לאסתםמישהי
אם תהיתם לאיזו אהבה התכוונתי, התכוונתי לאהבה לספורט ????

ספורט

לאסתםמישהי 30/10/2016 824 צפיות 6 תגובות
אם תהיתם לאיזו אהבה התכוונתי, התכוונתי לאהבה לספורט ????

אני אוהבת נעלי ספורט; שרוכים, צבעים, גובה וצורה. אני אוהבת לנעול אותן על רגליי, להתרגש משיעור הספורט שהולך להיות היום, לצעוק על כולם להזיז ת'תחת ולסתום כדי שנוכל להתחיל כבר!!
אני אוהבת את ההרגשה של שריריי רגליי עובדים. אני אוהבת כשהם מתאמצים ונותנים לי את היכולת לרוץ הכי מהר וטוב שאני יכולה. אני אוהבת את השרירים בידיים כשהם מחזיקים את העגול הקדוש ומפעילים את כוחם הרב לזרוק אותו.
אני אוהבת להתמסר לריצה, לזריקה, לבעיטה, לחבטה, להיות הכי מהירה והכי מקצועית.
אני אוהבת את האש ואת האנרגיה המפעמת בתוכי, שקצת קשה להניח לה. אני אוהבת לצרוח ולצעוק משמחה כשעשינו סל, גול, או שפסלתי מישהו.
אני אוהבת להתעצבן כשמפסידים. אני אוהבת את הלהט הזה לעשות "משחק חוזר!!!" רק כדי לחוות את הריגוש שבמשחק המלהיב שוב.
אני אוהבת לעקוף אחרים תוך כדי הריצה, לעבור את קו הסיום בין הראשונים ולשתות בשקיקה של גמל את המים שבבקבוק. אני אוהבת לראות את התוצאה המעולה והגרועה בטירוף שלי.
אני אוהבת לקפוץ ולקפוץ ולקפוץ בלי הפסקה, בנשימות סדירות, עד השריקה המיוחלת. אני אוהבת את המבט של הסופר שלי כשהוא אומר "וואו וואו, בקושי הצלחתי לספור!"
אני אוהבת לחבוט בכדור הקטן והצהוב שוב ושוב עד שהוא יגיע בדיוק בזווית שרציתי, בדרך שרציתי, למקום שרציתי.
אני אוהבת את הרעד הבלתי נשלט שאחרי, את השיגעון והשיכרות של ההבנה.
אני אוהבת ספורט, את ההפסד והניצחון המוכרים והבלתי נמנעים.
אני אוהבת ספורט.


תגובות (6)

יאפפ גמאניי. ואני אוהבת להכריח אנשים אחרים לעשות ספורט מוהאהא

31/10/2016 01:28

חחחחח את זה אני כבר פחות עושה. אבל באמת שספורט מחייה אותי! תודה לך ^_^

31/10/2016 08:31

קטע חמוד :)
אני באמת צריך לחזור לעשות כושר…
…אולי מחר..

31/10/2016 20:18

"מחר הוא מועד שלעולם לא מגיע" כך היה כתוב באיזה ספר. תודה (:

01/11/2016 15:35

אין כמו ספורט באמת… בשבילי נגיד לשחק כדורגל עם חברים זה כמו חלום..מעיר לי את כל הגוף ונותן הרגשה של חיים. אהבתי.

04/11/2016 03:12

    וואו, אותך לא ראינו מזמן!
    ספורט מחייה, אין ספק. תודה (:

    04/11/2016 10:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך