סם אהבה פרק 9

Safe and Sound 11/09/2015 873 צפיות תגובה אחת

ו….

פרק 9
דילן התקדם עלי, " אני רואה שהתמקמת לך פה ." חייך עלי ,חייכתי חיוך קטן חזרה.
הסתכלתי על דילן שהתיישב לו לידי. " רוצה נעשה תחרות?" חייך חיוך ממזרי שלא נראה לטעמי בכלל.
" נו" אמרתי בחוסר ברירה,זה המסיבה שלו , הוא הספק שלי , אני לא יכולה להגיד לו לא אין לי זכות.
" תחרות שוטים עם אני שותה 30 כוסות את חייבת לי 500 ועם את מנצחת את מקבלת"
חייכתי עליו בחיים לא הפסדתי .
" דיל" אמרתי. קמתי בעחד איתו לבר.
"שלושים שוטים לי ולה " דילן אמר לברמן, ראיתי את אנשי המסיבה מתחיל להתסף סביבנו שמעתי כמה מתלחששים "היא תפסיד אני אומר לך" נער אומר לחברו , אתה לא מבין כמה אתה טועה.
"שהשתיין הטוב ביותר הנצח" אמר שתתי תשוט הראשון הרגשתי את זה שורף לי בגרון אהבתי את זה,אהבתי את הטעם . הסתכלתי על דילן שהיה כבר בשוט השלישי שלו , אני צריכה להגביר את הקצב. שתתי אחד אחרי השני לא רואה בעיינים, הרגשתי את השתיה מתחילה להשפיע עלי ושוט אחרון יעלה אני יכולה " נצחתי" צעקתי וכולם היו מופתעים מה הם מופתעים. "בחיים לא חשבתי שתנצחי אבל אני לא משלם לך תחשבי על זה שאני יעשה לך הנחה על הסמים" אמר והתחיל לצחוק. בן זונה. הרגשתי את הטעם המגעיל עולה לי רציתי במהירות לעץ ששם מקיאה את כל מה ששתיתי עכשיו.
"זה הדרך היחידה שלנו להפגש "שמעתי משהוא אומר מאחורי, הוא תפס את שערי המשכתי להקיא יודעת שנחר אני כולי התבייש הסתובבתי לאיש שעזר לי ," מה אתה עושה כאן "?

זה ממש ממש ממש קצר אני מצטערת אבל אני מחר יעלה פרק ארוך במיוחד השנח לדעת מה דעתכם על הפרק חוץ מזה שהיה לכולם שבת שלום וחג שמח ושנה מבורכת שתהנו באה שנה שתהיה בלתי נשכחת והיו רק דברים טובים מאחלת לעלה שעלו לכיתה י יא יב בהצלחה בבגריות ועלה שעלו בכללי לכיתות ז ח ט בהצלחה לכולם ושנה מוצלחת.
חחחח די חפרתי


תגובות (1)

תמשיכי!!!!

13/09/2015 10:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך