סם אהבה פרק 15

Safe and Sound 26/09/2015 670 צפיות 2 תגובות

פרק 15
"לא" שמעתי צעקה מאחורי, אבל הייתי בבועה משלי לא שומעת כלום, רק רציתי לקפוץ. לשכוח מהבעיות שלי, מאונסים שאבי הביא הבית ואימי הייתה מסתכלת ומצלמת.
הרגשתי את הגוש בגרון שעומד שנים רק רוצה להתפרץ, דמעה,אחד יצאה ואחריה סחר שלם. נימס לי להרגיש כך כל כך אדם חולה שלא רוצים אותו בסביבה שרוצים רק לנצל ולזרוק. הדמעות לא מפסיקות הן רק מתחזקות. התחלתי לראות מטושטש הראש שלי הסתחרר מהגובה,.
הרגשתי שזה הגיע לקפוץ לתאום שיפסיק את כל הבעיות, את כל הכאבים, את כל הסבל שחייתי כל חיי.
"על תעשי את זה" שמעתי קול חלוש. האיש תפס את ידי הרגשתי שמשהו פוצץ לי את הבועה הזאת שהייתי מלפני מספר שניות. הסתכלתי על הפנים שלו שהביאו עכזבה, כאב, פחד, דאגה, כל כך הרבה רגשות בבת אחת.
"על תעשי את זה." הוא משך אותי לחיבוק, חיבקתי אותו חזרה.
"על תעשי את זה. " חזר על מילותיו.
התנתקנו מהחיבוק.
" סתכלי עלי. "אמר ברוך. פחדתי להרים את מבטי, לראות לו שאני כל כך חלשה ולא החזקה שהייתי מבחוץ, לראות לו את הדמעות שלי את הדמעות של הפחד, של הכאב.
הוא תפס אותי בעדינות בסנטר מרים בעדינות מפחד שהפגע בי.
הסתכלתי על עיניו שנית להיום. הוא נישק את דימעותי.
"אני מצטער שלא הייתי איתך, אני מצטער שלא עזרתי לך ,אני מצטער שלא הייתי שם בשבילך ,אני מצטער " אמר מאוכזב מעצמו.
זה לא השמתך." אמרתי בכאב.
"שום דבר לא השמתך. " הוספתי, הסתכלתי על עיניו הכחולות כמו אוקיינוס שהם תמיד רגועות, אבל עכשיו הם סוערות כמו האוקיינוס בסערה.
הוא דחף אותי שוב לחיבוק.
" אני יעזור לך לברוח מכאן, אני לא משאיר אותך כאן, אני לא עוזב אותך כאן." אמר עצבני ונחוש בדעתו, אבל זה לא עזר לי הוא לא יכול להציל אותי אף אחד לא יכול.
"אתה לא יכול. " מלמלתי.
" אני יכול את תראי. "צעק, " אני אוהב אותך קייסי. "אמר קאפתי במקומי, הוא לא יכול לאהוב אותי אני רק ייצור, אני מפלצת.
" על תשקר לי."צעקתי.
"אני לא משקר. "אמר וחיבק." אני אוהב אותך כל כך שאת לא מתארת לעצמך מה אני מסוגל לעשות בשבילך. "
הרגשתי את אהבה מציפה אותי, אבל אסור לי הוא רק ינצל אותי.
" אני מצטערת. "אמרתי חולשות," אבל אני לא אוהבת אותך. אמרתי בעצב, ובשקר אני כן מרגישה עליו משהוא אבל לא יודעת מזה.
"אני יודע, אבל זה לא עוצר אותי מלעזור לך אני יוציא אותך מכאן. "אמר בקול נחוש, ואני רק מביטה בוא.
שניי אנשים עומדים במרכז החדר הלבן אחד שמבטיח והשני מבטל דבריו.
שון אתה תעזור לי בסוף? העם אתה באמת אוהב אותי? הוא שרק רוצה לנצל אותי? שון מה אתה רוצה באמת זה השאלה שעברה במוחי.

המ.. פרק לא כזה יפה אני יודעת ודי משעממת והייתה תגובה אחד בפרק הקודם אני מקבל לזה שהיא התכוונה לתאר ואשמח עם יש דברים שצריך לתקן השמח עם תעזרו והייתה עוד תגובה שחשבה שהיא תקפוץ מהחלון חח סליחה שהיא לא קפצה מהחלון חחח השמח לתגובות גובות ולדרוגים והפרק משעמם אבל חשוב לעלילה השמח לדעת מה דעתכם שהיה לכולם שבוע מבורך


תגובות (2)

השתפרת. מאוד. בראבו!

27/09/2015 12:57

תודה

27/09/2015 13:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך