סם אהבה פרק 19

Safe and Sound 25/10/2015 783 צפיות תגובה אחת

לא חשבתי באותו רגע הדבר היחיד שעבר לי בראש זה לעזור לקייסי.
לא היה אכפת לי שאני עושה משהוא אסור, אני יודעה שהיא לא עשתה כלום ואני יוציא אותה מזה.
"תרגעי אמרתי לך שאני יעזור לך לא. "חייכתי עליה מהנעשה להרגיע את הלחץ שהייתה בוא.
היא הסתכלה עלי מופתעת ועיניים שלה נפתחו לרווחה, בטח לא חשבה שעשה זאת אמת הפתעתי את עצמי גם.
"אבל א..נ…י . ל.א"  גמגמה  את מה שרצתה להגיד.
"היי תרגעי, הכל היה בסדר."  אמרתי מעודד אותה ואותי ביחד.
רגע מה אני עושה  בכלל מהנעשה לעזור לה והיא גם כך הייתה נכנסת לכלא על החזקת סמים, וישללו  לי את התפקיד. פניתי לצד של  הכביש עוצר בבום מה אני עושה?
"אתה מצטער על זה, זה בסדר אתה יכול להמשיך בעבודה שלך, ואני הכנס לכלא,
אמרה בקול חסר רגשות, הכאיב לי שהיא דיברה עלי כך, אבל זה לא צריך להכאיב לי.
לא עניתי לה לא ידעתי מה לעשות עם עצמי לאן הכנסתי את עצמי?
עדיף שלא הייתי מתערב מהתחלה.
"תגידי לי שאני עושה את הדבר נכון." מלמלתי והיא הרימה את מבטה.
"תעשה מה שבראש לך עם אתה חושב לנכון תעשה זאת ,עם לא על תעשה זאת." אמרה וחזרה להסתכל מהחלון, הכל היה חשוך אפילו לא פנס אחד בכביש הכוכבים והירח סיפקו טיפה של אור.
הסתכלתי על קייסי פניה מחוסרות רגש אילו ידעתי מה היא מרגישה מה היא חושבת כרגע. התנעתי את המכונית
" החלטתה?" שאלה בשקט.
" כן ."מלמלתי אני יודעה מה אני הולך לעשות , אני מקווה שזה לא היה סתם כי זה הולך להרוס לי את  כמה שבניתי במו ידי.
אחרי שעה של נסיעה שקטה  ולא נעימה שחשבתי שלא תיגמר כמעט הגענו סוף סוף.
"לאן אתה נוכח אותי?"שאלה אחרי שנכנסו ליער .
"יש בית בהמשך היער ."מלמלתי ומסתכל לראות שאני לא נתקע בסלע או בעץ.
"למה אתה נוכח אותי לשם ?"שאלה , כאילו זה לא ברור מעליו .
"את לא יודעת" שאלתי בצניות לא בכוונה לקבל תשובה ,אבל היא לא הבינה  את זה.
"לעזור לך לא." אמרתי בחיוך
"תודה "לחשה .
"תבואי תמיד." חייכתי .
"הגענו ."אמרתי מסתכל על הבית שיותר כמו אחוזה גדולה ,מבחוץ כולו חום ישן , ויש בוא חמש קומות טוב כאן גדלנו עשרה אחים. יצאתי מהמכונית פותח לקייסי  את הדלת. "איזה ג'נטלמן" צחקה עלי.
"מה חשבת אני מוצר איכותי" אמרתי זורם עם המשחק שלה .
"כן ."אמרה בקול חושני, היא נכחה את זה בצחוק ,אבל זה גרם לי למשהו זה גרם לי לחשוב עז להפשיט אותה כאן, על מה אני פאקינג חושב יש לי אישה בבית.
"  בואי."תפסתי את ידה  , הנגיעה הקטנה הזאת גרמה לי לצמרמורת מהסוג הטוב קייסי מה את גורמת לי בגוף.
אחרי הליכה של כמה צעדים בודדים הגענו לדלת, הוצאתי את המפתח שמתחת לשטיח של הכניסה אני תמיד משאיר אחד רזרבי.
"ואו "אמרה בהתפעלות מהבית ,הוא היה מהבית מהסגנון של פעם.
"בואי" התקדמנו מנחה אותה לסלון ראיתי את הפה שלה נפתח לרווחה, הסלון היה כמו מהסלונות  של הסרטים הישנים היה בוא ערובה ,וכמה ספות בצבע שחור וריצפה הייתה בצבע חום בהיר, אהבתי את הצבעים של הבית, איך שהוא מכניס סגנון של פעם ושל היום.
" בואי אני יראה לך את המקום שתהיה פה עד שעניין יסתדר ונראה מי באמת רצח את ה.. "שתקתי שראיתי את מבטה, מבט של נפש פצועה.
"בואי "תפסתי את ידה בעדינות מפחד ליפגוע  או להכאיב לה.
"הכל כל כך חם בבית  הזה "מלמלה .
"את צודקת במאה אחוזים". את רעבה הוספתי בזמן שהיינו במטבח.
" קצת "השיבה אני אוהב את הכנות שלה.
"מה באה לך?" שאלתי שוכח בכלל  מהבעיה היותר גדולה שלי.
"המ..  ספגטי." אמרה בקול ילדותי, לרגע רציתי לנשק אותה לחבק אותה  אני מרגיש בוגד, בעצם אני בוגד רק מה מחשבות על משהיא אחרת.
ושואל וחושב אז תעני, הפלאפון שלי צלצל. "עלו" עניתי מסתכל על קייסי שהתמקמה לה בכיסא.
"איפה אתה ?"שמעתי את הפקד אומר בקול נוקשה ,לא ידעתי מה להגיד ומזה חששתי הבעיה הגדולה שלי התממשה.
"המפקד היא ברחה לי אני מחפש אותה." אמרתי את הדבר הראשון שעלה לי בראש רואה את החיוך הקטן שהופיעה לה על פנייה,
וזה חימם לי את הלב.
" המפקד אני מחפש אותה היא עלתה על טרמפ אני לא יודעת לאיזה כיוון להתחיל." המשכתי בשקר .
איך היא ברחה לך , ולמה בכלל לא הודעתה?" שאל עצבני, אני קוראה לכול כוחי הביטחון תהיה איתי בקשר." אמר וניתק, זה הולך ומסתבך.
"מה הם אמרו?" שאלה מתעניינת .
"הם שולחים אנשים לחפש אותך."השבתי ראיתי חשש בעינייה ראיתי גם פחד ,חרדה, ועצב ,כל כך הרבה רגשות בו זמנית.
"הם לא החפשו אותך כאן." אמרתי משכנע אותה יותר נכון אותי.
"הספגטי מוכן, הגשתי להצלחות כמות מכובדת , בתאבון." אמרתי
"  גם לך" השיבה, אבל היא לא אכלה כלום עבר כבר חמש דקות שלמות שהיא רק מסתכלת על הצלחת  ולא אוכלת.
" מה קרה?" היא זזה בהיא נחות על הכיסא.
"אני  סיבכתי אותך בכל כך הרבה דברים, יכולים לקחת לך את המקצוע ולהכניס אותך לכלא "יש לך אישה בבית  בטח עכשיו היא רואה בחדשות מה קורה והיא דואגת לך,
ובמקום זה אתה כאן איתי, אני הרסתי לך את החיים משהוא שהבטחתי שאני לא יעשה לאף אחד." אמרה את המילים אחרונות  כימעט ללא קול ,אבל שמעתי.
"הכל בסדר באמת ,את לא הרסת לי כלום אחרי שנתפסו את הרוצח אמיתי הכל היה בס.. "
"לא "היא קטע אותי ."אני לא רציתי לאמין לזה ,אבל זה ניראה לך הגיוני שעל כלום כך סתם מכניסים אותי לכלא, זה נראה לך הגינוי שלא היה לי משפט ,זה ניראלך?" צעקה." אתה לא מבין הם מושחדים ובטח ממי שרצח את הוריי ,ועכשיו אתה גם בבעיה הזאת אני כל כך מצטערת." אמרה  וראיתי דמעה נופלת על השולחן, קמתי מהכיסא מתקרב עליה בצעדים מהוססים ירדתי על ברכי כך שעכשיו ברכי על הריצפה ואני בגובה של עייניה. שראיתי את הדמעות עלה רציתי לבכות ביחד איתי הרגשתי על בשרי את הכאב שלה.
הלב שלי נשבר לרסיסים שאני רואה אותה כך כל כך פגיעה.
הרמתי אותה בצורת ערסל יושב על הכיסא במקומה ומניח אותה עלי בצורה שמחזיקים תינוק, כך שפנייה  בצווארי היא הרימה את ידעה לצווארי מחבקת אותי מתנחמת בחיבוק.
" ששש  הכל היה בסדר את תציאה מזה, אנחנו נצאה מזה  את תראי שהכל הסתדר לטובתנו , ואני היה בתפקידי ולא תהרסי אותו, ואת תציאה לא השמה ברצח הוריך."
'מזה משנה אני הכנס על הסמים לא "  אמרה בקושי בין הדמעות.
"לא מה פתאום אחרי שהכל הגמר את  תלכי לגמילה את לא תכנסי לכלא, אני לא אתן לזה לקראות, תבטחי בי." אמרתי מהנעשה להרגיע אותה. 
" אני  בוטחת בך, אבל אני לא בוטחת בי שלא יזיק לך "אמרה בקול עצוב.

ואואואו פרק הכי  ארוך שיצאה לי 1021 מילים אני גאה בעצמי אבל הייתי יכולה יותר טוב אז זה פיצוי שאני מעלה לא מהר כל כך כי יש לי מליון ואחד עיסוקים אבל הפעם היה לי קצת חופש אז ישבתי שעות על הפרק ואני מקווה שהוא מעניין.
ונ. ב
השמח עם תבחרו יומיים בשבוע שעלה שני פרקים כך שידעה שהיום המסוים הזה חייב לעלות פרק  לא משנה מה גם עם זה אחד בלילה. 


תגובות (1)

חחח פרק יפה(;

26/10/2015 07:50
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך