טוב, אז במקום פרק כפול, פרק נוסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥☻

עדיין אין שם פרק 6- הדייט שהפך לסיפור אגדה

15/10/2015 551 צפיות אין תגובות
טוב, אז במקום פרק כפול, פרק נוסף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥☻

נקודת מבט מאיה-
התנתקתי מהנשיקה במהירות. "מה אתה עושה?" שאלתי ברוגע שלא התאים למצב. "אני…" הוא החל לאמר אך קטעתי אותו בנשיקה נוספת.
נקודת מבט אלכס-
"אני…" התחלתי להגיד אך נשיקה נוספת קטעה את דבריי. לא רציתי להתנתק, טוב לי ככה. "אלכס…" אמרה כשהתנתקנו. היא חייכה חיוך שהחמיא לה במיוחד. "היה לי כיף" היא אמרה ואני הנהנתי. "גם לי" אמרתי ועצמתי את עיניי לנשיקה נוספת.

***
קמתי בבוקר ואחזתי בטלפון הנייד ששכב לידי במשך הלילה. חייגתי במהירות מספר בעל שבע ספרות. "הלו" נשמע קול ישנוני מצידו השני של הקו. "מאיה?" שאלתי והתיישבתי על מיטתי. "אלכס!" הקול הישנוני נהפך לערני בין רגע. "אני אוספת אותך?" שאלה מאיה ויכולתי להרגיש שהיא מחייכת גם בלי לראותה. "זה לא אמור להיות הפוך, שהגבר מזמין את האישה?" שאלתי בציניות. מאיה צחקה בחינניות, צחוקה המתגלגל גרם לי לחייך. "אני אצלך עוד עשרים דקות" היא אמרה בקלילות. "ביי מאמי" אמרתי והקו נותק.
קמתי מהמיטה והתארגנתי במרץ, לבשתי גופייה אפורה וג'ינס כחולים. סירקתי את רעמתי הבלונדינית לבלורית מתגלגלת. נעלתי נעליי ספורט והנחתי את תיקי על כתפיי. "ביי" זרקתי את המילה לחלל הבית. "להתראות מותק" ענתה אמי ויצאתי מהבית.
נקודת מבט מאיה-
"ביי מאמי" אמר אלכס והקו נותק. איך חששתי שהדייט יהיה כושל? איך חשבתי שהוא פוץ מנופח? והכי חשוב, איך בסוף הוא הבחור הכי מושלם בעולם? התעלמתי מאותן שאלות והתחלתי להתארגן, דילגתי מעל כמה בקבוקי וודקה שנזרקו במסדרון ופשפשתי בערימת כביסה שהונחה על ספת הסלון. "נו, איך היה?" הסתובבתי במהירות, רוי נשען על משקוף חדרי. "הבהלת אותי" גיחכתי. "את נראית לי די שמחה, קרה משהו אתמול?" שאל וקרץ בעינו הימנית. "טוב…" התחלתי לאמר והנחתי גופייה ורודה על כתפי. "קוראים לו אלכס והוא מושלם, יפיפה, חכם, ג'נטלמן והכי חשוב…." שפשפתי את ידיי "הוא חבר שלי!" אמרתי לבסוף וחיוך נפרש על פניו של רוי. "מאני!" קרא וכרך את ידיו סביבי. "טוב, אני מאחרת, אני צריכה לאסוף אותו" אמרתי לאחר היבט קצר בשעון הבית. הוצאתי מערימת הכביסה ג'ינס אפור קצר והתלבשתי במהירות. צחצחתי שיניים וסיימתי את ארגוניי תוך דקות ספורות.
"ביי!" צעקתי כשהייתי בפתח הדלת. "להתראות!" נשמע קולו של רוי שבדיוק האכיל את אבי. פתחתי את הדלת ומיהרתי אל המכונית השחורה שהחניתי בחניית הבית והתחלתי בנסיעה. ביתו של אלכס נמצא רחובות ספורים מביתי, אני אוכל להספיק.
אלכס עמד בחניית ביתו, כשראה את המכונית השחורה הוא התקרב לשפת המדרכה. "היי יפה" אמר כאשר פתח את דלת המושב הקדמי. הוא נשק לי על שפתיי וחגר חגורת בטיחות. "התגעגעת?" שאלתי. "תמיד" אמר וקירבתי את פניי לנשיקה נוספת, הוא נתן לי אותה כראוי. 'הוא מושלם' חשבתי והמשכתי בנסיעה.

נקודת מבט מאיה-
יצאנו ממכוניתי השחורה היישר אל מבנה בית הספר, מבטי התלמידים נישאו אלינו והייתי מרוצה מכך, סוף סוף, גם אני בעניינים, גם לי יש מילה. גם אלכס נראה מרוצה, רעמתו הבלונדינית נשאה מעלה וחיוכו הרחב חשף טור שיניים ישרות. פסענו לעבר מבואת הכניסה, כל אחד הלך ללוקר שלו לקחת ספרים לשיעור. "אלכס?" נשמע קול נשי. הסתובבתי, זאת הייתה מלודי, היא עמדה מול אלכס במבט זועם. "כן מלודי, מה העניין?" שאל בשביעות רצון. "למה אתה מחובק עם הסנובית הזאת" אמרה והצביעה עליי. זעמי החל להתפשט בכל גופי. "אל תדברי ככה אל חברה שלי, מלודי" הוא אמר בכעס וטרק את דלת הלוקר כשספריו בידו. "חברה שלך?" שאלה מופתעת. הוא הנהן והחל לפסוע לעברי. "החברה שלי" הכריז וחיבק אותי. חייכתי חיוך מרוצה והלכנו לכיתה, כשמלודי מאחור.
נקודת מבט מלודי-
המאיה הזאת את לא גמרה איתי, מי שמתעסק עם אלכס שלי, מקבל לקח ממני! הנקמה עומדת לבוא, תתכונני מאיה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך