Rotemi
פרק שלישי להיום וזה רק בזכותכן ! אתן נותנות לי כוחות להמשיך את הסיפור הזה תודה רבה לכל הבנות המדהימות שהגיבו ! אני אשמח גם אם תקראו את הסיפורים המדהימים שלהן ! באהבה גדולה ותודה רבה לכל המגיבים/המגיבות ~אני~ חחח

“עד מתי אוהב אותך ” #פרק 3

Rotemi 10/12/2014 813 צפיות 7 תגובות
פרק שלישי להיום וזה רק בזכותכן ! אתן נותנות לי כוחות להמשיך את הסיפור הזה תודה רבה לכל הבנות המדהימות שהגיבו ! אני אשמח גם אם תקראו את הסיפורים המדהימים שלהן ! באהבה גדולה ותודה רבה לכל המגיבים/המגיבות ~אני~ חחח

" שירה אני אוהב אותך אלוהים יודע כמה
אבל זה לא יכול לעבוד ככה. את מדהימה
ואני מאחל לכל אחד אישה כמוך ואני נשבע שאת הדבר
הכי טוב שקרה לי בחיים שלי עד עכשיו ובאמת אני
מאחל לך שתסיימי מד"א , תגבהי מעל 1.62 תמשיכי
להיות טובה במתמטיקה ותהיי רופאה
את רואה .. אני זוכר "

כשאני קוראת את מה שהוא כתב לי ביום שנפרדנו… אני לא יודעת מה אני מרגישה. זה כמו הרגשה כזאת של ערבוב מוזר בבטן , חיוך שבור .
מצד אחד אני רוצה לצעוק עליו לקלל אותו , אני שונאת אותו , שונאת אותו על מה שהוא עשה לי , על איך שהוא גרם לי להרגיש , אני זוכרת איך ביום שהוא פגע בי , לקחתי דף ופשוט התחלתי לכתוב הכל – קללות , רגשות , וכמה אני אוהבת אותו אבל כל כך רוצה לשנוא אותו.
הפכתי את החדר ומצאתי את המעטפה שחבויה אצלי מתחת לקופסת ציור שלי – יש שם שתי מזכרות ממנו . אחד – צרור דפים שכתוב בו בכתב קטן את כל הדברים הכי יפים שהוא אמר לי . התחלתי להסתכל בצרור הדפים הזה והתחלתי לצחוק. זוכרת כל סיטואציה שקשורה למשפט.

"אין הרבה בנות שגרמו לי להתאהב בהן , אבל את שירה אחת מאלה שכן, כי אני בוחר את האיכותיות , את מהבנות החמודות האלה שבאות מבית טוב "

" האמת , ישר שגיל הראה לי אותך וחייכת ואמרת היי ישר כזה היה לי איזה משהו אליך.. יש לך חיוך הורס "

" את הכי מדהימה בעולם ואת יודעת את זה "

"שיער שחור עיניים ירוקות – חתולה כזאת… למרות שזה השילוב האהוב עליי"

" את יודעת מה החשיבה שלי ולמה אני כנה ככה ואומר לך שאני אוהב אותך ? תחשבי שאת כל הרגעים האלה תיזכרי עוד 50 שנה שתהיי זקנה ומכוערת ולא יהיה לך טעם לחיות.. אם תרצי להרגיש שוואלה ניצלת את החיים.. כי באמת חיים רק פעם אחת וצריך לנצל את החיים האלה כמו שצריך "

זה משפטים שהוא אמר לי לפני שהיינו ביחד , אני זוכרת את התקופה הזאת ..
התקופה שאני הייתי השולטת והוא הרגשי יותר , לא רציתי חבר כי פחדתי אבל הוא לא וויתר עלי , עד שכבר לא עמדתי בקסמיו , ופשוט נתתי לעצמי להתמכר לתחושה של ההתאהבות
סגרתי את הצרור הזה עם דמעות של געגוע בעיניים והסתכלתי על ה"מזכרת" השנייה שלי ממנו , הדף שבו כתבתי את כל מה שהרגשתי ביום שהוא כל כך פגע בי
מתלבטת אם לפתוח אותו או לא , להיזכר בכאב הזה שאני מנסה להתכחש אליו כל כך
החלטתי לפתוח בכל זאת .
"אני שונאת אותך, כל כך שונאת. שונאת שהתאהבתי בך שונאת את הסיפוק את האושר שאתה , רק אתה יכול להכניס לחיים שלי מאז שהגעת. איך החיים שלי היו בלעדייך אני לא יודעת. אף פעם לא התאהבתי וגם שכן לקח לי זמן להודות. אני כל כך אוהבת אותך .. פשוט אוהבת. ואני לא יכולה בלעדייך אבל גם לא יכולה איתך. למה . למה אתה פוגע בי כל כך ? איך אתה יכול להגיד שאתה אוהב אותי אם אתה פוגע בי כל הזמן ? אתה בכלל אוהב אותי? כי השנייה כתבת " אני יכול להגיד לך שנה שלמה שאני אוהב אותך ולא תדעי אם אני משקר לך" . אני לא מבינה אותך , אם אתה לא אוהב אותי אז כל מה שהיה בנינו כל השירים שהקדשת לי כל הדברים שאמרת לי אמרת לכל אחת ? "

זהו , הספיק לי אני לא מסוגלת להמשיך.. אולי אחר כך שאני אהיה חזקה יותר אני אוכל להמשיך לקרוא את כל מה שכתבתי..
עכשיו . גלידה וטישו וסרטי קומדיה .


תגובות (7)

תמשיכי , ותשימי לב שאיפה שמדברים את עשית יותר אנטרים ,
כדאי לתקן את זה או לקחת לליבך לפעם הבאה . אבל מאד יפה :)

10/12/2014 22:59

    תודה רבה (:

    10/12/2014 23:05

כל הכבוד! יפה מאוד ^^
תמשייכיי:)
אפשר לשאול בת כמה את ?

10/12/2014 23:13

    תודה רבה 3>
    ואני בכיתה י' עוד מעט 16

    10/12/2014 23:35

תמשיכי יחכחוכוכמרחרחרו אני במתח ויוצאות לי מילים מוזרות!!!!!

סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!

אהה כן ותמשיכי…

10/12/2014 23:56

    תודה מדהימה שלי!!!!!!!
    אני אמשיך בקרוב מבטיחה !

    11/12/2014 00:22

מושלמייייייייי המשך דחוף הוא כזה בן זונההה

11/12/2014 11:04
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך