Safe and Sound
זה הפרק הראשון , די אהבתי אותו כן הוא קצת חולני איך שהיא מתנהגת להורים שלה ובכלל שהיא טיפה חולנית אבל זה שילוב מגניב ותבינו הכל בפרקים הבאים מה מאחורי הסיפור מה קרה לה שהפכה לזה מי האיש? ולמה אמר שהוא מצטער ? ולמה מי שנותן לה תסמים דואג לה? בשבוע יעלו שני פרקים לא יודעת באיזה ימים וליפעמים יעלו כמה לא רק שניים.

סם אהבה פרק 1

Safe and Sound 19/08/2015 923 צפיות תגובה אחת
זה הפרק הראשון , די אהבתי אותו כן הוא קצת חולני איך שהיא מתנהגת להורים שלה ובכלל שהיא טיפה חולנית אבל זה שילוב מגניב ותבינו הכל בפרקים הבאים מה מאחורי הסיפור מה קרה לה שהפכה לזה מי האיש? ולמה אמר שהוא מצטער ? ולמה מי שנותן לה תסמים דואג לה? בשבוע יעלו שני פרקים לא יודעת באיזה ימים וליפעמים יעלו כמה לא רק שניים.

"קומי עכשיו" שמעתי צעקה. "תסתמי תפה שלך אישה מוכה "אמרתי בכעס והתכוונתי לכל מילה. שמעתי תדלת נטרקת קמתי מהמיטה פוסעת לעבר ארון מוציאה חולצה נופלת פשוטה לבנה וג'ינס שחור נעלים שחורות התלבשתי במהירות ועשיתי את הרגוני הבוקר. ירדתי לסלון "את צריכה לתת אותה לו" שמעתי צעקה "לא אני לא אתן אותה היא אחרי הכל הבת שלי" שמעתי קול נשי " תבחרי או אותי או תבת שלך" שמעתי ושאמר תמילה הבת של אמר בזילזול .
הלכתי לסלון מהר יותר רואה את הוריי רבים הסתכלתי מהצד נהנת מכל רגע של ריב,
היא ראתה אותי עומדת בצד ומיד הישתתקה אבא שלי הסתובב לראות לאן היא מסתכלת וראה אותי תוך שניות הרגשתי את הלחי השמאלית שלי שורפת ,אבל תוך שניות הרמתי את ראשי לא נותנת לו להשפיל אותי ואמי עומדת בצד עם יד על הפה מה היא כל כך מופתעת זה לא פעם ראשונה. הרמתי את עיניי לאבי מסתכלת בעיניו עם חיוך כאילו שכלום לא קרה" משהוא לא בסדר בילדה הזאת תתני אותה כבר או שאני עשה זאת" אמר לאמי בצעקה . "תקשיב לי תוך יחתיכת טיפש" אמרתי והרמתי תיד לצוואר שלו חונקת אותו. "עם עוד פעם אחת אתה תצעק או שתרים עלי יד לא השאיר לך לשון לצעוק ולא ידים להרביץ הבנתה" אמרתי הוא אמר כן בקול חנוק. שחררתי תהחיזה שלי בוא "אמא אני צריכה כסף" ."למה "היא שאלה ,"לא עניינך את מביא לי או שאני השיג לבד" אמרתי בחוסר סבלנות. "כמה את צריכה?" היא שאלה. "500 "עניתי היא פערה את עינייה
"למה את צריכה סכום כזה" שאלה בבילבול . "אמרתי לך תפסיקי לשאול שאלות ותביא כבר" צעקתי כמו מטורפת.
היא נתנה לי מהר מפחדת שעשה לה משהוא. רצתי ישר מהבית הלכתי לסמטה הגעתי מתנשפת הסתכלתי לצדדים לראות איפה הוא ראיתי צל מתקרב עלי" דילן" צעקתי לראות עם זהו ולא משטרה שמעתי תקול שאני אוהבת לשמוע ושאני אזהה מקילומטרים "קראת לי" אמר וראיתי תחיוך שהגיע עלי החיוך המשוגע שלו.
"הבאתה" שאלתי מתרגשת.
"הבאת תכסף" שאל "כן" אמרתי נותנת לו 300 שקל ונשאר בשבילי מתיים בכיס.
"עכשיו תביא לי"אמרתי בחוסר סבלנות, רק רוצה להרגיש את זה שוב פעם "אני חייב להזהיר אותך קייסי בפעם הראשונה מצוא אותך מעולפת בחדר שלך תיכחי את זה במנות קטנות לא הכל במכה" אמר מודאג . "על תגיד לי מה לעשות נתתי לך תכסף אז תשתוק" אמרתי בכעס. "אני רק הזהרתי להתראות לבנתיים"אמר והסתלק משם לאיפה הפעם אני הלך אני לא יכולה ללכת הבית ואני לא יכולה ללכת לדור אני פשוט יכולה לכחת את זה כאן ועכשיו . שאפתי תחומר שגורם לי לעבד את חושיי התחלתי לצרוח ,לצעוק ,לצחוק ,להששתעולל "היי את מה את עושה" שמעתי במערופל אבל זה לא הפריע לי המשכתי לרקוד , להשתולל, לצעוק" מה נכחת" שמעתי עוד צעקה חלשה אבל זה עדיין לא הפריע לי שמחתי הרגשתי תאושר מציף אותי שוב פעם. הרגשתי ידים אוחזות בי נעשתי להשתחרר צעקתי וצחקתי "משוגעת משוגעת משוגעת משוגעת משגועת" אמרתי בקול מסומם. "מצטער "שמעתי בלחש ומאז לא זכרתי כלום.


תגובות (1)

נראה ממש מענין .. תמשיכי.

20/08/2015 07:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך