Safe and Sound
זה כול הפרק לא ציפיתם לזה נכון שכל זה חלום אמת גם אני מתיי שכתבתי תפרק חשבתי לעצמי יש מלא סיפורים בסגנון הזה רציתי לעשות משהוא שונה. ואמרתי שהפרק יעלה בשמונה בערב אבל הסידורים שהיו לי התבטלו ואני יעלה אולי היום עוד פרק

סם אהבה פרק 6

Safe and Sound 28/08/2015 796 צפיות אין תגובות
זה כול הפרק לא ציפיתם לזה נכון שכל זה חלום אמת גם אני מתיי שכתבתי תפרק חשבתי לעצמי יש מלא סיפורים בסגנון הזה רציתי לעשות משהוא שונה. ואמרתי שהפרק יעלה בשמונה בערב אבל הסידורים שהיו לי התבטלו ואני יעלה אולי היום עוד פרק

פרק 6 חלום

"כנסי" אמר.
הסתכלתי על בית שהיה שונה ממה שהייתי מלפני יומיים, זה היה בית מפחיד "תראי אני לא כמו בסרטים שיש לו שומרים ואסור לך לצאת מהבית וכל החרטא הזאת אני יותר גרוע מהסרטים רק שזה במציאות ואני לא חטפתי אותך את יכולה ללכת מתי שאת רוצה אבל ברגע שתוציאי רגל מהבית את מתה אז תעשי עם המידע הזה מה שאת רוצה." אמר והתחיל ללכת. עמדתי לא רוצה לכנס לשם ובטח לא להיכנע לו. "את מתכוונת לכנס או שאני צריך ליגרור אותך" אמר בחוסר סבלנות. עמדתי במקומי עדיף שיהרוג אותי. אני לא מאמינה שאחרי 10 שנים האנשים שחושבים שהם ההורים שלי סוחרים אותי לאנשים שוב פעם.
מתן התקדם עלי תופס ביידי בחוזקה כמו שתפס בביתי , הפעלתי כוח על רגלי כך שאני לא יזוז אבל הוא חזק ממני הוא גרר אותי בכוח עד לכניסה ובעט לי בבטן. "פעם אחרונה שאת מתנגדת פעם הבא שתתנגדי את תכירי מקרוב תרובה הבנת" השתעלתי מבעיטה זה כאב מידי. עמדתי חזרה כאילו כלום לא קרה לא מראה תחולשות שלי, אבל בתוכי ידעתי שעוד שניה אני הפרוץ בבכי . "אביך אמר לי שאת עושה תעצמך לא מרגישה כלום" אמר והתיישב על הכיסא. "לא עושה תעצמי זה לא כאב" אמרתי .שקר. אני חייבת לברוח מכאן אין שומרים אין כאן אף אחד רק הוא אני יכולה לברוח זה לא אמור להיות קשה כל כך.
הסתכלתי על הבית הוא אפל מהשאר הבית שהייתי בוא פעם הקודמת הבית הזה היה יחסית קטן יותר ומפחיד הצבעים היו כחול ושחור , והריצפה הייתה שחורה, לא היה סלון במקום הסלון היו כיסאות, ולטלוויזיה, המטבח היה קטן ולא היו בבית הזה חלונות הבית היה מפחיד ומוזר.
"שבי" הוראה לי לשבת.
"אני רוצה לעמוד" אני לא יעשה מה שהוא אומר "את רוצה למות אני רואה אין לי בעיה" אמר והוציאה תהקדח כיוון אותו עלי בום.
קמתי מתנשפת ,קמתי בחדרי מה זה היה כל זה היה חלום? אבל זה היה כל כך מוחשי. ירדתי למטה שותה כוס מים, אבל איך לא יכול להיות חלום מוזר ולמה חלמתי על מתן בחלום הוא היה בן אדם חולני הבטתי בשעון רואה שהשעה שמונה בבוקר ישבתי על הכיסא במטבח חושבת על החלום עד כדי כך נבהלתי ממתן שחלמתי חלום כזה עליו ,אני לא רגילה לאנשים חדשים.
"אני רואה שקמת." אמר בזילזול כמו בכל בוקר. "תשתוק בן" אמרתי.( זה השם של האבא ) יצאתי לגינה שואפת אוויר. התקשרתי לדילן.
"דילן" אמרתי לטלפון אחרי שענה.
" היי יפה" ענה שיכולתי לשמוע תחיוך שלו, בטח שהחייך מרוויח כסף על חשבוני.
"אני רוצה היום את הסמים ."אמרתי ישר ולעניין ."תבואי בשעה 9 לרחוב ע*** אני לא יכול לבוא לסימטה" ענה.
"טוב" עניתי וניתקתי , נכנסתי הבית עולה לחדרי זורקת עלי חולצה כחולה פשוטה וטייץ, ונעלי בובה התלבשתי מהר עושה את הרגוני הבוקר שלי. הסתכלתי לשעון שיט עשרה לתשע אני יאחר "לאן את צריכה" הנהג מונית שאל "לרחוב ע*** "תוך 15 דקות הגעתי שילמתי למונית, ראיתי את דילן מחכה לייד חומה הלכתי עליו הוא ראה אותי. " את מאחרת בחמש דקות" אמר בכעס. "טוב כך תכסף ותביא לי" התעלמתי מהכעס שלו "כחי "אמר שם לי את ביידים בזילזול נכחתי. הסתובבתי חזרה למונית ק"ייסי רק שתדעי את מוזמנת למסיבה שלי בערב " הסתובבתי עליו." ממתי אתה מזמין אנשים שקונים ממך סחורה?" שאלתי "זה עניין עסקי את תראי תגיע לרחוב הזה ואני השלח מישהוא שיבוא לכחת אותך" אמר. "ובאיזה שעה?"
בעשר אמר והולך, הלכתי חזרה למונית..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך