Safe and Sound
רציתי להגיד שבחיים לא כתבתי סצנת סקס והיה לי נוראה קשה לכתוב את זה אני מקווה שיצאה סבבה והשמח לדעת מה אתם חושבים

סם אהבה פרק 3 ( סוטה)

Safe and Sound 25/08/2015 2348 צפיות אין תגובות
רציתי להגיד שבחיים לא כתבתי סצנת סקס והיה לי נוראה קשה לכתוב את זה אני מקווה שיצאה סבבה והשמח לדעת מה אתם חושבים

פרק 3
רצתי אין לי מושג לאיפה, אני בכלל לא יודעת איפה אני רק רציתי להתרחק מהבית שלו. הגעתי לפארק שהוא די קרוב לביתי "קייסי" שמעתי צעקה מאחורי הסתובבתי "מי עם לא שוןשון" אמרתי בצחוק.
"היי דיי לקראו לי כך עוד פעם אחד אני הרצח לך תפה" אמר
"מאמי מה שאמרת עכשיו לא הגיוני ועל תתנסה מעלי אני מכירה אותך טוב מידי" אמרתי צוחקת מהטיפשות שלו .
"מה שנכון נכון" אמר בקול ילדותי, "תגידי הוא נתן לך תחומר" שאל מתעניין.
"כן" אמרתי שמחה.
"קייסי אמרתי לך מיליון פעם על תיכחי את זה זה חומר לא טוב מי שנוכח את זה מוצאים אותו בסוף מת או בבית משוגעים תפסיקי עם זה" אמר בכעס שראו לו תוורידים בצווארו הוא דואג לי מאוד אנחנו מכירים כל החיים אחד תשני.
"תרגע אני יודעת. מה אני עושה, ואני יכולה לשלוט בזה חוץמזה" אמרתי מתגוננת על עצמי.
"כל מסומם אומר את זה" אמר בשקט ,אבל די נעלבתי ממנו הוא בן אדם היחיד שאני באמת נפגעת ממנו,הוא הבן אדם היחיד שאני מתנהגת איתו כמו פעם כמו ילדה תמימה שהייתי עם מעט ממה שאני עכשיו.
לא עניתי לא רציתי לענות לו אחרי מה שאמר
"היי על תיכחי את זה קשה זה רק לטובתך ועכשיו ליותר חשוב" אמר עם חיוך ממזרי ,"מה דעתך לתת לי" אמר תוך שניות חייכתי עליו "אצלי או אצלך שון שון "אמרתי בקול מפתה
"אצלי" לחש לי באוזן "בואי" נכח את ידי ברכות שמתאימה לו.
אנחנו ידידים עם הטבות זה תמיד היה כך אני לא מתנגדת ובטח שהוא לא מתנגד זה מספק את שניינו.
* הוא תופס אותי בחוזקה מתיח אותי לקיר טורף לי תפה בשניה פתחתי נותנת ללשון שלו לכנס לפי הלשון שלו, ושלי רוקדים מעונג. "אני מקווה שאת רטובה בשבילי למטה" אמר מוצץ לי תצוואר המילים הגסות שלו רק עשו לי את זה יותר הרגשתי תרטיבות בתחתונים. הרגשתי חרמנית מידי למשחקים רק רציתי אותו בתוכי.
הוא זרק אותי למיטה עולה מעלי מרים לי תחולצה זורק אותה על הלא נודעה בחדרו הגדול הוא ישר זורק אחרי שניה גם את חולצתו, הוא חוזר לנשק לי תצוואר ועובר לפה פותח במיומנות תחזיה מנשק לי תפטמות מוצץ, נושך מנשק תשביל של הבטן לבטן התחתונה מוריד לי את המכנס מכניס שתי הצבעות לתחתונים שלי לוחץ לי על הדגדגן
משחק איתו, גנחתי זורקת את ראשי לאחור הוא הריד תמכנסים שלו ראיתי תבליטה בבוקסר שלו ליקקתי תשפתיים הפכתי את שנינו כך שאני למעלה ירדתי לו מורידה תבוקסר "פאק" מלמלתי לעצמי נוגעת בוא גניחה יצאה מפיו הכנסתי בבת אחת תזיין ענקי שלו לפי הוא תפס את שערי מעודד אותי להמשיך במעשי המשכתי יותר חזק הכנסתי את כולו שוב, ושוב "קייסי" גנח את שמי וגמר לי בפה אני אוהבת שאתה טעים כמו שוקלד לחשתי לו ליפני שהבנתי מה קרה הוא הפך אותי שאני למטה וחדר לתוכי החדר התמלאה בגניחות שלנו *

"זה היה הסקס הכי טוב שהיה לנו "אמר מרוצה ואני הסכמתי איתו "אני חייבת ללכת שון " אמרתי כמה מהר חיפשתי את הבגדים שלי שמפוזרים בחדר " חכי "אמר אחרי שסידרתי תעצמי. הסתובבתי עליו "אני ילווה אותך" אמר והתלבש גם הוא.
אהבתי להיות איתו הוא יודעה איך לגרום לבת להנות
"ביי" אמר שון נותן לי חיבוק נכנסתי הבית לא מסתכלת לכיוון " ההורים" שלי נכנסת לחדרי קרסתי על המיטה מביטה בתיקרה המחשבות נודדות על מתן למה פחדתי ממנו כל כך בחיים לא פחדתי כך ועוד מאיש זר ומה הוא בכלל עשה שם ולמה הוא הביא אישה זרה לבייתו מחשבות התחילו "לרוץ" לי בראש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך