Ice Princess
אני לא נוהגת לפרסם דברים שאני רושמת מהספר הזה, אבל עניין אותי לדעת, מה דעתכם? זה פרק מאיזה סיפור שלי...

סתם עוד אחד מהפחדים שלי

Ice Princess 11/06/2014 1681 צפיות 25 תגובות
אני לא נוהגת לפרסם דברים שאני רושמת מהספר הזה, אבל עניין אותי לדעת, מה דעתכם? זה פרק מאיזה סיפור שלי...

"לילה טוב, אל תשכחי שאני אוהב אותך הכי בעולם", והנה הסתיימה השיחה, הסתיימה עם אותן מילים שאני לא ממש בטוחה עד כמה הוא מתכוון אליהן, ועם זאת, הן אותן מילים שגורמות לבטן שלי להתהפך מהתרגשות, ללב שלי לפעום מהר ולחיוך שלי לעלות, בכל פעם כמו בפעם הראשונה.
אני סוגרת את המחשב, מתקרבת אל עבר המתג ומכבה את האור, אני נכנסת למיטה, גוררת את השמיכה עד שהיא מכסה כמעט את כל כולי והמחשבות מתחילות לצוף…
אף פעם לא הבנתי מה עשיתי שזכיתי בו, בדבר המדהים הזה, בזה שתמיד דואג לי, תומך בי, מעודד אותי, עוזר לי ונמצא פה בשבילי, הרי אני סתם עוד ילדה, עוד ילדה מתוסבכת, אף פעם לא הייתי "הכי", יש טובות ממני, יש יפות ממני, יש חכמות ממני, למה הוא בחר דווקא בי? אני רוצה שיהיה לו טוב, אני יודעת שיהיה לו טוב יותר בלעדיי, אבל אני לא מוכנה לשחרר. אני לא רוצה לדמיין את החיים בלעדיו. אני מפחדת, אני מפחדת לאבד אותו, אני מפחדת שיום אחד הוא יתחיל לדבר עם מישהי אחרת והיא תתפוס את המקום שלי בלב שלו, אני מפחדת שהמחשבות שלו ינצחו אותו ויגרמו לו לוותר עליי, אני מפחדת לא להיות טובה מספיק, שאשבר ולא אהיה פה בשביל לדאוג לו, למרות שאני יודעת שהרבה בנות היו שמחות להחליף אותי בזה. הנה הדמעות שוב עולות, איך אמא קראה לי? הא, כן, "מכונת הרס", יכול להיות שהיא צודקת, שאני באמת נועדתי להרוס כל דבר שקשור אליי או שרוצה להיות קשור אליי. למה אנשים רוצים להיות קשורים לילדה שהורסת הכל? אני לא רוצה להרוס אותו, אני אוהבת אותו, קשה לי לחיות בידיעה שאולי יבוא יום ואפגע בו, או שכבר פגעתי? מי יודע, נראה שרק הוא.
אני חושבת שכדאי שאפסיק לחשוב עכשיו ואלך לישון, מצחיק שמלאי הדמעות מתמלא כל יום מחדש אבל מלאי הכוחות מתרוקן.


תגובות (25)

' מדהים שמלאי הדמעות מתמלא כל יום מחדש אבל מלאי הכוחות מתרוקן ' וואווווווווווו איזה משפט.
אהבתי מאוד.
היו חלקים בקטע הזה שהזדהתי איתם.
בסך הכל אהבתי :)

11/06/2014 20:38

    כן, חשבתי עליו מתישהו. תודה רבה לך (-;

    11/06/2014 20:41
tayadam1903 .T.

מדהים…
למה אני אף פעם לא מוצאת את המילים כדי לתאר קטעים כאלה?
אה נכון.
כי אין.
פשוט…
אין מילים
הדבר היחיד שאני יכולה לעשות הוא לשאוף עמוק ולהרגיש את הכובד של מה שקראתי עכשיו על הריאות שלי, לנשוף החוצה ברעש, ועדיין להרגיש את הכובד.

11/06/2014 20:42

    אני מכירה את הרגעים האלה ואני שמחה לשמוע שאהבת. תודה רבה.

    11/06/2014 20:46

זה יפה מאוד, באמת שכן. אהבתי כל כך~ הכתיבה מדהימה, והתחברתי למסר כל כך~ אני חווה אותו כל יום על בשרי, והעברת אותו בצורה מדהימה.

11/06/2014 20:45

    העברתי אותו כמו שהוא נמצא אצלי, נחמד שהצלחת להתחבר לזה. תודה רבה, כיף לשמוע את זה ממך.

    11/06/2014 20:48

    שאלה קטנה וחסרת משמעות
    "כיף לשמוע את זה ממך."
    האם הכוונה היא שנחמד לשמוע את זה ממני, שזה דווקא ממני, או שבכללי נחמד לשמוע את זה ממני בלי קשר לזה שזו אני וסתם הוספת את המילה הזאת?
    מעניין אותי מה ולמה, את לא חייבת לענות~

    11/06/2014 20:55

    חחחח ממך, ממך. נרשמתי לאתר לא מזמן אז לא הספקתי לקרוא הרבה דברים, אבל אחד מהדברים שקראתי היה שלך וזה היה מדהים. אגיב לך עוד מעט.

    11/06/2014 20:57

    תודה רבה, אבל אם את רוצה קטע טוב באמת שלי לכי לקרוא את קרקס היער האפל. הוא הבייבי שלי.
    ואם א מחפשת כותבים טובים, תראי מי שבדרך כלל מגיב על הדברים שלי. הם כותבים מדהימים, קוראים מדהימים וחברים מדהימים.

    11/06/2014 21:00

    כבר אקרא את זה ואולי אציץ גם אצל הקוראים שלך. תודה D;

    11/06/2014 21:32

מאוד אהבתי!
ושתדעי שאם אוהבים מישהו- צריך לתת ולאחל לא את הטוב ביותר! גם אם זה לא יהיה איתך…
-,-

11/06/2014 21:26

    תודה. אני לא חושבת שיש פה "צריך" או "לא צריך", כל אחד והדרך שלו, מה גם שלא רשמתי פה דברים שאני מאחלת לו, סתם עוד פחד שלי, כמו בכותרת.

    11/06/2014 21:30

*לו

11/06/2014 21:30

מדהים, זה אמיתי?

29/06/2014 19:18

לדעתי זה קטע יפיפה ואני ממש מזדהה איתו,
אני חושבת שלכול אחד קרה הקטע הזה שהוא שאל את עצמו "למה דווקא אני?" אפילו רק למשהו קטן.
אני אוהבת את הכתיבה שלך ואת הסגנון, אני אוהבת גם את איך שסגרת את הסיפור ואיך שהתחלת איתו וגלשת מהשיחה שלכם לעולם ומלואו של מחשבות.

30/06/2014 09:30

    כן, אני חושבת שמכל דבר קטן את יכולה לפתוח את המחשבה שלך לכל כך הרבה צדדים, לפעמים רק צריכים למצוא קצה חוט. תודה רבה לך.

    30/06/2014 09:44

את כותבת ממש מדהים!
אין לי מילה אחרת לתאר את זה.. זה קטע ממש יפה
אשמח אם תעלי את כל הסיפור, מסקרן אותי לדעת מה כתבת (:

30/06/2014 10:47

    תודה רבה. אני מעדיפה שלא להעלות אותו, לא כרגע, אבל אני שמחה שהסתקרנת, את יכולה לקרוא גם את הקטע החדש שלי.

    01/07/2014 02:10

את כותבת יפה.מחכה לסיפור המלא!

01/07/2014 02:34

    אני לא בטוחה שאפרסם אותו. תודה רבה (-;

    01/07/2014 03:09

זה מדהים!
אם זה על מי שאני חושבת שזה- איתך הוא הכי שמח, איתך טוב לו. (:
אני אוהבת את הכתיבה שלך..

15/07/2014 15:42

    יכול להיות. נחמד שאהבת, תודה רבה לך!

    15/07/2014 15:45

אני לגמרי מעריצה את הקטע הזה.המשפט האחרון- ואוו איזה משפט!
את יודעת- אני לא מגיבה על הרבה דברים (לצערי- אני אפילו לא יודעת למה ) אבל הקטעים שאת רושמת מביאים לי השראה כל פעם מחדש- גורמים לי להתרגש ואני כל כך מתחברת אליהם! הם נותנים לי השראה.
תודה לך.

18/07/2014 20:52

    אם את לא יודעת למה, את יכולה לנסות להתחיל להגיב, יש פה המון כותבים מדהימים שישמחו לקבל את התגובה שלך כמוני. נחמד לדעת שהתחברת. תודה רבה.

    19/07/2014 13:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך