Safe and Sound
נכון שאמרתי שאני לא כותבת פה ובאתר השני אבל הרגשתי ממש לא יפה כי אחרת לא הייתי צריכה לעלות לכאן בכלל אז אני כן מעלה פרקים גם לכאן וסליחה על השגיאות אין לי זמן לעבור על הפרק אין לי זמן לעצמי ופשוט הרגשתי שאני חייבת לעלות פרק אז סליחה מראש על השגיאות והשמח לתגובות ודירוגים

סם אהבה פרק 8

Safe and Sound 11/09/2015 768 צפיות אין תגובות
נכון שאמרתי שאני לא כותבת פה ובאתר השני אבל הרגשתי ממש לא יפה כי אחרת לא הייתי צריכה לעלות לכאן בכלל אז אני כן מעלה פרקים גם לכאן וסליחה על השגיאות אין לי זמן לעבור על הפרק אין לי זמן לעצמי ופשוט הרגשתי שאני חייבת לעלות פרק אז סליחה מראש על השגיאות והשמח לתגובות ודירוגים

תקראו את רציתי להוסיף

פרק 8 המסיבה

תותו ,תותו ,תותו שמעתי במעורפל את השעון המעורר, הבטתי מבט לשעון רואה מטושטש משינה 20:00 שיט יש לי שעה להתארגן למסיבה.
קמתי במהירות לארון איזה שימלה אני הלבש כחולה או אדומה? כחולה זה יותר צבע של ערב הוצאתי את השמלה הכחולה ,ונעליי פלטפורמה שחורות. אחרי מקלחת מהירה שאפשר לציין שעשיתי שיא עולם במקלחת מהירה. לבשתי את השמלה ואת הנעלים .שעמתי מיק אפ ,ועיפרון שחור , ונגיעה קטנה של סומק שיבליט את הלחיים החוורות שלי נתתי לשעיר החלק שלי להתפזר עד הגב התחתון. הסתכלתי במראה אהבתי איך שנראתי עם איפור והשמלה ,אהבתי את הצורה של השימלה יש לה שיסוע עמוק בחזה, ופתוחה בגב והצמידה לי את כל הפגמים שהיו בי נראיתי שונה לא נראיתי אני אבל אהבתי את זה.
יצאתי למונית
"לרחוב ע**" אמרתי ושילמתי לנהג.
הוא לא יכול לשלם על מונית הוא הזמין אותי לא אני את עצמי .
"תודה" אמרתי לנהג אחרי שהגענו.
מי צריך בכלל לכחת אותי? הרגשתי נגיע קטנה בקטף יותר נכון ליטוף. הסתובבתי בבהלה למי שנגע בי הסתכלתי עליו בפחד "תרגעי דילן שלח אותי להביא אותך" אמר וראיתי שעשועה בעינו" דרך הגב את נראית יותריפה ממה שדילן תיאר אותך הקוראים לי סקוט ולך? וראיתי שהוא בוחן אותי מלמטה למלאה ושנאתי את זה.
"לא שם שאתה צריך לדעת." אמרתי בחוצפה.
" חוצפנית אני אוהב את זה, טוב יעלה בואי המסיבה התחילה" אמר התחיל ללכת והלכתי לידו. שמעתי מוזיקה חזקה האמת מתאים לי להשתחרר. הגענו לגינה מלאה אבל מלאה כל עולם היה שם .ראיתי את דילן מדבר עם כמה בנים בטח עושה עסקים לא סתם הוא עשה תמסיבה הוא גם אמר שזה בעיניים עסקי יש לו ראש לעסקים לילד הזה. טוב הגיע זמני להשתחרר ראיתי בר איפה שבכניסה לבית "תביא לי את הכי חזק שלך ",אמרתי ומסתכלת על המסיבה" כמה זה?" "מאמי זה מסיבה לא משלמים על שתייה במסיבה" אמר וחייך חיוך פלרטטני ,שלי זה עשה בחילה, כמה אנשים נואשים. שתתי הכל בליגמה אחד , התחלתי לירקוד גם זה היה כיף לא השתחררתי כך בלי סמים מלאה זמן. רקדתי כמו משוגעת כמה נצמדו כלי מאחורה זה די הציק לי אני לא השקר ,אבל אחרי הכל זה מסיבה נכנסתי קצת לבית לנוח גם לבית שלי אתם נכנסים שמעתי משהוא אומר הסתובבתי ו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך