותה על חקירה אני יודעת שזה לא אפשרי אבל אתם תבינו בהמשך הסיפור ומפרק הבא עלילה מתחילה אני יודעת שהפרק ים עד עכשיו היו משעממים אבל תחכו לפרק הבא וחוץ מזה
וחג שמח קצת באיחור, אבל שהיה לכולם חג שמח וחופש מהנה ושבת שלום כמובן.


תגובות (2)

וואו הסיפור שלך מרתק, בהתחלה קצת נרתעתי אבל אז התחלתי לקרוא ומאוד אהבתי! טוב חפרתי אז בקיצור אני מחכה להמשך ^-^

03/10/2015 00:24

ואואו תודה עשית לי את היום חחח

03/10/2015 07:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך