Rotemi
פרק מספר 6 יצא ואני כלכך מאושרת !! גיליתי שאני ממש נהנית לכתוב ! לנסות לחשוב מה יקרה לדמויות בהמשך להישאר עד אמצע הלילה כדי לעשות עלילה מעניינת בהמשך ולחשוב על כל מיני סצנות אני ממש מאוהבת !! תודה לכל המגיבים אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על הפרק הזה או על דניאל ! אוהבת הכי בעולם ~אני~

“עד מתי אוהב אותך ” #פרק 6

Rotemi 12/12/2014 828 צפיות 4 תגובות
פרק מספר 6 יצא ואני כלכך מאושרת !! גיליתי שאני ממש נהנית לכתוב ! לנסות לחשוב מה יקרה לדמויות בהמשך להישאר עד אמצע הלילה כדי לעשות עלילה מעניינת בהמשך ולחשוב על כל מיני סצנות אני ממש מאוהבת !! תודה לכל המגיבים אני אשמח לדעת מה אתם חושבים על הפרק הזה או על דניאל ! אוהבת הכי בעולם ~אני~

התיישבנו במקומנו ודניאל התחיל לספר קצת על עצמו .
" אז .. אני דניאל " אמר וחייך , תמר עוד שנייה התעלפה
" אני בא מחיפה , אני עברתי לתל אביב בגלל ההורים שלי , אני שחקן כדורגל מקצועי , אממ.. וזהו "

" אני שמח שהצטרפת לכיתה שלנו , יש למישהו שאלות לדניאל או שאפשר להתחיל כבר בשיעור היסטוריה " אמר אבי

" לי יש שאלה !! " צעקה סיוון . ילדה שחצנית שאני לא סובלת . חושבת שהיא יכולה להתנהג איך שבא לה רק בגלל שהיא יפה .

" כן מה את רוצה לשאול סיוון ? " אמר אבי

" יש לך חברה ? " אמרה וכל הבנות צחקקו

" לא אבל אולי זה ישתנה בקרוב " אמר תוך כדי שהוא צוחק ומחייך חיוך פלרטטני . גאד איזה ילד שחצן !

" סיוון מה אלו השאלות האלו ? את רוצה להתחיל איתו תעשי את זה בהפסקה לא על חשבון השיעור שלי " אמר אבי . וכולם צחקו . היא כל כך מטומטמת אלוהים , כאשר אלוהים שם לה את הכמויות של השכל והיופי הנחמדות וכל התכונות הטובות הוא שם הרבה ביופי אז לא נשאר כנראה הרבה מקום גם לשכל .

" אז.. המורה איפה לשבת ? " שאל דניאל

" תבחר איזה מקום שתרצה " ענה אבי. דניאל בחן את האנשים שיושבים לבד. שזה רק אני ונדב שתאמת הוא קצת ילד קריפי .

הוא התקרב אל השולחן שלי ואני המשכתי להסתכל עליו מקווה שהוא ילך לשבת ליד נדב , הוא הסתכל עלי שלוש שניות ואז אמר "פרינססה אני מקווה שזה לא יותר מדי בשבילך , רק אם את יכולה תוכלי להזיז את התיק שלך מהכיסא שלי ? או שזה קשה מדי להוד מלכותה?"

הסתכלתי עליו בבוז והזזתי את התיק " תודה רבה" אמר וחייך . לא השבתי , הפנתי את מבטי למורה וניסיתי להתרכז כמה שאני יכולה , אבל דניאל הפריע לי כל הזמן כי הוא לא הפסיק לשנייה לדבר עם סיוון שיושבת מאחורי .

" אתה יכול לשתוק ? " אמרתי וחייכתי חיוך מאולץ

חייך אלי בחיוך מתגרה וענה " למה לי ? מה פרינססה כמוך תעשה לי ? מה תצווי עלי לסתום את הפה ? "

" מה יש לך נגדי מה עשיתי לך , אתה תמיד מתייחס זבל לאנשים ? " אמרתי

" שירה ודניאל ! עופו החוצה ! אם יש לכם כל כך הרבה על מה לדבר תדברו בחוץ ! " צעק אבי

" מה עשיתי ?! " צעק דניאל

" מי רוצה בכלל לדבר איתו " סיננתי

" עופו החוצה , תדברו בחוץ אני לא רוצה אתכם בשיעור שלי "אמר ויצאנו שנינו מהכיתה.

" יופי באמת , רק אני מגיע היום , דף חדש ובגללך כבר יש לי מורה ששונא אותי, ההורים שלי יהרגו אותי " סינן בעצבים ונתן אגרוף לקיר

" אם לא היית חופר לסיוון , ודוחה את הפלירטוטים שלך לאחר כך אולי לא היו מעיפים את שנינו ! " עניתי

" פשוט תעזבי אותי " אמר והלך .

אמא'לה איזה ילד מעצבן !! מכירה אותו עשר דקות וכבר בא לי להוריד לו איזה כאפה . הוא כולו ילד חדש מסכים לעצמו להתנהג איך שהוא רוצה . הוא וסיוון מתאימים בול אולי שניהם יפים אבל השכל בתחתונים . עד שהייתי שמחה ומאושרת היו צריכים להביא לי אותו ! .
טוב שירה , להירגע הוא לא שווה את העצבים שלך! . הוא סתם . ילד. מעצבן. נפוח. שחושב. שהוא . משהו . מיוחד . למרות . שהוא . ממש . ממש . ממש . לא!!!!!!

" אוףף איזה דפוק " סיננתי בעצבים. פתאום אני שומעת גיחוך מאחורי

" לא יכולה להפסיק לחשוב עלי ? " הסתובבתי וראיתי את דניאל מאחורי

התקרבתי אליו וחייכתי " איך אפשר לא לחשוב עליך ? " . ואז שנתי את הבעתי " לא רואים כל יום מישהו שמתלהב מעצמו כמו כל כך ילד קטן " גיחכתי , הסתכלתי בעיניו והמשכתי "אתה פתטי בעיני " .

הוא הסתכל עלי תחילה במבט דיי פגוע ולשנייה התחרטתי שהייתי כל כך מגעילה אבל רק לשנייה כי אז הוא מהר תוך שנייה שינה את הבעתו לחיוך (!) צחק ואמר " אם כבר את פתטית .. בתוך תוכך את מתה להיות איתי "

לפתע היה צלצול והוא פשוט הלך משאיר אותי המומה באמצע מסדרון בית הספר


תגובות (4)

מושלמייי תמשיכיי

12/12/2014 15:42

ממש אהבתיייייי
ודניאל חש את עצמו יותר מידייינ
חחחחחי
תמשיכייייי

12/12/2014 17:59

מהמםם!! תמשייכיי :)
יש לי הרגשה שמשהו הולך להיות בניהם ;)
שבת שלום 3>

12/12/2014 19:07

תודה רבה לכולכן !
היום יהיה המשך!!
אוהבת ממש!!!!

13/12/2014 18:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך