סוואגית סלינטור
אוף היו רק שתי תגובות ירד משבע ושש :( טוב מקווה שהפעם יהיו יותר תגובות אוהבת ♥

“עד שתבואי אליי, ותיכנסי לחיי אל תתני לי ללכת..” פרק 11

סוואגית סלינטור 03/09/2014 1224 צפיות 5 תגובות
אוף היו רק שתי תגובות ירד משבע ושש :( טוב מקווה שהפעם יהיו יותר תגובות אוהבת ♥

"לירון?" שאלתי, לא מאמינה.
"אמ.. ליאן תקשיבי אני" אמרה, וקטעתי אותה.
"את גם ידעת מי זה?!" שאלתי אותו בעצבים. והיא הנהנה לאט לאט…
"עוד מישו שאני צריכה לדעת עליו??" שאלתי עדיין עצבנית, משאירה את הדמעות בפנים.
"התאומות, וכל הבנים חוץ מלרוי.." אמרה לי, ואז הדמעות התחילו לרדת. הסתכלתי על שניהם במבט לא מאמין, ורצתי במהירות לכוון האוטו.
נכנסתי למכונית, ונסעתי.
נסעתי במהירות שהדמעות זולגות על פניי, ואיתן זולגות טיפות גשם, שמתחזקות למבול.
הגעתי הביתה, לקחתי את המטרייה שלי שהייתה תמיד באוטו, ורצתי לכוון הבית, כשהדמעות לא מפסיקות לרדת. פתחתי את הדלת של הבית. ואז ראיתי את מוראל והחברים שלו, וכולם הסתכלו עליי.
"מה אתם רוצים?! סובבו מבט" והם הסתובבו ו"חזרו" לעניינים שלהם.
מוראל התקדם אליי במהירות.
"מה קרה, למה בכית?" שאל בדאגה.
"מה אכפת לך?! בחיים לא היה לך אכפת!" אמרתי בעצבים, ועליתי לחדרי.
סגרתי את הדלת, נשכבתי אל מיטתי, ואז באמת התפרקתי. הדמעות לא הפסיקו לזלוג…
פתאום דלת החדר נפתחה. ולמזלי זה לא היה מוראל, זה היה ליאור.
הוא התיישב לידי במיטה, ופשוט חיבק אותי, ונתן לי להתפרק בתוך חיבוקו.
אחרי חצי שעה שאנחנו יושבים ככה הוא דיבר.
"את רוצה לספר לי מה קרה?" שאל בקול מרגיע והנהנתי. לקחתי נשימה והתחלתי.
"נדיר אמר לי, שהוא לא מרגיש כל כך טוב. אז רציתי לבוא אליו ולעשות לו הפתעה. אז כשהגעתי שמעתי קולות. שלו ושל בחורה. הוא אמר לה 'אני אוהב רק אותך, ליאן רק משחק. אני אשכיב אותה, יסמן עליה וי אני מקבל 1,500 שקל. וקובי המפקד שלה חשב שהוא יצליח לפני' נכנסתי צעקתי עליו ואז ראיתי, ש..שהבחורה שאיתו היא בחורה שהפכה להיות החברה הכי טובה שלי, גיליתי שגם התאומות שחזרו יודעות על זה, וגם כל הבנים שהכרתי בצבא חוץ מאחד…" אמרתי לו בדמעות.
"בני זונות" מלמל
"הם לא שווים את הדמעות שלך! את צריכה שאת רואה אותם לשים עליהם זין. לא לתת להם יחס מיוחד. יחס כמו לאנשים זרים, שאת לא רוצה כל קשר אליהם." אמר לי בחיוך מנחם.
אולי הוא צודק?
אולי זה מה שאני צריכה לעשות, ככה רק אני אשכח את הכאב…
"אוקיי" אמרתי בחיוך מנגבת את הדמעות, שנשארו בעיניי ועל פניי.
"תודה ליאור, שאתה תמיד כאן בשבילי ומנחם אותי… במקום שאני אעשה את זה, כי אני האחות הגדולה.." אמרתי לו.
"זה בסדר, חוץ מזה אני בטוח שאני אצטרך אותך את תהיי כאן. ואת עשית בשבילי כל כך הרבה דברים, שזה המעט שאני יכול לעשות בשבילך." אמר לי בחיוך
"אני אוהבת אחי הקטן" אמרתי לו
"גמאני אוהבת אותך" אמרתי לו, וחיבקתי אותו חיבוק חזק.


תגובות (5)

זה כזה מושלםםםםם איזה בני זונותתתתת באלי להרוג מישהו. מזל שיש לי מישהי על הראש שבאלי להרוג אותה אז זה באלי בטוב.-. אל תתייחסי לכמות התגובות, את כותבת בשביל עצמך❤
תמשיכיייייי

03/09/2014 15:01

וואייי מושלםםםםם♥♥♥
תמשיכי דחווווף

03/09/2014 15:52

זה מושלם תמשיכי דחוףדחוףדחוף

03/09/2014 17:02

עזבי את הכמות תגובות… תמשיכיי אני ממש מתה לדעת מה יקרה בהמשך…

03/09/2014 21:22

בני זונותתתתתתתת
ימותוווווו
תמשיכייי

05/09/2014 15:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך