עדיין אין שם פרק 5- תיצמד לתכנית אלכס!

15/10/2015 527 צפיות 4 תגובות

טוב, אז אני רואה שאין תגובות לסיפור:( אני לא אפסיק אותו כי אני כותבת להנאה עצמית בלבד!! (וגם קצת לתגובות☻) אבל… אם תגיבו, אני אעלה פרק כפול! , אז בחירה שלכם, אוהבת. (עצות לשם בבקשה! :( )

נקודת מבט מאיה-
"אז מה מאיוש, נפגשים שוב אה?" הוא אמר וקירב את שפתיו לשפתיי. "מה אתה עושה?" שאלתי והפניתי את פניי במהירות. "מאיוש, חשבתי שער מספיק זמן ו…"
"לא טיילור" קטעתי את דבריו והדמעות החלו לנזול על לחיי. "הזמן אף פעם לא יעבור"

~ פלאשבק ~ (נקודת מבט מאיה)
אחזתי בידו בחוזקה והוא נשק לי על הלחי. "די כבר טיילור" אמרתי לו והתרחקתי לצד השני של המדרכה. "זה לא ימנע ממני כלום" הוא אמר בחינניות והתקרב אליי. לא הפסקתי לצחוק עד שקיבלתי הודעה מהקבוצה של השכבה. פתחתי את הפלאפון שזמזם בלי הפסקה. מה שראיתי שם היה נראה בדיוני, לא ריאלי, לא יכול להיות.
הוא אוחז בידי כאילו הכל בסדר, אך הוא קלט שאני לא שקטה. "את בסדר מאמי?" הוא שואל בחשש. במקום לענות סטרתי לו בחוזקה וברחתי. הוצאתי את הפלאפון ועברתי על השורות שוב ושוב "התנשקתי עם טיילור!!" כותבת סופי "לא נכון תראי תמונה" כותב ירון, יש תמונה יש עוד שיחה,יש עוד הרבה, אבל הלב שלי כבר איננו.
~ סוף פלאשבק ~
מיהרתי אל הבר, לאלכס, אך טיילור עצר בעדי, הוא החזיק בכתפי הימנית. "בבקשה מאיה, בפעם המיליון אני לא…" זה הכעיס אותי, ההכחשות הלא אמינות שחותכות לי את הלב. "אתה לא מה?!" צעקתי עליו ועכשיו כבר ממש בכיתי "אתה לא התנשקת עם סופי?" הוא השפיל מבטו אל הרצפה. "תענה לי!" צעקתי והוא הסב את מבטו אליי. "אני נישקתי את סופי" הוא הודה לבסוף. "זה מה שחשבתי" מלמלתי ופסעתי לעבר אלכס שהביט בי ובטיילור כמו שאר הלקוחות.התיישבתי בכיסא בד ורוד ליד אלכס והבטתי בתפריט הגלידות בזעם. "שלום לקוחות ברוכים הבאים, רוצים טעימות?" שר המוכר שהיה לבוש בסינר ורוד שעליו כתוב בכתב מסולסל "הגלידרייה של פאפי" כובע ורוד כמו סינרו עיטר את ראשו ובידו הוא אחז בכף כסופה. "אני אקח…" אמר אלכס ועיין בתפריט. "תות ווניל, שני כדורים" אמר בהחלטיות והמוכר הנהן. "ואת עלמתי?" הוא שאל בחיוך. "ריבת חלב" נזפתי בו והוא נרתע. "כ…כן בטח…" אמר בגמגום והתקדם לעבר המקפיא, הוא הוציא שני גביעים והניח בתוכם את הגלידה שהזמנו, לאחר שלוש דקות בדיוק הגלידה הייתה אצלנו. "תודה לך" אמר אלכס וליקק בקלילות את הכדור העליון, כדור התות. "אז… מה קרה?" הוא שאל לבסוף ואני נאנחתי, צפיתי את השאלה הזאת. ליקקתי את כדור ריבת החלב שנח על גביע הוופל החום והתחלתי ללספר.
"קוראים לו טיילור, הוא היה החבר הראשון שלי, יצאנו ביחד בערך ארבע שנים, השנים הטובות בחיי, עד שהגיע יום השנה שלנו" אמרתי מוחיתי דמעה מלחיי "חזרנו ממסעדה מפוארת והלכנו על המדרכה שלובי ידיים, פתאום הפלאפון שלי התחיל לצפצף, עוד הודעה, עוד הודעה ועוד אחת, לבסוף נכנסתי לשיחה, זה היה מהשכבה שלי בבית ספר הקודם שהייתי בו, טיילור נישק מישהי אחרת, ברחתי, הסתתרתי, טיילור רדף אחרי אך לא נתתי לו."אמרתי ושתקתי, השתיקה הכבידה עליי ורציתי לקום וללכת.
נקודת מבט אלכס-
היא הביטה בי וסיפרה לי מההתחלה עד הסוף, לא החסירה אף פרט, היא המשיכה לספר ואני טבעתי בעיניה, הסיפור עניין אותי והרגשתי מכור אליו,ואליה. לא אלכס תתעורר, אתה בתוכנית זוכר? ניק, המטרה היא ניק, לחטוף את מלודי להוכיח שאנחנו זוג שאנחנו… "אלכס?" קולה של מאיה קטע את מחשבותיי, היא נופפה בידה מולי והסבה את תשומת ליבי. "אתה מקשיב?" שאלה והביטה בעיניי. "כן… כן ברור, טיילור, לוסי…" "סופי" תיקנה אותי בכעס ונעמדה על רגליה. "אתה יודע מה, פשוט תעזוב" אמרה בכעס והחלה ללכת לכיוון הדלת "אני לא מאמינה שפתחתי בפניך את הלב שלי" אמרה כשדמעות בעיניה. "חכי מאיה, אני לא התכוונתי. צעקתי ויצאתי מהגלידרייה. מאיה כבר הייתה בתוך המכונית, פתחתי את דלת המושב הקדמי שלידה במהירות ונכנסתי לרכב. "אין לך זכות!" היא אמרה כאשר דמעות בעיניה. "עוד פעם במצב הזה אה?" שאלתי בגיחוך. "תפסיק" היא אמרה בכעס והבנתי שזהו לא הזמן לבדיחות. "אני מצטער פשוט…" התחלתי לאמר אך היא קטעה אותי "אני לא מבינה איך"… הפעם אני קטעתי אותה, בנשיקה.


תגובות (4)

אני קוראת חדשה,
אהבתי את הסיפור הוא ממש יפה.
אני לא רואה בעיות בכתיבה.

15/10/2015 14:44

אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי

15/10/2015 14:45

    ותתני ביקורת

    15/10/2015 14:46

תודה רבה, אשמח לקרוא את הסיפור שלך:)

15/10/2015 14:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך