החתול הסופר
לא קשור אבל לא אכפת לי.
אמרתי שנגמרו הכותרות.
OMG אני כותב סיפור אהבה?!
סוף העולם הגיע!
יותר הגיוני שהאפוקליפסה תתרחש לפני שאני אכתוב סיפור אהבה.
רגע, תנו לי לפרוק.
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעעעעהההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההעעעעעעעעעעעהההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני חושב שפה סיימתי.
איך?

סתיו אירי -הקדמה-

החתול הסופר 12/06/2012 782 צפיות 3 תגובות
לא קשור אבל לא אכפת לי.
אמרתי שנגמרו הכותרות.
OMG אני כותב סיפור אהבה?!
סוף העולם הגיע!
יותר הגיוני שהאפוקליפסה תתרחש לפני שאני אכתוב סיפור אהבה.
רגע, תנו לי לפרוק.
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעעעעעהההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעעעעעעעאאאאאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההההההההעעעעעעעעעעעהההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני חושב שפה סיימתי.
איך?

הערה: זהו סיפור האהבה הראשון שלי, לכן אשמח לשמוע שאני פשוט לא מבין כלום ברומנטיקה, או שאני בחור מקסים ומוכשר.

קווין הוא נער בן ארבע עשרה, אירי שנולד בדבלין ועבר לגור בלונדון בגיל שלוש עשרה. ביום הראשון בבית הספר החדש הוא מבחין בנערה יפיפייה ומתאהב בה ממבט ראשון (טוב, ראשון וחצי). מאז הוא מנסה למשוך את תשומת ליבה, בעוד הוא נאבק במבחנים, בחיי החברה ובעצמו.

נו, כאן כמעט סיימתי.
הייתם ממליצים להתחיל?


תגובות (3)

מדהים כרגיל :)

12/06/2012 11:04

חיחיחי! סיפור אהבה. חחח אני מומחית אם בא לך עזרה בקטעים רומנטיים תפנה אליי 05*********
אני עפתי לקרוא.

12/06/2012 11:15

עאעאעהאהעא!!
אני לא מאמינה!!!:):) אני ממש שמחה…
אתה יודע למה? ההוא שבתמונת בפרופיל שלי הוא אירי שבלהקה עם עוד 4 בריטים!!!
חוחוחו.
אני אדמיין שהנערה שהוא פוגש ואוהב אותה זאת אני (אל תשים לב לזה…)
יש פרק ראשון, לא?? אני עפה לקרוא1!

12/06/2012 12:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך