סם אהבה פרק 2

Safe and Sound 23/08/2015 972 צפיות אין תגובות

פרק 2

אני מצטערת אני לא ידעתי מה לעשות הם עבדו עלי אני מצטערת, קמתי במהירות מתנשפת זה היה רק חלום אמרתי לעצמי
רגע איפה אני טעיתי לעצמי הייתי בחדר לא מוכר, קמתי הולכת לכיוון הדלת בצעדים כושלים הפחד התחלחל בי פתחתי תדלת בהיסוס רב ליד הדלת היה מדרגות כנראה מובילות למטה, ירדתי במדרגות כל צעד הפחד גבר בי." אני רואה שקמת" עמד מולי בנאדם יפה טוהר כאילו שהוציאו אותו מקטלוג עיניים שלו כחלות חזק כמו האוקיינוס, והגוף החסון שלו והשרירים שרואים שהוא הולך למכון כושר הוא הגבר הכי מושך שראיתי.
"מי אתה"שאלתי בקול תקיף.
"ראיתי אותך בסמטה ואיך שהתנהגת וידעתי שנכחת משהוא פחדתי שצהוא יכול לעשות לך משהוא" אמר.
לא הבנתי בדיוק תקטע שלו למה שיעזור לנערה שהוא בכלל לא מכיר.
"אתה בכלל לא מכיר אותי" אמרתי בזילזול
"לא צריך להכיר כדי לעזור לאנשים" אמר כברור מאליו.
"בואי את בטח רעבה " אמר ונכח את ידי עברה לי צמרמורת ניראה לי מפחד ממנו?!
"דרך הגב קוראים לי מתן" ,הוסיף אחרי שניה.
"ולך" שאל בחיוך
"קייסי" אמרתי בקול אדיש לא הבנתי מה הוא רוצה ממני אבל כן ידעתי שפחדתי ממנו מסיבה לא ברורה.
"מה נכחת" שאל בכעס, ואו משהוא לא בסדר עם הבחור הזה מה יש לו לכל הרוחות הוא לא מכיר אותי והוא מביא אותי לבייתו לעזור לי אין לי מושג במה לעזור לי , כי אני בסדר גמור. ועכשיו הוא מביא לי לאכול ועוד הוא שואל מה נכחתי בכעס מה לעזאזל?!
"מה אתה רוצה ממני" צעקתי ומשכתי את ידי
הוא ניבהל והסתובב עלי
"כלום סך הכל עוזר למשהיא ראיתי ברחוב" אמר מבהול טיפה
*מה אתה רוצה סקס להנוס אותי להרוג אותי, תעשה טובה מי עוזר לנערה מסוממת" שאלתי בקול תקיף הוא הסתכל עליי המום
"ואו רילקס מה ניסגר איתך אישה כולה בנאדם שאוהב לעזור את רוצה הדלת פתוחה אני לא מחזיק אותך או משהוא סך הכל רציתי לעזור" אמר בקול חסר רגש .
כמה פעמים הוא יכול להגיד לעזור הבן אדם הזה לא שפוי. ראיתי את דלת הכניסה ורצתי משם אבל הייתה לי הרגשה שזה לא הפעם אחרונה שהראה את מתן.

נקודת מבט של מתן

טפסתי אותה הגיע הזמן סוף סוף אולי היא ברחה אבל היא עוד תחזור ..

השמח לדירוגים ותגובות ומה דעתכם על מתן
או קייסי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך