סרנדת השקיעה פרק 1

Bloddy bomb 11/12/2023 212 צפיות אין תגובות

שמש אהבה את השמש והשמש אהבה אותה.

היא ציירה לב חצוי לשניים, היא נהגה להתפלל שיהיה לה מישהו שיעריץ אותה ותמיד יאהב בטוב וברע.

לשמש היתה סיבה טובה לשמוח. היא קיוותה שיבואו ימים טובים יותר שבעקבותיהם היא תמצא את אהבת חייה.

היא אהבה להאזין לסרנדות עצובות לאור השקיעה, להתנזר מכל המחשבות הרעות שאפפו את מוחה.

היא אהבה לשמוע מוזיקה המועדפת עליה, ולחיות את חייה על פי הבחירות הפרטיות שהיא הלכה על פיהן.

לעשות יוגה ולהירגע. פשוט לשבת על שטיח ולהיות באתחתא כמה שעות ארוכות. ללכת יחפה בבית , ולא להתייחס לשום דבר שאנשים אמרו עליה.

שמש לא הכניסה אף אחד לתוך ליבה, מתוך אמונה שחופשי זה לגמרי לבד.

היא לא האמינה באהבה ממבט ראשון . בגלל שהיא נפגעה בקשרים הקודמים שהיו לה.

כמעט שנתיים שהיא גלמודה, צמאה לאהבה. היא קצת חששה להתאהב מחדש, שוב.

******
אביאל אהב להתבודד שעות על גבי שעות בנגינה על הגיטרה. הגיטרה הרשתה לו להיות נאמן לרגשות שלו. כמעין ציפור שיר המקננת על מיתרי ליבו.

אביאל הלחין שירים, כשהוא שינן אותן לעצמו. הוא היה נחוש בדעתו לפרסם את היצירות שלו.

הסרנדות שניגן לאהובתו עלומת השם, נתן משמעות לחייו. הוא דמיין אותה בחלומותיו. היא הייתה כמו שמש המלטפת את ימיו.

לאביאל לא היה שמץ של מושג, שבקצהו השני של העולם. מצויה שקועה בתוך עולמה הפנימי, העתק – הדבק בתוך אישה המאפיינת את יופיו הפנימי והחיצוני. את הדברים הטובים והפחות טובים שטמונים בתוכו.

הרוח ליטפה קלות את שערו, בעודו חושב על היום שהיא תבוא. האישה שאותה הוא יאהב.

הוא הרגיש מגע חם של יד חמה וטובה, הוא הרים את מבטו אליה.

היא הייתה אישה שבאופן זהה הזכירה את הדמות שהופיעה בחלומות שחלם בלילות האחרונים.

האומנם, הזאת אהובתי??!!

במשך שעות ארוכות הוא עמד שם וניגן, חבריו הרימו גבה על כך שהוא אהב לנגן על הגיטרה. תמיד מצאו סיבות לצחוק עליו.

שמש אהבה לצלם תמונות של נוף ואנשים, היא תלתה אותן על חבל כביסה שיתייבשו בחומה החזק של השמש.

*****

אביאל ישן בשעות המאוחרות של הלילה, הוא מצא את עצמו נרדם.

היו לו דעות שונות ומגוונות על האופן אופיו הצבעוני והרב גווני שדרכו הוא חי.

אביאל אהב לבלות עם קבוצת החברים המשותפים איתם הוא יצא לא מעט לטיולים .

הם עשו קומזצים מוצנעים ומיוחדים לאורה הזוהר של הירח.

אותם חברים ליוו אותו מהגן עד לתיכון. טוב שיש חברים טובים באמצע הדרך…

קומזיצים מאולתרים עזרו לפתח את הקשר בין חברי הקבוצה לאביאל. האנשים חיפשו דרך להתחבר ולתקשר אחד עם השני.

אביאל ידע להיות החבר של כולם, והסתדר היטב עם חבריו.
הוא רצה לארגן ערב קונצרט בשביל שחבריו יראו כמה מיוחד וכישרוני הוא באמת. הוא לא ידע איך לעשות את זה לבד.
הוא ביקש מחבריו להעביר את אוהלם לאזור הירדן, האזור שמקורב לטיילת .
אביאל נפרד מחבריו ואמר שברצונו לחקור את הצד השני של נהר הירדן. ללכת כדי להכיר אנשים חדשים מפני שהוא רצה לייצור עוד קשרים עם בני אדם אחרים.

******

אביאל טייל בבקעת ירדן, ורשם שירים על אהובתו המדוימיינת. הוא קיווה למצוא אותה, היכן שהתארח. שמש העתיקה את אוהלה קרוב לאיפה שאביאל התמקם.
הוא ניגן על הגיטרה בזמן ששקע בחלומותיו . פתאום עברה לפניו נערה תמירה ובהירת שיער. גם היא כמוהו חיפשה הרפתקאות ועניינים .

היא הסתכלה עליו בעיניים זוהרות, כאילו נדלקה בה האהבה.

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך