אלפקה מנצנצתXD
מקווה שזה לא ארוך.... סיפור ראשון, פרק ראשון מה אתם אומרים? סליחה עם יש לי טעויות כתיב אני פשוט ממש ממהרת אז אין לי זמן לבדוק...

עד מתי תאהב אותי? הקדמה+פרק1

אלפקה מנצנצתXD 21/01/2015 684 צפיות 7 תגובות
מקווה שזה לא ארוך.... סיפור ראשון, פרק ראשון מה אתם אומרים? סליחה עם יש לי טעויות כתיב אני פשוט ממש ממהרת אז אין לי זמן לבדוק...

הקדמה:
קוראים לי אלכס אני בכיתה יא, יש לי עיניים בצבע דבש ושער שטני חלק שבשמש הוא נראה כמו זהב,אני רזה וגבוהה וכל החברות שלי תמיד אומרות לי שאני פשוט דוגמנית.. כן בטח…
יש לי אח גדול שקוראים לו יותם הוא בכיתה יב.. אבא שלי נהרג בתאונת דרכים ואמא שלי לא מצליחה להתאושש מזה, היא כל היום שוכבת במיטה ובוכה…
אני עוברת לבית הספר של אח שלי ,הייתי בבית ספר לאומנויות אבל בגלל ההתמוטטות של אמא שלי אני לא יכולה להרשות לעצמי להשקיע בלימודים כי אני צריכה להשקיע את כל הזמן שלי בית.

פרק ראשון:

אור נכנס לחדר שלי, הוא חלחל לאט לאט עד שהוא הגיע אל המיטה שלי, פתחתי עיניים וחייכתי יום חדש מתחיל היום ,למרות שהיה לי טוב בבית הספר הקודם שלי אני שמחה לעבור אף אחד לא ירחם עליי. שמתי נעלי בית וירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר , יותם היה למטה והכין חביתה.
\"בוקר טוב לאחותי המסריחה\" הוא אמר וחייך חיוך מעצבן,
\"בוקר טוב לאחי הקקה\" חייכתי וצחקתי , הוא הוציא 2 צלחות ושם אותם על השולחן, הוא חילק את החביתה ל 2 והביא חצי לי וחצי לו.
\"נו, מי החברה שלך השבוע?\" שאלתי, אח שלי \"מושלם\" כמו שכל החברות שלי אומרות ,הוא קיבל את השיער הבלונדיני של אבא ואת העיינים הכחולות של אמא רק אני נתקעתי עם עיינים ושיער חום, הוא גבוהה ושרירי וממש רומנטיקן, כל שבוע הוא מחליף חברה שפשוט מודהמת ומוקסמת מאיך שהוא משקיע בה.. איזה פתטיות..
\"אני עדיין חושב על זה..\" הוא צחק והכניס חתיכה גדולה של חביתה לפה,
\"חזיר\" אמרתי, זאת התחלה של אחלה שיחה,
\"שמנה\" הוא החזיר,
\"מטומטם\"
\"מכוערת\"
\"יאללה, הלכתי לבית הספר ביי\"
\"ביי\"
לקחתי את התיק שלי ויצאתי החוצה,
\"לא שכחת משהו?\" הוא שאל והסתכל עלי,
\"מה שכחתי?\" הסתכלתי על עצמי הייתי עם פיגמה ונעלי בית,
\"שיט!\" צרחתי,
\"מטומטמת…\" הלכתי להחליף בגדים, שמתי גינס ארוך חולצת בית ספר לבנה ונעלי אולסטר,אספתי את השיער שלי לקוקו גבוה ויצאתי, שוב…

הגעתי לבית הספר, ראיתי כמה ערסים מסתכלים עלי ושורקים גלגלתי עייניים והמשכתי להתקדם .
כשהגעתי לכיתה ראיתי מישהי שרצה עליי,
\"היי קוראים לי מאיה אמרו לי לעזור לך להתעקלם\"
הסתכלתי עליה היא היתה עם שיער שחור ועיניים בצבע ירוק רזה וממוצעת, היא היתה מושלמת וחייכנית.
\"היי קוראים לי אלכס\" טוב בואי איתי.
פתאום נתקלתי במישהו הסתכלתי עליו הוא היה עם שיער חום ועיינים כחולול, הוא היה גבוה ושרירי והיה לו מבט קסום. הוא עזר לי לקום,
\"שלום קוראים לי דניאל\"
\"ולי אלכס\" היתה לי הרגשה שהולך להיות לי מצויין עד שבאה איזה פרחה בלונדינית עם עיינים כחולות ושדיים ענקיים,היא הייתה רזה ועל עקבים,פרחה וזונה מצויה. היא התקרבה לדניאל
\"היי מאמי\" היא אמרה ונישקה אותו….


תגובות (7)

מעניין.. תמשיכי ;)
ואשמח אם תקראי תסיפור שלי ^_^

21/01/2015 17:46

נשמע נחמד.. :)

21/01/2015 17:48

נשמע כמו סיפור אהבה רגיל אבל אני בטוחה שתוסיפי לו קצת קסם ותהפכי אותו למיוחד ….;)

21/01/2015 18:05

אלפקה מנצנצת,חומר למחשבה .
אם להודות באמת רק בגלל השם נכנסתי לפרופיל שלך ^^".
הסיפור לדעתי מדהיםםםםם ומעניין מאוד !
ברוכה הבאה לאתר

22/01/2015 17:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך