סם אהבה פרק 5

Safe and Sound 27/08/2015 825 צפיות אין תגובות

פרק 5
הסתכלתי עליהם באימה ,פחדתי כמו שלא פחדתי הרבה זמן. ידעתי שיש משהוא מסריח במתן הזה לא סתם הרגשתי עליו פחד.
"ומה הוא בדיוק עושה כאן" שאלתי בלי רגש מסתירה כל זכר לפחד שיש בי.
"הוא הולך לחנך אותך מעכשיו את הולכת לחיות אצלו עד שימאס לו ויהרוג אותך ועם התנהגות שלך שבוע הבא זה הלוויה שלך" אמר בקול מאושר, אני שונאת אותו הוא לא אבא שלי הוא בן אדם זר שהביא אותי לעולם הכז.. רגע להרוג אותי מה?! ולחיות אצלו מה הם חושבים שהם עושים?
"מה אמרתה" צרחתי.
הסתכלתי עליו הפחד נעלם נישאר רק אני, והכעס שלי להרוג את כל מי שעומד בבית הזה. התקרבתי עליו בצעדים קטנים מוציאה תהולר רוצה לתקוע לו אותו בלב עד הטיפה אחרונה של הדם. מתן פתאום התערב "תכניסי תהולר" אמר רגוע, אבי הלך מאחוריו פחדן, ואימי הסתכלה בלי לעשות כלום זה מה שהיא עושה כל החיים שלה. לא הכנסתי תהולר כיוונתי אותו על מתן בשנייה ליפני ששמתי לב מה קורה ההולר היה ביד של מתן." בחיים אבל בחיים שלך על תרימי עליי סכין או בכלל יד" שמעת צעק , הפחד חזר ברגע שהוא צעק אין לי מה לעשות אני לא יכולה לברוח מכאן. השפלתי את ראשי לרצפה מאגרפת תיידים מרוב עצבים ,תסכול ,פחד שהכל יחזור כמו פעם . הוא תפס את ידי בחוזקה הרגשתי שתולשים לי אותה" מעכשיו אני נוכח אותה תחת חסותי אתם לא יכולים לבקר אותה, אתם לא יכולים להיות איתה בקשר לא כלום, ולא להגיד לאף אחד איפה היא." אמר להם. "על תדאג חברים לא שידועה לנו שיש לה, ומיצדנו שתמות. "אמר בקול של מה אכפת לי תעשה בה מה שאתה רוצה, ואימי השפילה מבט. "עזוב לי תיד "אמרתי בשקט שלא מתאים לי, אבל האחיזה שלו נהייתה יותר חזקה "ביי היה נעים לא להכיר אותכם." אמר וגרר אותי אחריו נעשיתי להתנגד "שחרר אותי" התחלתי לצעוק ולנעשות לשחרר את ידי. "תשתקי" אמר וסתר לי רציתי לבכות, אבל אני לא יתן לו תתענוג הזה. נעשיתי להתנגד אבל הוא זרק אותי למכונית. "עם תעשי בעיות אני יהרוג אותך אז תהיא בשקט עכשיו ועל תעצבני אותי." אמר כועס. "מה קרה אמרתה שאתה אוהב לעזור לאנשים* אמרתי מזכירה לו תמילים שלו.
"את תמימה יחסית לילדה כמוך עד עכשיו לא הבנת שלא נפגשנו "בטעות" וניראה לי שכבר הבנת שלעזור זה לא באמת הקטע שלי" אמר.
באותה רגע ידעתי שהחיים שלי נהרסו עוד יותר ממה שהיו .

זה כל הפרק המ..
פרק הבא יעלה מחר בסביבות השעה 20:00
והשמח לדירוגים ותגובות:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך